Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Forenom Aparthotel Stockholm Kista

3 out of 5
Forenom Aparthotel Stockholm Kista
Torshamnsgatan 32, Kista, Stockholm

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 97 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 117 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 259 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Het personeel verschilt enorm. De persoon die ons incheckte: geweldig! Vriendelijk, denkt mee en niks over aan te merken. Echter het ontbijt (bij een redelijk vol hotel) was een chaos. Te weinig eten, koffie automaat stuk/leeg/lekbak vol. Bordjes? op. Bestek? niet te vinden. Tafel om te zitten? Ga maar staan. Personeel op die ochtend? Waardeloos. De volgende dag was het hotel leger, maar nog steeds was ontbijt niet top. Weinig keuze, en ook nu weer een half werkend koffie apparaat. De kamer zelf is heel schoon, modern en opgeruimd. Niks op aan te merken! Wat alleen opviel is dat er niet dagelijks schone handdoeken werden neergelegd. Vind ik wel zo prettig na het douchen. Al met al een wisselende ervaring. Kom ik hier nog eens terug? Ik denk het niet.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Idha, Area Supervisor op 16 mei 2019
Dear guest, Thank you for complimenting on our friendly host, I will make sure to pass the message on! Regarding the breakfast I sincerely apologize for this, we had a lot of reservations during this weekend and new staff in training maybe that´s why your experience got bad. I hope you give us a new chance so we can amend you. I wish you a great day!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Paris op 5 feb 2019
Thank you so much forgiving us feedback about your stay here! We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Parisa, guest services

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk, schoon, rustig en fijn hotel
Dit hotel is heel erg schoon, het personeel is aardig en behulpzaam en de kamers zijn top. De bedden zijn comfortabel. Het ontbijt smaakt goed. In het hotel is het lekker rustig en ook op de kamer hoor je weinig door de dikke ramen die aanwezig zijn.
7 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Parisa op 12 okt 2018
Thank you for taking the time to review your stay with us at Forenom. I am glad to see that you enjoyed your stay with us and hope you will give us the opportunity to serve you again in the future. Kind regards, Parisa, Guest Services

8/10 – Goed

Tzoana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Nice room for price, bed not comfortable. Need thicker mattress. Good location . Quite. Stuff nice. Easy check in
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Yvonne / Customer Care op 19 feb 2024
Hi Tzoana,Thank you for taking the time to give feedback!Our customer service is available 24/7 if you have any queries during your stay. We hope to see you again!

8/10 – Goed

Vegard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lisa/ Forenom Customer Care op 19 feb 2024
Hi Vegard,Thank you for giving us good score! Next time please let us know what we can do even better!All the best

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Lisa/ Forenom Customer Care op 19 feb 2024
Thank you for taking the time to rate us. We hope we can do even better next time!

10/10 – Uitstekend

Zainab

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Best regards, Customer Care & Sales op 29 dec 2023
Hi Zainab, thank you for the rating. We are welcoming you back in the future!

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor and not good value for money
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Best regards, Customer Care & Sales op 29 dec 2023
Hi Ahmed, thank you for the rating, if you want to have more feedback, please write us a mail and we will look into it. We are welcoming you back in the future!

10/10 – Uitstekend

Zakariye

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Customer Care and Sales op 7 dec 2023
Tack för din feedback!Tack för du valde oss!Vi önskar dig en fin dag, hoppas vi ses snart igen.Välkommen åter!

4/10 – Matig

Iryna

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Despsionante
El hotel esta lleno de estudiantes drogadictos. En la limpieza semanal solo te cambian las toallas y sábanas, ni se han molestado en limpiar los baños. El personal maleducado, nos ha echado de la habitación para limpiar. Con amenaza, si no salimos ya, no nos haría la limpieza. Lo único bueno del hotel, es la ubicación. Cercano al transporte público y a un centro comercial.
Los estudiantes se pasan todas la noches inhalando el gas, y luego se quedan tumbados en el vestíbulo ya drogados.
10 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Best regards, Customer Care & Sales op 29 dec 2023
Hi Iryna, thank you for the rating. We are looking this up and we are welcoming you back in the future!

8/10 – Goed

Henrik Benno Kousted

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Best regards, Customer Care & Sales op 29 dec 2023
Hi Henrik, thank you for the rating. We are welcoming you back in the future!

2/10 – Ontzettend slecht

Stefan

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kristian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Romain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Problème à l'arrivée
L'arrivée à été longue car je n'avais rien reçu concernant l'entrée dans le batiment, car il n'y a pas de reception physique. Je devais recevoir une demande pour confirmer mon identité et à la suite recevoir les informations pour entrer dans le batiment, la veille aucune nouvelles, je contacte hotels.com qui me dit que c'est normal je vais recevoir 24h avant (on était déjà 24h avant !). Le jour de mon arrivée à 16h je n'avais rien reçu et j'ai du appeler le service client, dehors, dans le froid. J'ai perdu 1h a attendre pour recevoir mon code d'entrée et ma chambre. Hormis ce contre temps désagréable, le séjour dans l'hotel c'est trés bien passé.
7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Nicholas Chase

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was close to the galleria and tram station. Quiet.
8 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

YUUKA

Positief: Netheid
11 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 7 aug 2023
Thank you!

8/10 – Goed

Pa Alieu

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Best regards Customer Care op 7 aug 2023
Thank you very much!

2/10 – Ontzettend slecht

Henrik

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Puspa

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Selma op 19 jun 2023
Thank you for leaving us a review and that you had a good stay with us at Forenom!

2/10 – Ontzettend slecht

jamila

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Aaliyah

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Selma op 29 mei 2023
Happy to hear that your stay with us was excellent!

8/10 – Goed

Kåre

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

adebayo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Selma op 22 mei 2023
Thank you for leaving us a review!

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I appreciate the security guard that we had I think on Friday and Saturday nights. I do wish there were more "live staff " but understand the cost of running a place like this . However, I did get a smaller room than expected, not like the picture with this evaluation . But it was clean and OK,. I like the location , and now that I have stayed several times, the process is easier when I check in.
5 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Johan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed at your Aparthotel that left a lot to be desired. Firstly, the room was not as clean as I would have liked it to be. In addition, the hotel did not have a reception desk, which meant that every time I needed something, I had to call the staff. This made the whole experience quite inconvenient. Another issue I had with the hotel was that I had booked a room for four people, but when I arrived, there was only enough bedding for three. I had to call the staff to bring an extra set of bedding, which was not possible. To make matters worse, there were some guests smoking weed outside the hotel, which made the atmosphere quite unpleasant. The hotel was also not very child-friendly. There were no activities or facilities for children, and the overall atmosphere was not suitable for families. I would not recommend this hotel for families with young children. Overall, I was disappointed with my stay at this hotel. The lack of cleanliness, the inconvenience of having to call the staff for everything, and the unsuitable atmosphere for families made for a less-than-pleasant experience. If you are looking for a hotel that is clean and family-friendly, this is not the place for you.
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Best regards, Customer Care & Sales op 15 mei 2023
Hi Johan, the room you booked was "1 bedroom apartment for 3". This means there are beds for 3 guests. 2 single beds and 1 bed sofa. All this information is clearly stated when you are placing the reservation. Also, it's clearly described that it's a contactless facility without any need of meeting someone in order to make a smooth check-in.Of course we understand that the cleaning was not enough and we have been taking this further with the cleaning company.

2/10 – Ontzettend slecht

Asgar

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Best regards, Customer Care & Sales op 15 mei 2023
Hi Asgar, please tell us a bit more about you experience.

8/10 – Goed

saheed

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property wasn’t as big as the pics advertised nor and bright and white inside. The bedroom was quite small with no windows. with the two beds inside there wasn’t any room to do anything really beside enter the room and get on the bed. However, the apartment was very clean, no noise, walking distance from the shopping center and in a quiet area. I would stay here again.
5 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Best regards, Forenom Customer Care & Sales op 6 feb 2023
Hi Saheed, thank you for the review. The apartment you have stayed in is 41 square meters. We' re glad that the cleaning was great and the location. You're welcome to stay with us again in the future.

4/10 – Matig

Ingela

2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Vänliga hälsningar, Forenom Customer Care & Sales op 30 jan 2023
Hej Ingela, tack för ditt omdöme, mejla oss gärna så att vi kan få en större förståelse för hur vi kan bli bättre.

10/10 – Uitstekend

Safa

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Best regards, Forenom Customer Care & Sales op 30 jan 2023
Hi Safa, thank you for the rating!

8/10 – Goed

Pa Alieu

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Best regards, Forenom Customer Care & Sales op 30 jan 2023
Hi Pa Alieu, thank you for the rating!

8/10 – Goed

Mikael

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 Km till Solvalla
Närheten till Solvalla gjorde att vi valde detta hotell och gångavstånd till Kista centrum och tunnelbana var bra Mycket oväsen från festande personer långt in på natten en natt annars lugnt
4 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Forenom Customer Care & Sale op 12 mei 2022
Thank you so much for the good feedback. Hope to see you soon again.

10/10 – Uitstekend

Annelie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Maria op 28 apr 2022
Hi Annelie, Thanks for taking your time giving us feedback after your stay. We are happy to see that it looks as though you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon! Kind Regards,

8/10 – Goed

Palmer, George

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut. Danke.
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Maria op 26 apr 2022
Hi George, Thank you for taking your time giving us feedback after your stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay and hope to have the pleasure of welcoming you some time again. Best Regards,

8/10 – Goed

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the subway and Kista mall with plenty of good shopping and dining. The Hotel has good neat well designed efficiencies. Clean and organized,. Downstairs there is an exercise room , sauna . Area to play Ping-Pong. I have stayed here several times and I like staying here. Please bring back breakfast! It was good to have that here.
5 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Maria op 26 apr 2022
Hi Maria, Thank you for taking your time giving us feedback after your stay. We are happy to hear that you are a returning guest and enjoying our services. We do understand that the breakfast is a nice option when staying, although you have the shopping mall in near proximity of the premises. We hope to have the pleasure of welcoming you soon again! Best Regards,

6/10 – Redelijk

Kamil

Zakenreiziger
10 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Öde plats
Riktigt dåligt att ta betalt för frukost och sedan inte erbjuda någon frukost. I receptionen stod att den är bemannad "måndagar 9-10". Ingen förklaring, ingen frukost, när jag ringer får jag en finsk
2 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Andreas

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Har potential att vara väldigt fint, men levde tyvärr inte upp till det. Speciellt inte med tanke på priset. Rymlig lägenhet, sköna sängar. Trevligt med två separata sovrum. Tyvärr verkar det inte skötas om så bra. Duschdraperistången var av och belysningen i badrummet fungerade inte som den skulle. Riktigt dåligt städat; smuts i badkaret, spegel och väggarna runt handfatet var fläckiga, spishällen var kladdig och diskbänk och köksö fläckiga. Intorkade matrester i diskstället. Speglar i sovrum och hall fläckiga. Obemannat hotell, vilket oftast brukar funka bra. Här fick jag dock sitta i telefonkö i 10 minuter för att få bagagerummet upplåst på distans.
2 nachten verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Robin

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Siegfried

Reisde met partner
Nach 4 Nächten fiel das Gardinenbrett mitsamt allen Gardinen von der Zimmerdecke !!!! Es war nicht möglich das Gardinenbrett schnell zu reparieren .Da man uns keine Alternative angeboten hat, schliefen wir noch 2 Nächte ohne Sichtschutz im, von Strassenlaternen hell erleuchteten Zimmer! Das hat unsere Urlaubstimmung reichlich getrübt.
6 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktiskt och prisvärt boende för ett Stockholmsbesök. Långt till city men T-bana finns ju. Parkering på området är bra, dock väldigt smala platser och nästan fullt ibland. Bra med eget pentry i rummet, men det gäller att ha råvaror med sig - inga butiker inom bekvämt gångavstånd. Området är väldigt lugnt, nästan "öde", i utkanten av kontorsområdet Kista. Incheckning med kod fungerade bra, men visst kändes det lite ovant med ett helt obemannat hotell. Små oväsentliga detaljer, såsom saknat porslin, sänglampa på trekvart, trasig sophink, skräp i korridoren som låg kvar flera dagar... bidrog till känslan att hotellet var lite "bortglömt". Rummet var stort och rymligt, sängarna sköna! Praktiskt och prisvärt...
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Tommy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Martin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Et lejlighedshotel i et industriområde
Ingen service, ingen rengøring, halvdelen af de beskrevne faciliteter var ikke tilstede
3 nachten verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Martin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikke et turistmål
Et hotel i den lavere ende
3 nachten verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Martin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Forvent ikke for meget
Beskrivelsen på hjemmesiden stod ikke mål med virkeligheden.
12 nachten verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Samatar Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Ken C.

Positief: Netheid
Falsches Inserat
+positiv -negativ +Zimmer sehr sauber -Frühstück wie im Angebot erwähnt nicht vorhanden und bei Rückfragen schieben sich Fe-Wo direkt und das Hotel sich gegenseitig zu schuld zu. Es kam zu keiner Lösung und das war sehr unbefriedigend. -es gibt keinen Menschen vor Ort, also alles läuft digital ab , was dazu geführt hat das wir erst 2 h später einchecken konnten, wegen Systemfehlern... -da keine Angestellten vom Hotel vor Ort sind , denken einige Gäste alle Regeln sind außer Kraft gesetzt, wie zB Rauchverbot in den Zimmern, so das der Flur stinkt oder die Nachruhe ... Neutral-Man ist weit weg vom Leben in Stockholm, aber das muss einem vor der Buchung klar sein.
10 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Abdikaran

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Forenom Aparthotel Kista op 13 aug 2020
Thank you for staying with us! We hope to see you soon again.

4/10 – Matig

mauricio

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Forenom Aparthotel Kista op 13 aug 2020
Thank you for staying with us! We hope to see you soon again.