Zest Jemursari by Swiss-Belhotel International
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Surabaya
Fotogalerie voor Zest Jemursari by Swiss-Belhotel International





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 17
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (Zest Queen) laden

Kamer (Zest Queen)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Twin kamer (Zest) laden

Twin kamer (Zest)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Zest New Twin Room laden

Zest New Twin Room
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Zest New Queen Room laden

Zest New Queen Room
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Badjassen
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Raya Prapen 266, Surabaya, East Java, 60299
Over deze accommodatie
Zest Jemursari by Swiss-Belhotel International
Vergelijkbare accommodaties

PrimeBiz Hotel Surabaya
PrimeBiz Hotel Surabaya
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 11 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. IDR 60000 voor volwassenen en ca. IDR 40000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 200000 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: IDR 150000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Zest Hotel Jemursari Surabaya
Zest Hotel Jemursari
Zest Jemursari Surabaya
Zest Jemursari
Zest Hotel Jemursari Surabaya, Java
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Zest Jemursari by Swiss-Belhotel International
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Siki
2 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Siki
7 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Siki
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Siki
7 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Siki
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Siki
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Franklin
Zakenreiziger
14 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franklin
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Paul, Taipei
8 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Paul, Taiwan
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Paul, Taiwan
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
gilsonlim, Semarang
18 jun 2018
Positief: Personeel en service
gilsonlim
5 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Paul, Jakarta
23 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel in Surabaya
Paul
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Paul
7 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the most frequent stayed hotel
Paul
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Paul, Keelung
30 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
best experience in Surabaya
Paul
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Paul , Jakarta
14 jan 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
a good c/p value budget hotel
Paul
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Paul , Taipei
10 jan 2018
Positief: Personeel en service
High C/P value hotel.
Paul
1 nacht verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Yenny
3 jan 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yenny
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








