Opslaan

Golden Tulip Legacy Surabaya

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl met 2 restaurants bij een winkelcentrum in Surabaya

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor Golden Tulip Legacy Surabaya

Exterieur
Een buitenzwembad
Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Lobby
Beoordelingen
7,8

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    BarBar
  • Zwembad
    ZwembadZwembad
  • Spa
    SpaSpa
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
    SchoonmaakserviceSchoonmaakservice

Ontdek het gebied

Kaart
Jl. HR Muhammad No. 269, Surabaya, East Java, 60226
  • Populaire locatiePakuwon Mall3 min. rijden
  • Populaire locatieWinkelcentrum Ciputra World6 min. rijden
  • Populaire locatieTunjungan Plaza10 min. rijden
  • LuchthavenSurabaya (SUB-Juanda)36 min. rijden

Meest relevante beoordelingen

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Chairman Suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
  • 96 m²
  • Uitzicht op de golfbaan
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een regendouchekop
Een haardroger
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een bubbelbad
  • 64 m²
  • Uitzicht op de golfbaan
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een regendouchekop
Een haardroger
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een regendouchekop
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Over deze buurt

Surabaya

Golden Tulip Legacy Surabaya ligt in Surabaya en is gelegen bij een winkelcentrum. Als een middagje winkelen niet uit je vakantieplannen mag ontbreken, kun je je hart ophalen bij Pakuwon Mall en Tunjungan Plaza. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Lapangan Thor Stadium of Gelora 10 November-stadion op het programma heeft staan.

In de buurt

  • Pakuwon Mall - 3 min. rijden
  • Dierentuin van Surabaya - 5 min. rijden
  • Winkelcentrum Ciputra World - 6 min. rijden
  • Surabaya Plaza Shopping Mall - 9 min. rijden
  • Tunjungan Plaza - 10 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Margorejo Station - 8 min. rijden
  • Tandes Station - 13 min. rijden
  • Surabaya (SUB-Juanda) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪Warung Leko - ‬6 min. lopen
  • ‪Depot Nasi Campur Pojok Tambak Bayan - ‬5 min. lopen
  • ‪Madame Chang - ‬7 min. lopen
  • ‪Mao Jia Cai - ‬5 min. lopen
  • ‪Yung Ho - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Golden Tulip Legacy Surabaya

Hotel met een luxe stijl bij een winkelcentrum
Met voorzieningen zoals een terras, een koffiebar/café en een tuin kom je niets tekort bij Golden Tulip Legacy Surabaya. Geniet van een Thaise massage, een lichaamsbehandeling en aromatherapie bij Rich Spa, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van internationale gerechten. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals stomerij-/wasservices en een bar.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een gratis shuttleservice van/naar het winkelcentrum en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Meertalig personeel, massagebehandelingsruimtes en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 205 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien voordelen zoals (laptop)kluisjes en laptopwerkplekken.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice
  • Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: IDR 138.000 tot 138.000 voor volwassenen en IDR 69.000 tot 69.000 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Emerald Restaurant
  • Grand Ocean
  • Lobby Bar & Lounge

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderopvang
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 6 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Spabad
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 28 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouw
  • Victoriaanse architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 350000 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 138000–138000 voor volwassenen en ca. IDR 69000–69000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 350000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 350000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Rich Palace Hotel
Rich Palace Surabaya
Rich Palace
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel
Golden Tulip Legacy Surabaya Surabaya
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel Surabaya
Rich Palace Hotel Surabaya by SoASIA Hotels Resorts

Veelgestelde vragen

Is Golden Tulip Legacy Surabaya voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Golden Tulip Legacy Surabaya?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Golden Tulip Legacy Surabaya te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Golden Tulip Legacy Surabaya?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Golden Tulip Legacy Surabaya uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Golden Tulip Legacy Surabaya een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 350000 per voertuig.

Waar ligt Golden Tulip Legacy Surabaya?

Dit luxe hotel ligt vlak bij de luchthaven, binnen 3 km afstand van Al-Akbar Mosque, Pakuwon Mall en Pakuwon Trade Center. Winkelcentrum Ciputra World ligt op 4 km.

Beoordelingen over Golden Tulip Legacy Surabaya

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 36 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

W

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed bereikbaar hotel.
Vanaf de jl HR Muhammad kan tot voor de ruime lobby worden gereden. Prina service receptie.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
pelayanan ramah
2 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAHARANI
オープン当初から使用していますが、当初に比べスタッフを含め食事、サービス、対応全てに於いての質が落ち、ホテルマンとして教育されてるのか疑問に思うことが多々有り。
18 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Yun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Yun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

jemmy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Adam, Singapore

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inconvenience
Checking in experience was bad. Staff told me I couldn’t check in telling me to come back at 2pm and when I ask another time stating I booked through Expedia they then ask for my name. And was able to check in. Key card kept giving me issue. For the days I was there. I was able to access the lift to my floor and when unlocking the door I could not. I had to go back down to get the card changed. Room wasn’t bright enough. Room was not as clean as expected. Amenities wasn’t as complete as other hotels I stayed.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

CHIEN HSING

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

JUNGBOK

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2018