Merilton Hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Central Square (winkelcentrum)
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Merilton Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 queensize bed laden

Deluxe kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed (Super) laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed (Super)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Suite (Sakura VIP) laden

Suite (Sakura VIP)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Familie suite laden

Familie suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Kampung Baru, Sungai Petani, Kedah, 08000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

SP Central Hotel
SP Central Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
9.0 van 10, Fantastisch, 29 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Merilton Hotel Sungai Petani
Merilton Sungai Petani
Merilton Hotel Hotel
Merilton Hotel Sungai Petani
Merilton Hotel Hotel Sungai Petani
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Merilton Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 jun 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
STEVE SIEN YIK
Zakenreiziger
16 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Old hotel
STEVE SIEN YIK
1 nacht verbleven in juni 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Parimala
16 jun 2020
Negatief: Personeel en service
Parimala
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Way Kiat
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Way Kiat
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Vacation



Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Deen, Ampang
Reisde met een groep, Zakenreiziger
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deen
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Bin Syed Ali
4 okt 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bin Syed Ali
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Paul
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Fikri
Reisde met familie
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fikri
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
zulkipeli
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly
zulkipeli
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Syamsul rimzan
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location
Syamsul rimzan
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Mohd
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohd
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Hazizi
22 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hazizi
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
CHIAM
10 dec 2018
Positief: Personeel en service
CHIAM
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Shan, Penang
23 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shan
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Yuet Fa
7 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuet Fa
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Habibur rahman
4 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Habibur rahman
1 nacht verbleven in augustus 2018