Zitruimte lobby

Beoordelingen van Park City Hotel Central Taichung

3.5 out of 5
Park City Hotel Central Taichung
No. 66, Minquan Rd., Central Dist, Taichung

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 370 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 503 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 99 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 1000 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Takashi

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
2回目の今回、3連泊の利用でした。 二日目まで浴室の湯張りカランとシャワーの切り替えが出来ずガッカリしましたが、三日目は気に掛けてくださったのか直ってました。笑
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van パークシティーホテル op 21 feb 2024
谷口様へこの度はパークシティーホテルをご利用いただき、誠にありがとうございます。今回のご滞在がご不満をおかけしましたこと、心よりお詫び申し上げます。また、貴重なご意見をお寄せいただき、誠にありがとうございます。この件について、すぐに技術スタッフに点検を依頼いたしました。再度ご利用いただける機会をいただければ幸いです。

10/10 – Uitstekend

Jui-Min

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office / Front Desk op 21 jan 2024
感謝您的好評,希望下次有機會能再為您服務,謝謝。

8/10 – Goed

Ling Ling

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Office / Front Desk op 20 jan 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Goed

WEN CHUAN

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Office / Front Desk op 18 dec 2023
謝謝您。

8/10 – Goed

Mitsuru

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Front Office / Front Desk op 21 nov 2023
ご宿泊いただきありがとうございます

10/10 – Uitstekend

YONGJIN

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office / Front Desk op 9 okt 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us. Hope to see you back soon.

8/10 – Goed

Isheng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Front Office / Front Desk op 29 sep 2023
Dear Guest,Thank you for staying with us. Hope to see you back soon.

10/10 – Uitstekend

Albert, Chatswood

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to railway station and also various buses stops which makes it convenient to go to different places in the city
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Front Office / Front Desk op 19 aug 2023
Thank you for staying with us. Hope to see you back soon.

8/10 – Goed

LONE-WEN F

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
有點兒持續的噪音,不確定是大樓的空調還是隔壁大樓的機電設備聲。
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Front Desk / Front Office op 21 sep 2023
非常抱歉遲來的回覆。感謝您的意見,對於硬體設備會再加強檢查與維護,以確保旅客們的住宿品質,再次謝謝您的反應。

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Front Office / Front Desk op 19 aug 2023
Thank you for staying with us. Hope to see you back soon.

10/10 – Uitstekend

Victoria

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Front Office / Front Desk op 19 aug 2023
謝謝您,期待您再次入住。

10/10 – Uitstekend

BEN

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Front Office / Front Desk op 5 aug 2023
Thank you for staying with us.

8/10 – Goed

GYEONGHWAN

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Front Office / Front Desk op 10 jun 2023
Thank you for staying with us.

10/10 – Uitstekend

PEN HSIEN

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Front Office/Front Desk op 25 apr 2023
親愛的貴賓 您好:非常感謝您對 成旅晶贊飯店台中民權 的支持,收到您對我們的讚賞與肯定深為感激,在此謹代表團隊致上我們誠摯的謝意。相信有了您的支持,將使得我們更加進步,並隨時期待您下次光臨。祝福您有個美好的一天。成旅晶贊飯店 台中民權

8/10 – Goed

Hing Yui

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
一般旅館
房間空調強勁, 較到最少依然出風勁過Dyson, 所以嘈音略高。玻璃窗隔音並不理想, 街景房整晚有車聲, 若住單數房號望樓景面壁非常清靜優暗
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Front Office/Front Desk op 25 apr 2023
親愛的貴賓 您好:謝謝您蒞臨 成旅晶贊飯店台中民權館,這次住宿讓您留下不良印象,針對提及的內容,我們將請相關單位改善。謝謝您撥冗與我們分享您的住宿反饋及建議。相信有了您的寶貴建議,我們必能提升服務品質,並隨時期待您下次光臨。祝福您有個美好的一天。成旅晶贊飯店 台中民權

10/10 – Uitstekend

YINYU

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Front Office/Front Desk op 26 mrt 2023
親愛的貴賓 您好:感謝您此次選擇入住 成旅晶贊飯店台中民權,並隨時期待您下次光臨。祝福您有個美好的一天。成旅晶贊飯店 台中民權

8/10 – Goed

宗良

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Front Office/Front Desk op 26 mrt 2023
親愛的貴賓 您好:感謝您此次選擇入住 成旅晶贊飯店台中民權,並隨時期待您下次光臨。祝福您有個美好的一天。成旅晶贊飯店 台中民權

10/10 – Uitstekend

Min Ji

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
넓고 깔끔한 호텔
타오위안 공항에서 UBUS 를 타고 타이중에 도착했는데 버스정류장에서 호텔까지 걸어서 5분 정도였습니다. 캐리어를 끌고 이동하기 편리했어요. 호텔 직원들도 친절하고 깨끗했습니다. 타이페이 호텔은 좁은 곳이 많았는데 파크 시티 타이중은 방이 넓은 편이라 두 사람이 캐리어를 펼쳐놓고 사용하기 편리했습니다. 방음은 잘 안되는 편입니다. 호텔 조식은 맛있진 않지만 간단히 한끼 때울 수 있는 정도입니다. 호텔 바로 옆에 맛있는 아침식사 식당이 있어서 좋았어요. 주변엔 큰 은행들이 많은 금융권 지역이고 조용하고 다른 곳으로 이동하기 편리했습니다.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Front Office/Front Desk op 26 dec 2022
소중한 의견 감사합니다

10/10 – Uitstekend

Kyoko

Zakenreiziger
きれいで大変満足しました
Reactie van フロントオフィス/フロントデスク op 16 dec 2022
あなたの賞賛と肯定をありがとうございます

10/10 – Uitstekend

Ching-hao

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Front Office/Front Desk op 7 dec 2022
謝謝您的鼓勵,希望很快能再次為您服務。

10/10 – Uitstekend

POHUNG

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
住宿體驗
浴室乾濕分離的隔門.膠條都發霉了.其餘的都很不錯
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Resident manager op 7 dec 2022
親愛的貴賓您好: 謝謝您百忙之中抽空給予評分,來自顧客的任何建議對我們都非常重要,對於您住宿期間,因清潔問題 ,使您留下不愉快的住宿經驗,在此向您表達誠摯的歉意,我們已針對您提出的問題著手進行全面改善,期望您繼續給予我們鼓勵與支持。Best regards,Danny

10/10 – Uitstekend

TSAI JUNG

1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

YUTING

1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

TING CHAO

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

HSIN I

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Darren

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
乾淨,方便,服務親切
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Adam Wang op 18 okt 2022
親愛的旅客您好,感謝您選擇成旅晶贊飯店台中民權館。很高興本次的住宿讓您滿意,希望很快的能再為您服務,謝謝您。

10/10 – Uitstekend

Ming kun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Chih-Ming

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
除了床與枕頭太軟之外其他部分都非常滿意,當然這是個人感覺
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

YINGLI

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

SHU-TIAN

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Wei Ming

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

JENN HORNG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

YICHUN

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

shenyu

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Jo Chin

2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Lin Ying

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
冷氣風扇聲音太大,浴室填縫劑建議重新塗。
飯店位置很棒,離火車站及景點都很近。 浴室浴缸牆面的接縫好幾處呈現黑色,看起來髒髒的,建議重新上填縫劑。 浴室吹風機插座有點接觸不良。 冷氣風扇聲音很大。 有專用充電插座,但ㄧ般大家都會把手機放在床頭,建議在床頭增設插座。
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
馬桶水壓稍嫌不足、書桌插座角度不好使用、床頭櫃如果能有插座會更好、餐廳引導人員態度不佳
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

NANYI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
謝謝升等值得在住
整體不錯 達85分 唯一美中不足早餐9點08過去已無菜更新供應幾乎在吃菜尾 每盤都空補充不足
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Yu Cheng

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
還可以
除了隔壁小孩子的叫聲和拍打牆壁聲,其它還OK,早餐尚可
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

HSIU HUEI

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

POWEI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Ya-pin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務人員服務很好
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Amy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1.一入住遙控器就無法使用,通知櫃檯派人來測試後更換 2.隔天早上吃完早餐回來遙控器又再度無法使用,這次又請人來看回覆遙控器沒電,再次更換 3.準備退房時房間竟跳電,詢問櫃檯告知因同時使用「吹風機」及「熱水壺」這種「大型電器」因此跳電,說會請人來看遲遲等不到,因此乾脆直接退房 4.早餐時服務人員帶位時,因她同時使喚人員去清理位子,因此誤以為要我去那桌所以走過去,該名服務人員說:這邊,妳要去哪裡?口氣充滿不耐煩 5.停車場不是在飯店附近,而是距離200公尺外
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

CHINJUI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

LUNG-TA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Ting Yu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021