Gang

Beoordelingen van Wellness Hotel Windsor

4 out of 5
Wellness Hotel Windsor
Špindleruv Mlýn c.p. 13, Spindleruv Mlyn

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 39 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 39 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Jammer
De mensen zijn erg vriendelijk en de kamer is op zich OK. Onze hond werd zeer aardig ontvangen. Voor de rest is het niet best! Het eten kan je het beste omschrijven als een werkstuk van een gezakte kok. Friet verbrand, vlees was droog en de prijs was 4x duurder dan wat we de avond ervoor aten in Plisen. De kroeg tegenover het hotel zorgde voor een leuke sfeer, als je een feestje op je kamer zou willen hebben. Helaas hierdoor slecht geslapen. Gelukkig werkte de vloerverwarming op de badkamer ook niet zodat je snel wakker was tijdens het douchen. Genoeg mogelijkheden tot verbetering. Succes.

6/10 – Redelijk

Saied

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
WLAN in unserem Zimmer hat nicht funktioniert, aber die nette Rezeptionistin den Preis vom Billiard erlassen. Wir konnten Schwimmbad und Wellness 2 Stunden kostenlos benutzen. In der Garage gab es einen Lift für das Auto.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Lenka op 11 apr 2024
Lieber Saied,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen mitzuteilen.Es tut uns leid, dass das WLAN in Ihrem Zimmer nicht funktioniert hat. Wir werden dieses Problem umgehend beheben. Wir freuen uns, dass Sie unser Schwimmbad und den Wellnessbereich kostenlos nutzen konnten. Der Autolift in unserer Garage soll den Komfort für unsere Gäste erhöhen.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen Ihr Team vom Hotel Windsor

10/10 – Uitstekend

George

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location And Facility
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Doris

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Anton

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skidor med spa
Ett perfekt hotell med bra service och god mat. Välskött Spa med flera olika bastu och pooler
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Petr

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dovolená ve Špindlerově Mlýnu
Hotel nabízí velmi kvalitní ubytovací služby i výbornou gastronomii, je umístěn v centru Špindlerova Mlýnu. Hotel jsem navštívili opakovaně a vždy byly poskytované služby perfektní.
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Petra op 9 aug 2022
Dobrý den, pane Petře, děkujeme Vám za krásné hodnocení a budeme se těšit opět u nás na viděnou. S pozdravem Štantejská Petra Sales manger

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good płace
Good quality accomodation, restaurant and welness facility.
2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service
Das Personal ist sehr freundlich. Die Einrichtung der Zimmer entspricht nicht einem 4 Sternestandard.
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Veronika op 15 feb 2020
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten. Wir bemühen uns um eine 100% Gästezufriedenheit und Ihr Feedback ist uns äußerst wichtig. Ich war enttäuscht darüber zu lesen, dass wir dieses Mal Ihre Erwartungen nicht vollständig erfüllen konnten. Dafür entschuldige ich mich und versichere Ihnen, dass ich die Angelegenheit persönlich mit meinem verantwortlichen Team verfolgt habe. Vielen Dank für Ihren Besuch. Mit freundlichen Grüssen Veronika Kučerová

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only problem was that we felt kind of lost in the whole property. Very difficult to find the hotel, lobby and get oriented inside the resort. Definitely more signs would help and maybe a map when you arrive.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Veronika op 11 sep 2019
Dear guest, thank you for taking the time to review your stay with us. We strive towards 100% Guest Satisfaction and your feedback is extremely important to us. We will work to improve the hotel designation. Thank you for your visit. With best regards. Hotel team

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Veronika op 6 sep 2019
Děkujeme pane Petře za Vaši recenzi. Krásný den.

10/10 – Uitstekend

George

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Veronika op 6 sep 2019
Děkujeme za krásnou recenzi. Krásný den.

8/10 – Goed

Wojciech

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Veronika op 6 sep 2019
Děkujeme za hezkou recenzi. Krásný den.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really nice place
Nice place for stay for a family, very friendly staff
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Veronika op 6 sep 2019
Thank you for your nice feedback.

8/10 – Goed

Benita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
It was a great location but we were not informed that there is renovations being done so we were woken up very early to construction. There was not good information about the wellness hours and the bowling. The reception saw us 2 times all dressed in our bathing suits and going to the pool and got down there which was a ways away and she never said one word that it is closed. Kind of inconvenient 😐
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Windsor Hotel stay at Spindleruv
Very nice hotel and well located for both skiing and exploring. Fantastic buffet breakfast and great dinner menu and food.
4 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Hans-Joachim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein super Hotel und topp Ausgangspunkt für Wanderu
Wir waren schon mehrmals in Spindlersmühl und es hat uns immer gefallen, aber das Windsor mit Wellnessbereich war absolut super. Wir kommen demnächst wieder.
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Brak windy na 4 pietrze.
Jak na 4 gwiazdkowy hotel to bardzo dziwne, że na czwarte piętro trzeba było samemu z trzeciego piętra nosić bagaże :( Winda jest tylko do trzeciego piętra.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Windsor hotel op 3 jul 2018
Dear guest, thank you for your review, on the 4rd floor we do have just 2 rooms which were made after building of elevator.

6/10 – Redelijk

Synnøve

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Problemer med bookingen og mottagelsen i resesjonen var ikke hyggelig. Fine rom, god frokost og bra beliggenhet. Savnet en hyggelig og mer intim salong med god sittekomfort. Baren hadde harde stoler/ sofabenker og høy, bråkete musikk. Ikke mye innbydende. Vi,et eldre ektepar liker å slappe av i rolige og komfortable omgivelser. Ikke firestjerners hotell på det området.
Reactie van Radka op 11 apr 2018
Dear Mr. Synnove, Thank you for your review. We are glad that despite the initial complications that we have resolved after your arrival and compansation at your choice, your stay has been satisfied with your satisfaction. Thanks for your visit.

8/10 – Goed

Lars , nähe Dresden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schönes Hotel! Kinderfreundlich
Super Service! Freundliche Angestellte! Skilift zu Fuß erreichbar! Stadtkern nur fünf Minuten entfernt! Wellness ist ausreichend
4 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Radka op 25 jan 2018
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung , wir sind froh, das Sie mit Ihrem Aufenthalt im Wellness Hotel Windsor zufrieden waren.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Schönes Hotel
Leider nicht alle Angebote nutzbar, keine Saison. Sehr schöner Wellnesbereich. Zimmer gut, etwas weiche Matratzen, aber sauber. Störende Musik in den Gängen, besonders früh um 7 Uhr einfach zu laut und unpassend. Zimmer neben dem Aufzug nicht empfehlenswert.
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Radka op 25 jan 2018
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung, wir schätzen das. Die Musik im Hotel haben wir schon korigiert, die Matratzen sind meistens gewechselt für die neue.

6/10 – Redelijk

Frida

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok men ej värt pengarna
Max 3 *** hotell. Inte fyra som det står. Slitet hotell med medioker frukost och slitna rum. Finns finare hotell på orten för samma pris. Bra pool och mycket bra massage. Detta kan man dock boka utan att behöva bo på hotellet.
4 nachten verbleven in juni 2017
Dear Frida, thank you for your evaluation. We are sorry that you have not been satisfied in our hotel. Our hotel is officially awarded with 4 stars. We are members of the hotel and restaurant association in Czech republic. Breakfast are served asf warm and cold buffet incl. drinks. Best regards Štantejská Petra

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pięknie położony i doskonały Hotel.Garaże!
Jak zawsze cudownie.Hotel,narty,góry

8/10 – Goed

Dietmar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr kleiner Saunabereich bezogen auf die Größe des Hotels, wenig Liegemöglichkeiten, sehr laut Gutes Frühstücksangebot, aber nicht ausreichend Plätze

8/10 – Goed

Michal

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wellness stay in Spindleruv Mlyn
Spacious room with a small hall both with cabinets, quite big bathroom where we missed shelves for cosmetics. 1 hour daily of wellness is included in the price and by daily they really mean every day, including the day you come and also they day you leave. Breakfasts were in form of Swedish tables with good assortments of all what you usually expect for a breakfast, nothing fancy, but good. Dinner comes with soup, main meal and a desert. Main meal you choose from 4 options a day before. Garage is in price and is connected with an elevator. Wellness is small and basic but since it was very few people in there it was perfectly adequate. You get Finish sauna, steam sauna, aroma sauna, pool with counter flow and whirlpool. You can pay extra for massage bathtubs, Thai massages, manicure and pedicure. TV was Samsung which allowed for watching from your device via HDMI cable. Considering all the services we get in the price it was really good price.

8/10 – Goed

Tomas, České Budějovice

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kolocesta
Super výlet na kolech

8/10 – Goed

Tomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
ספינדלרוב מלין
מלון נוח, חדרים קצת קטנים. נמצא במרכז העיירה והוא במרחק 10 דקות הליכה מפטר סווטי.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Mathias, Malmö

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sportlovsveckan i Tjeckien
Vi bilade ner till Tjeckien på sportlovsveckan. Detta är andra gången vi prova på skidåkningen i Tjeckien och hela familjen är hel nöjda. Hotellet var fint och bra service. Det ända minuster var att gästerna rökte i baren & på den bowlingbanan som tillhörde hotellet. Tjeckien bjuder på mycket, men maten måste vi lyfta fram. Både som vuxen & barn finns det otroligt mycket att testa.

8/10 – Goed

Marek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Radka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Z hotelu jsme byli nadšeni. Výborná poloha, velikánský rodinný pokoj s veškerým vybavením, velmi bohaté a chutné snídaně, vybaveni hotelu je opravdu skvělé, wellness, bowlingová dráha, veliké kryté parkoviště. Veškerý personál opravdu na úrovni. Poloha hotelu v samém centru Špindlu, nemám co vytknout, snad jen, výtahy, ty jsou opravdu pomalé, ale jinak maximální spokojenost.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wellness Hotel Windsor, en pärla i Spindl
Ett hotell med perfekt läge för dig som vill koppla av och inte ta bilen till restaurangen eller när du ska till backen. Passar både familj, par och kompisgäng! Trevlig och tillmötesgående personal med begränsad kunskap i engelska. Spa, relax och restaurang på hotellet med hög klass!

8/10 – Goed

Familie 2E/2K, Mecklenburg / Vorpommern

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Wellness Hotel direkt in Spindlermühle
Haben ein Zimmer ( 303) mit zwei Schlafräumen , Balkon und HP für 4 Tage gebucht . Das Essen war vom Frühstück bis zum Abendbrot ( 3. Gänge Menü ) super 👍. Im Hotel befindet sich eine Bowling Bahn (15 Euro/ Stunde ) und ein Wellness Bereich ( Pool , Whirlpool Wanne , Sauna und Massage ) . Im gesamten Bereich ist das Personal freudlich und aufmerksam. Wir können nur sagen , macht euch einfach selbst ein Bild 😊. Lg
Hotel ganz oben rechts unser Zimmer
Abendbrot
Badezimmer mit Waschbecken, Dusche und Badewanne
Aussicht auf das Hotel ( rechts ) in die Stadt hinein

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Dobry hotel z marną obsługą
Lokalizacja hotelu bardzo dobra, pokoje bardzo czyste i komfortowe. Strefa wellness jest duzym udogodnieniem, aczkowiek poziom obsługi uzależniony jest od osoby która akurat mam zmianę. Z czterych dni tylko jeden dzień bez zarzutu. Jakość obsługi na recepcji odbiega znacząco od jakości obsługi w hotelach czterogwiazdkowych, obsługa na recepcji najpierw stwarza sobie problemy, np. zapominając o dokonaniu rezerwacji, a potem nie potrafi niczego rozwiązać. Śniadania bardzo ubogie, serwowane produkty są bardzo niskiej jakości.