Exterieur

Beoordelingen van Hôtel Mercure Strasbourg Centre Gare

4 out of 5
Hôtel Mercure Strasbourg Centre Gare
14-15 Place De La Gare, Strasbourg, Bas-Rhin

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 68 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 137 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 47 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 265 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Henricus, Rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel dichtbij station en centrum Straatsburg. Na treinreis is het handig om binnen twee minuten bij het hotel te zijn, dat bovendien dichtbij centrum ligt.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Freddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel behulpzame service
Heel vriendelijk personeel. Ik was een beetje grieperig en vond de kamer nogal koud en kreeg meteen een extra elektrische kachel in de kamer. Onze soep en microwave maaltijden werden voor ons met een glimlach opgewarmd aan de bar. Praktisch gelegen tegenover het station. Voor de kamerprijs zou er echter wel een koelkast op de kamer horen te staan. Zeker in de zomermaanden is dit een vereiste wil je drankjes koel houden.
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Fortin Frédéric op 28 apr 2018
Geachte Freddy, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Strasbourg Centre Gare erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

4/10 – Matig

geen aanrader, aalst

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verouderde kamers.
Hotel ligt perfect gelegen to het station en een parkeergarage. Vriendelijk personeel. Maar zeer kleine en zeer verouderde kamers. In de ontbijtzaal plak je aan de vloer vast....

8/10 – Goed

Hiroe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からとても近く、夜遅くに電車で到着しましたが、安心してホテルまで向かうことができました。
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Martine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le séjour dans l'hôtel ses bien passé mais pour le parking je n'était pas content car il a fallu que je débourse 40€ de plus dans mon budget que j'avais fait la demande quand j'ai réservé je vous demande un dédommagement pour le parking merci
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Dominique

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Edward

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient and welcoming.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Nathalie

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Xavier

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

SAYAKA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅前で便利です。夜の駅の景色がキレイに見えます。 部屋の広さ、設備も悪くなく、快適に過ごせると思います。 チェックイン時間より1時間以上早く到着してしまいましたが、快く部屋に通してくれてとても助かりました。 部屋にあったコップが紙コップだったのが少し不便でした。

10/10 – Uitstekend

Frédéric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien situé face à la Gare
Bon hôtel bien située face à la gare de Strasbourg. La chambre est de taille correcte et le personnel est sympathique. L'hôtel de dispose pas de parking sur place, mais à un accord tarifaire avec un parking public à proximité. La ville de Strasbourg propose de nombreux moyens de déplacement (Bus, Tram, Vélo). Ce n'est pas utile de se déplacer en voiture
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Alexander

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms pretty tired, parking difficult
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Bob

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Jean-marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Malene

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

wided

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Lequay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay, great hotel…
Mercure is a wonderful hotel. The location is awesome. Very close to the train station as well as the old town. We love Strasbourg at Christmas time.
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

URI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

jerome c

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Near train station
I wanted to be near the train station and this worked well. Comfortable room and good breakfast. Best thing is they let me check in at noon instead of waiting. This is a good way for Accor to keep customers happy.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Nicolas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Un hotel qui aurait besoin d'un serieux coup de neuf au niveau des chambres... en revanche un excellent petit déjeuner varié avec des produits de qualité
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Raymundo Cruz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

LAURENT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Kamel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Jean Sébastien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel endroit
Bel établissement. Jamais déçu avec cette chaîne hostelliere.
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Ludovic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Frederic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

xavier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Bel hôtel et personnel très agréable avec le sens du service.
2 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

JOCELYN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Frederic Fortin op 26 okt 2020
Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Jozef

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Frédéric Fortin op 26 okt 2020
Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.

6/10 – Redelijk

as, Berlin

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Als ich reinkam im Zimmer war das Fentser komplett offen (im Januar!) es hat dadurch lange gebraucht bis es wieder warm wurde. Das Zimmer war sehr klein und die Ausstattung altmodisch. Die Rezeption hat mir eine Rechnung erstellt für einen Betrag was viel niedriger war als was mir Expedia abgrechnet hat, ich habe aber den vollen Betrag bezahlt und konnte von meine Firma dadurch keine volle Kostenerstattung bekommen. Das Personal an der Rezeption war relativ freundlich aber völlig inkompetent. Das einzige was gut war an das Hotel ist die Lage neben den Bahnhof.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
chambre vieillotte !!
hall d’entrée accueillant, mais deco chambre d’un autre temps: moquette orange, sommier simili cuir orange, peinture de mur kaki et mobilier ancien en bois .... lourd comme ambiance
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molto prossima ala stazione ferroviaria e di facile acceso al centro storico. Silenzio. Buona accoglienza e buoni sevizi.
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

alfonso

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Small old fashioned room. Low end of mercure standard
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

luystemans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
merci Aurélie pour la clé ;-)
il n y pas grand chose a dire si ce n'est que j'ai été séduit, tant pas l'accueil que par le sourire omni présent de tout le personnel. L'hôtel est comme tout les hôtel des grandes chaines d'hôtel. c'est propre et conventionnel. les petits déjeuner sont sympa également. je retournerai volontiers chez vous lorsque je repasse à Strasbourg. Guy
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Véronique

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Helene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hôtel agréable et confortable
une nuit passée dans cet hôtel très agréable à proximité immédiate de la gare, bon petit déjeuner,
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Hassan

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Stephen

1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

HONG GEUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편안한출장
기차역앞이라접근성좋았다
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

André

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Georges

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ideal
Près du centre ville et entouré de multiples animations, cafés et restaurants cet hôtel est le site ideal pour séjourner.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Franck

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simple et efficace
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Fortin Frédéric Directeur général op 13 jun 2019
Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.