In Joy Hotel
Hotel met gratis ontbijt, op loopafstand van Fengjia-avondmarkt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor In Joy Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor City kamer, 1 queensize bed laden

City kamer, 1 queensize bed
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Eenvoudige kamer, 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor City kamer, meerdere bedden laden

City kamer, meerdere bedden
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank laden

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Cheer Room laden

Cheer Room
Alle foto's voor Enjoy Room laden

Enjoy Room
Alle foto's voor Joyful Room laden

Joyful Room
Alle foto's voor Relax Room (Queen Bed) laden

Relax Room (Queen Bed)
Alle foto's voor Relax Room laden

Relax Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.211 Sec. 2 Henan Rd. Situn Dist, Taichung, 407
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Euphemia
Hotel Euphemia
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Bar
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 233 beoordelingen
De prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
4 aug - 5 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 487
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over In Joy Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Poh Hoe
9 jun 2025
Poh Hoe
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YaWen
Reisde met een groep
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YaWen
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Paolo
22 apr 2025
Positief: Personeel en service
Paolo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
KA LOK ANDY
18 apr 2025
KA LOK ANDY
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Thomas
15 apr 2025
Thomas
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YING CHE
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YING CHE
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wan Wen
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wan Wen
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chung-I
2 apr 2025
Chung-I
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Shih Chung
29 mrt 2025
Shih Chung
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
wai hung
Reisde met een groep
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wai hung
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
wai hung
Reisde met een groep
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wai hung
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Roger
11 mrt 2025
Roger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chih chieh
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chih chieh
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Wan ping
Zakenreiziger, Reisde met familie
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wan ping
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
JHENG-HAN
Zakenreiziger
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JHENG-HAN
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
yuting
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yuting
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
MINCHI
Zakenreiziger
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MINCHI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mathew
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathew
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
stella
Zakenreiziger
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CP值高
stella
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Chia Yi
Reisde met familie
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chia Yi
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
SHUYI
Reisde met een groep
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHUYI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Alice Sum Wan
Reisde met familie
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alice Sum Wan
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sai Chak Eric
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sai Chak Eric
2 nachten verbleven in december 2024