Standaard kamer | Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, Tempur Pedic-bedden

Beoordelingen van Hotel Stayen

3 out of 5
Hotel Stayen
Tiensesteenweg 168, Blok B bus 101, Sint-Truiden

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 49 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 60 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 141 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 141 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mathieu

1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

P.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
nice clean room but no window that could be opened. The view wasn't nice also, a conrete wall
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Tom

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Patrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Een heel ingewikkeld en zeer lang parcours om vanaf de receptie je kamer te vinden
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Krystel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb bij stayen verbleven voor mijn bruiloft! Personeel was hartstikke lief, verblijf was perfect hele goede bedden, en ik liep het hotel uit met een grote glimlach!! Heel erg bedankt.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Holly

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
De hotelkamer was veel te warm en kreeg ik niet koeler helaas. De kamer, een skybox van STVV, is origineel. Maar de vloer was in slechte staat, je kon zien dat de bedden ontzettend vaak verschoven waren. Dit is heel groot contrast met de badkamer en toilet die heel luxe zijn. Tevens heb ik verschillende zilvervisjes gevonden tijdens mijn verblijf. Ook was het erg gehorig, waardoor ik verschillende keren wakker werd. Daarnaast waren de receptionisten heel aardig, de faciliteiten perfect en de kamer heerlijk ruim. Parkeren gaat ook perfect en door de aanwijzingen kon ik de parkeergarage perfect vinden.
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Werner

4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Mylène

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne en mooie hotelkamer met goede bedden. De parkeergarage heeft gereserveerde vakken voor hotelgasten en is niet duur. Voor 1 nacht van zaterdag op zondag waren wij €2 kwijt. Wel ver lopen naar de hotelkamer.
Reactie van Receptie op 25 jan 2023
Bedankt Mylène, wat fijn dat u een goed verblijf had!

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauna
Alles was goed behalve de verwarming: deze stond op 28 graden (!) en er was geen mogelijkheid om af te koelen aangezien de ramen niet open konden. Slecht geslapen dus. Aangezien het nieuwjaarsnacht was, was er geen oplossing.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Roosen

10/10 – Uitstekend

Myriam

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Receptie op 5 jan 2023
Bedankt!

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig
Fijn hotel, goed ontbijt. Wel vreemde indeling van het hotel, maar niet erg.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Receptie op 5 jan 2023
Bedankt!

8/10 – Goed

Niels

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Simon

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zozo
De lay-out van het hotel is een ratjetoe. Veel loopafstanden. Kamer is gerieflijk maar moeilijk te bereiken.
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het geven van verkeerde informatie.
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Marc

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De vloer van de kamer mocht wel wat beter gepoetst zijn. Nogal plakkerig op sommige plaatsen.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer propere kamer , rustig gelegen , vriendelijk onthaal
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Annie

Positief: Netheid, personeel en service
hotel steyen
het was een mooie kamer , maar het bad had een te kleine afsluiting en het was een zeer gladde badkuip !het was er proper daar viel niks van te zeggen de poetsmeisjes waren ook vriendelijk ! het ontbijt was ook ok ! met vriendlijke groeten Annie en koen
8 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Ivonne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel mooi en ruim hotel. Fijn verzorgd met een geweldige uitkijk op het voetbalstadion van Sint Truiden. Iedereen was zeer vriendelijk.
2 nachten verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

stela

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
gebrek aan logistieke organisatie
kamer was net, niks op aan te merken wij waren echter niet tevreden met de service en info omtrent het aanbieden van eten tijdens corona. Bij inchecken om 15u ons avondeten van 20u besteld. Pas om 21u15 werd het eten naar de kamer gebracht, op een open karretje, onafgedekt over honderden meters afstand naar de verschillende verdiepingen waardoor het eten bij aankomst op de kamer dus helemaal was afgekoeld. 's Morgens werd het ontbijt opnieuw een uur later dan gevraagd naar de kamer gebracht. Niet leuk als je dagplanning omwille daarvan reeds 's morgens in de war wordt gestuurd. Bij het ontbijt werd ook geen koffie of thee geserveerd. Na wat rondbellen bleek dat er 2 verdiepingen lager een koffiemachientje ter beschikking was maar dat werd ons vooraf door niemand meegedeeld. We hebben alle begrip dat door de corona-maatregelen organisatie niet evident is, maar bij het inchecken ontbreekt alle info en naar ons gevoel zijn de problemen ook grotendeels te wijten aan gebrek van een goede logistieke organisatie. Er was slechts 1 persoon om alle maaltijden in het grote hotel rond te brengen. Werken met tijdsloten en de gasten de maaltijd zelf laten afhalen op het overeengekomen tijdstip zou hier al veel oplossen naar onze mening.
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Giovanni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed!
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alles ok
goed hotel voor zakenverblijf
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
erblijf correct
Goed hotel weining op aan te merken buiten wandeling van 120 meter van receptie naar kamer vraagt wat tijd als je dan nadien nog iets uit auto moet halen
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Rainier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Handdoeken.
Na een hete dag werken is het fijn om handdoeken te hebben om te douchen. Helaas niks. Bij de receptie verzocht voor handdoeken. Reactie was dat ik moest wachten tot iedereen verder ingeschreven had. Dit duurde een half uurtje. Niet de respons die ik verwacht bij het hotel. Verder is het hotel goed.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended for a visit to the city!
Moon hotel, gratis parking op zaterdagavond en zondag, vriendelijke service. Sommige kamers kijken uit op het veld (die van ons een heel klein stukje). Best goede ligging!
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel erg aangename personeel. Goed geholpen en hun uitleg is ook duidelijk.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, alleen jammer dat de bar vroeg dicht was.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

PJM

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Stayen kan zoveel beter
De dames aan de receptie hebben, naast rekenen wat zij al perfect onder de knie hebben, hoge nood aan een cursus "gastvriendelijkheid" met onderwerpen zoals empathie, dienstbaarheid, gastvrijheid en welsprekendheid. Voor deze meisjes is niet de klant Koning maar zij denken te heersen als Koninginnetjes vanachter hun toog bij de receptie. Het is toch ook ongelooflijk dat er 3 meisjes achter de receptie staan en dat je dan toch nog een paar minuten moet wachten voordat er eentje opkijkt??!! Een beetje management zou wonderen doen. Ah ja, in het hele hotel is het heel erg koud. Voor de rest een goed hotel, mooie kamers en zeer schoon. Met de stad Sint-Truiden als trekpleister en een beetje meer service van het personeel een SUPERHOTEL.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Gemiddeld , duidelijk gerookt in kamer, goedkope afwerking
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unieke locatie, parkingfaciliteiten super, prettige ontvangst
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

marnix

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede prijs prestatie verhouding! Prima ontbijt
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal hotel voor de zakenreiziger
Hotel met ruime kamer, ruim bureau ( voor de zakenreiziger ) en zicht op een voetbalplein. Stille kamers en ondergrondse parking.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel vriendelijk personeel. Jammer dat de sauna 's avonds niet open is.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles goed
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

W.

Goed hotel in rustige omgeving.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Heerlijk hotel
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker koel en aangenaam verblijf.
Prima verblijf met lekker ontbijt. Voordeel in deze hitte is de goed werkende airconditioning. Ook lekker eten in Grand Cafe. Enige minpuntje is ver lopen van parkeergarage-kamer-receptie (tijdsrovend)
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Shelby

Positief: Netheid, personeel en service
Leuke ligging, vlak aan STVV Stayen stadion
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veel groter en luxer dan verwacht
Veel groter en luxer dan verwacht. Vriendelijke verwelkoming, ruim opgezet, grote nette kamer.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Gertjan, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in het voetbalstadion
Mooi, nieuw hotel in het voetbalstadion. Alles is keurig, service was prima en het restaurant heerlijk!

10/10 – Uitstekend

Hedwige, Blankenberge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dier vriendelijk
Wij hebben geboekt omdat er een katteshow doorging in tienen. Wij waren daar van harte welkom met onze poezen