Exterieur

Beoordelingen van North Ryde Guest House

3 out of 5
North Ryde Guest House
22 David Avenue, North Ryde, NSW

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 62 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 72 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 280 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nick

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ilan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My flight from Sydney to Perth got canceled and I was able to book this the day of. Arguably better, and cheaper, than your typical hotel. I was lucky to find this little gem.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Michelle

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Comfortable stay.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Natalia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Affordable place, clean, feels like home
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

brenda

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
On arrival there were people smoking out the front which was very annoying and smelly. Maybe the smoking area could be else were away from main Entrance.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 13 okt 2023
Thank you

8/10 – Goed

Caroline

.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 13 okt 2023
Thank you

6/10 – Redelijk

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Toilet being in the bathroom caused some delays.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Manager op 13 okt 2023
Thank you

6/10 – Redelijk

ROEMARK

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 13 okt 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Elaine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We had room 2, it was spotlessly clean, the linen was fresh and clean, and had a window that opened. The bathroom is right next door. A nice quiet, conveniently located area.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 8 aug 2023
Thank you

8/10 – Goed

Gerry

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 8 aug 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Neelesh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
Reactie van Manager op 8 aug 2023
Thank you

6/10 – Redelijk

Donald

Positief: Netheid
If you like a good bed and no frills while sharing a bathroom with other guests this is a good place for you. It has good wi-fi and the room heating unit is great. It is not in the bed and breakfast category since there is no breakfast, or anything resembling it. While the room heater is great the place itself is not heated - went at the start of winter and moving around was very cold, especially getting to the bathroom at night. Also cold temp not conducive to hanging out in any other room but your own - contrary to "inviting" spaces shown in the website pictures.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 2 jul 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Huanyuan

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Manager op 14 apr 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Di stefano

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely clean quiet room and comfortable bed. The common areas is tidy and clean. Everything was good.
Reactie van Manager op 1 mrt 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Steve

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A home away from home. I’ll be back.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Manager op 1 mrt 2023
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Atta

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I don’t know where to begin .. This has to be the worst experience in my life .. And I really hope booking places can take action against such scam , This experiment scarred me for life.. felt like wearing mask again It smells like old wet mouldy Carpet.. Pls don’t fall for reviews of their own people / friends .. I’m actually surprised this place in Australia, and no one has taken action to shut it down for good.. Pls go and smell and check property before booking ..
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Owner op 12 feb 2023
Thank you for your review. To be honest, we don't put the carpet in the ground floor of the guesthouse which you stayed. We only put the some mats in the kitchen or some where if needed. We have received a 10 marks review from our guest who stayed the same day in next door of you. We don't understand why you still stayed two nights without called our manager to compliant about it.You shouldn't checked in the room with called our manager immediately to show her. So, you would get the fully refund if it is true. We believed that we got the best marks for the cleaning over 10 years since 2012. We hope you are well.

10/10 – Uitstekend

Kasia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Manager op 1 mrt 2023
Thank you

8/10 – Goed

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice & quiet, room was pleasant, bed was good. TV didn't work which annoyed, but not a big issue. Allround pretty good.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Manager op 1 mrt 2023
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Shirin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
worst experience ever
terrible stay. stinky room with mould everywhere. old and rusty furniture. terrible customer service and non responsive
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Manager op 17 jan 2023
We are sorry you’re unhappy. We would work hard for your experience. Thank you for letting us know. You can always open the window in the room, or turn on the air conditioning if you smell something wrong. Some foods which curry, Chinese smelly tofu …. are stinks. We have checked the room after you checked out, there is no mould in the room at all. If you have Covid, you may only smell bad in everywhere even you eating nice foods. Some people lose their sense of smell. They are Covid symptoms.

6/10 – Redelijk

PETER

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Guesthouse was ok, but a bit overpriced compared with better accommodations in the area
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Tabatha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful area with confortable bed and seating in room.

8/10 – Goed

Caitlin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was in a convenient location to the hospital where my wife was staying. It was disappointing they couldn't accommodate me for the extra night but I appreciate the short notice difficulty.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The usual easy comfortable stay! Love the beds: so comfy - I could sleep forever!
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Manager op 27 sep 2022
Thank you.

8/10 – Goed

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stay quite regularly and always find things comfortable and easy!
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Manager op 6 okt 2022
Thank you! Looking forward to welcome you again soon.

10/10 – Uitstekend

Prashant

8 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Manager op 6 okt 2022
Thank you! Looking forward to welcome you again soon.

6/10 – Redelijk

Luke

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was very congenial. It would be good to have some plates. There was one saucer which was covered in grease. The gutter at the front needs cleaning to stop it overflowing in the rain and making the entrance way wet.
1 nacht verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Romana

Reisde met een groep
I didn't have a chance to stay at the Guest house. I was notified that there was an issue with the booking. And I was redirected to a different hotel. When I checked in i couldn't believe my own eyes. The place was a very poor quality. Shared bathroom, no locks on the bathroom door. Dirty and smelly. The most disappointing hotel stay experience in my life.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Manager op 2 mei 2022
We are sorry for the inconvenience. We will work hard for your experience. You can refuse the relocation confirmation in the 24 hours.

8/10 – Goed

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's always a pleasant, comfortable stay.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Manager op 25 apr 2022
Thank you so much for sharing your experience. Hope see you again soon!

6/10 – Redelijk

Joe

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Convenience
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

christopher hollis

Zakenreiziger
Good generic over night stay
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Lyle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It is great if you just need a comfortable bed and a quiet place to sleep. However, the restrictions on the use of the shared facilities including the shower were not ideal for me as I had early starts and late finishes for the job I was in Sydney to do.
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Joe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Graeme

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was water-logged and the room was wet and smelt musty. I cancelled with the owner and have requested a refund from Wotif but you haven't even got the decency to acknowledge my email.
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed here a few times now, and I keep coming back because it's quiet, the beds and pillows are really comfy, and it's near the shops I go to. Also near some of my friends. I find the owner, Helen, very polite and friendly. I will be back!
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Wan ling

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Sue

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It wad perfect for us. Very comfortable and close to family
4 nachten verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ravindra

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
During check in time, there was no one in reception, I have called phone numbers, no one answered. I waited there for 2 hours, no response to calls or messages. There were other people who booked and could not check in as well. I will not recommend this place.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Manager op 25 dec 2021
Firstly we would like to apologise for this inconvenience to you, it was totally our mistake. Normally we close any unbooked rooms at 9pm to avoid this situation. On this occasion our manager forgot to do this due to fatigue before the Christmas shopping on 23th Dec. We believe that alternative accommodation was provided by Expedia and we paid the price differential. Once again we apologise for your inconvenience.

6/10 – Redelijk

Michelle

4 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Samantha

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay, comfortable beds. Beautiful house
4 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property has a light and elegant design throughout. A very welcoming entrance and a little garden. Comfortable bed, sparkling white clean linen. A mini fridge, an iron&board, a TV internet, a heater and a hair dryer were provided in the room, soap&shampoo in the bathroom and all necessities in the kitchen. Everything is done with love and care. Very friendly and accommodating staff. There is not much space in the front yard for parking, but you can park on the street for 2 hrs between 8:00 and 18:00 and for any duration in other times. Very nice place.
4 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For me the location is great (I used to live in the area and everything I need is close by). I'm usually only there for 2-4 nights and Helen, the owner, is kind, and makes me feel welcome. The premises is clean and the beds are oh-so-comfortable.
3 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean, comfortable, and staff were efficient, helpful and friendly. The only thing I found a bit difficult was the stairs as I have a knee injury.
3 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Aesthetic
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Daniel James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2021