Exterieur

Beoordelingen van Felicity Business Hotel

3 out of 5
Felicity Business Hotel
585, Jianxing Rd., North District, Taichung

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 245 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 102 van 245 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 245 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 245 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 245 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Naichih

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Chien Chung

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

LI SUNG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Now called Felicity Hotel
My first stay at this hotel which is very good. (I have stayed a number of times at their "sister hotel" Ren Mei Fashion Hotel -- also very nice -- in a nearby neighborhood.) The lobby is quite posh as shown in the webpage. They've decorated some of the walls with beautiful images of Paris (Eiffel Tower and Montmartre). Although the design of the rooms is somewhat dated, they're comfortable and the size of the room exceeded my expectations.
1 nacht verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

LI SUNG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very spacious room and convenient location
Convenient location near Zhongqing Road (linking Taichung's airport and downtoan / TRA Taichung station). Typical local environments with lots of eateries and convenient stores. There's a little park behind the hotel for a little stroll, and a long green parkway for longer walks just a few minutes away. Spacious and comfortable lobby to enjoy free coffee or tea. The room is very spacious and has a big desk (which is a very important feature that many newer hotels "forget"). The only shortcoming during my stay : my room smelled a bit moldy.
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯的住宿經驗
房間很大,櫃台服務人員很有禮貌,回答問題很客氣,很貼心,冷氣溫度也適中,Covid 19期間不含早餐,反應在房價上,也可接受
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

JING CHENG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
餐廳與櫃檯人員服務佳,餐食整潔美味 窗戶隔音差往來汽,機車午夜時分如同無窗;分離式空調將風量調至最小與舒眠模式並以枕蓋耳加耳塞聲響仍大影響住宿品質
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van 櫃台人員 op 26 mei 2020
親愛的房客您好~ 感謝您對我們飯店的愛戴,關於窗戶隔音較差的部分,造成您的不便深感抱歉。若下次來入住,可以告知我們您的需求,我們將會安排較安靜的房間給您,希望能帶給您更舒適的住宿品質。

4/10 – Matig

Asteria

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
冷氣不冷
房間的冷氣忽冷忽熱,搞到整晚都睡不好,至電給櫃檯還跟我們說要關掉開到幾度再開..可見是了解這間的狀況,重點是還是不會好啊,退房時也有再跟櫃檯講,只回應我知道了。 停車費如需另外收費也建議在網頁中註明,第一次碰到另外收的..
1 nacht verbleven in april 2020
Reactie van JOAN op 1 mei 2020
親愛的貴賓您好:這邊與您說明一下 當日夜櫃得知冷氣不冷後有告知您是因為冷氣溫度開得過低導致結冰,您需要將冷氣關閉一陣子 之後重啟。若一樣不冷可幫您換房,但因無再次接到來電,故無幫您做後續更換動作! 停車位部分在訂單房型旁邊已經有註明不含車位 網頁飯店政策上面也有備註停車需收費 。很抱歉造成認知上的不同 希望您能諒解

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2020
Reactie van JOAN op 1 mei 2020
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
書桌旁有三隻小小蟑螂,不知是不是我們的晚餐太香了,被吸引過來,書桌移開角落都好髒,窗戶整晚被風吹的咻咻叫,窗戶該換了吧! 服務櫃臺很親切,希望上述幾點能夠改善,因為我還蠻喜歡來這裡住的
1 nacht verbleven in april 2020
Reactie van joan op 1 mei 2020
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 針對您的意見我們會做出整理呈報給主管近期規畫出改善.仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
價格合理 寬敞舒適 乾淨安靜 缺點有蚊子
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van joan op 1 mei 2020
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 針對您的意見我們會做出整理呈報給主管近期規畫出改善.仁美商務飯店期待您的下次入住

6/10 – Redelijk

ricky

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van JOAN op 1 mei 2020
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

CHEN CHENG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van joan op 1 mei 2020
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Functional, clean, lovely staff. Room was none smoking but previous occupants had ignored this. Staff immediately supplied air purifier and offered change of room if not satisfactoey. Couldn't ask for more.
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van JOAN op 1 mei 2020
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

Chin-Chuan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van JOAN op 1 mei 2020
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

4/10 – Matig

YING HUNG

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not worth for that charge
Friendly staff, room is okay. However, when we woke up, we found our two kids were bitten by fleas. Last one is poor breakfast.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Frances op 30 dec 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 針對您的意見我們會做出整理呈報給主管近期規畫出改善.仁美商務飯店期待您的下次入住

6/10 – Redelijk

CHEJUNG

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van JOAN op 24 dec 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

Chin-Chuan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van JOAN op 24 dec 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

Chuan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常好!不過住的房間床頭沒有插座,有點不太符合現在的使用習慣
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van JOAN op 4 dec 2019
親愛的貴賓您好 感謝您百忙之中回應 您的意見我們將會反映給主管 我們櫃台也可借延長線 歡迎您再次光臨

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊者が使用できるランドリーがあるともっと良いと思いました。
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Frances op 2 dec 2019
この度は数あるホテルの中から当ホテル選んでいただき誠にありがとうございました。 今後もお客様に満足して頂けるように努めて行きたいと思います。 またのご来店をお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

WEI LUN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Frances op 29 nov 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

CHIA LIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van joan op 1 mei 2020
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Frances op 21 nov 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
毛巾有點舊…沒有供應紙拖鞋…
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Frances op 22 nov 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.紙拖鞋可以向服務人員索取喔!請不吝嗇地向現場人員詢問!謝謝您!

10/10 – Uitstekend

Dennis

1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van joan op 1 mei 2020
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Frances op 28 okt 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間面積超大
我們今次入住的房間是家庭房間房間,面積超大,除了兩張特大雙人床意外,空間特多,房間設備一般,但算是清潔乾淨,酒店還提供早餐,以這個價錢來說,實在是很不錯了。
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Frances op 26 okt 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Frances op 28 okt 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

6/10 – Redelijk

Reisde met een groep, Zakenreiziger
房內有道破門,冷氣有怪味,房間內整潔普通,浴缸沒有簾,成地濕晒,服務態度亦普通,價錢也不算平,所以下次不會再去了!
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van JOAN op 8 okt 2019
親愛的貴賓您好 很抱歉造成您入住上的不舒適 基於安全上的考量 浴缸旁才無掛設浴簾 洗手台下方是有放一塊防滑墊供客人自行取用的 請問是哪一號房間裡有們破掉呢? 請您告知 我們一定會改善 仁美飯店期待您下次入住

8/10 – Goed

yun chen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整體還不錯,有停車位更好
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van JOAN op 20 sep 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住 本飯店也有開放含車位的房價喔~ 歡迎您參考

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
很OK 下次還會考慮入住
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van JOAN op 24 aug 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

Tsung Kuang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van JOAN op 19 aug 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

PEI HSIN

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Frances op 11 jul 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

4/10 – Matig

KUAN-JU

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
單人房機會都很潮濕
潮濕味很重,開門進去很酸很刺鼻!冰箱壞掉要等兩三個小時才能修理 再來冰箱直接放地板 沒有櫃子可以放冰箱 很隨便
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Frances op 11 jul 2019
親愛的貴賓您好,關於您的意見很抱歉不愉快的體驗!但也必須向您說明您反應的當下服務人員有詢問您是否願意換房&告知您需要等待維修人員的時間...維持原房繼續等待維修為您的同意.我們很遺憾與您溝通後還是讓您不愉快.......

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Frances op 28 jun 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

QIFENG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
物美價廉,CP值高
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van JOAN op 5 jun 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

yu-wen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van JOAN op 13 jun 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

Stanley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Franes op 13 jun 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Frances op 6 mei 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

PEIYI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Frances op 13 jun 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Frances op 13 jun 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

寶寶

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間超乎期待的大
1.雖然沒有提供停車位,但附近好停車可接受 2.房間很大,大到有驚喜的感覺,且空間舒服 3.早餐不錯還蠻乾淨 唯一缺點是廁所的遮簾有個細縫,看得到外面,覺得外面看得到我們,很不舒服。只能用東西擋住部分,但一樣覺得被看光不舒服。
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Frances op 13 jun 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

Chih Yuan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
還不錯
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Frances op 26 mrt 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Strongly recommend
Great breakfast. Excellent location. Friendly service.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Frances op 5 mrt 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Food is excellent.
Excellent breakfast with lots of healthy and tasty foods. Location is very good. Lots of restaurants close by.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Frances op 5 mrt 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Frances op 2 mrt 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

10/10 – Uitstekend

Tony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
價格很好, 品質也不錯. 廁所很乾淨
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Frances op 27 feb 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

6/10 – Redelijk

Chon Hou

1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Frances op 2 mrt 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Frances op 30 apr 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Frances op 30 apr 2019
親愛的顧客, 感謝您入住仁美商務飯店,並於百忙之中與我們分享您的住宿經驗.非常感謝您對我們的肯定! 仁美商務飯店期待您的下次入住