Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 223 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
27
Gastenscore: 8 - Goed. 90 van 223 beoordelingen" "
8 - Goed
90
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 223 beoordelingen" "
6 - Redelijk
62
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 223 beoordelingen" "
4 - Matig
27
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 223 beoordelingen" "
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Yu Shao
Reisde met een groep
16 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yu Shao
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
SHI HUA
Reisde met een groep
15 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHI HUA
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Hsiao Ping
4 jan 2021
Hsiao Ping
1 nacht verbleven in december 2020
4/10 – Matig
?
2 jan 2021
?
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 dec 2020
Positief: Personeel en service
隔音真的很爛
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 dec 2020
Positief: Personeel en service
尚可
房間蠻舊的,冷氣很冷(是中央空調)
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
4/10 – Matig
shigeatsu
6 dec 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Covid-19 affects the hotel services
It might be the Covid-19 reason, no breakfast could be served and hot spring is only available from 10~22:30. I hope it will get back to the normal soon.
shigeatsu
1 nacht verbleven in december 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Hi chu
Reisde met familie
6 dec 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
品質差,服務差
整體感覺都很差勁
Hi chu
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Kuang Lung
Reisde met een groep
23 nov 2020
Kuang Lung
1 nacht verbleven in november 2020
6/10 – Redelijk
GUEI-SHIUAM
Reisde met een groep
21 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
大眾池的溫泉讓我失望,感覺不如在房間放熱水來的自在
GUEI-SHIUAM
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Ya-ting
Reisde met familie
4 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
冷氣無法控制溫度、床硬了點,其他大致上還可以
Ya-ting
1 nacht verbleven in oktober 2020
2/10 – Ontzettend slecht
CHIHTA
Zakenreiziger
17 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIHTA
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
CHIA LIN
Reisde met een groep
16 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIA LIN
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
eriko
Reisde met familie
14 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIA-TING
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
JOSEPH
Reisde met familie
26 mrt 2019
Positief: Personeel en service
The hotel is a bit old . Time to be renovated. The share onsin is a bit small. The breakfast is not as good quality, the room sound proof is poor but the roon is big.
JOSEPH
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Mei Yan
10 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei Yan
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Lam
8 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lam
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Taesang
8 mrt 2019
Positief: Comfort kamer
Purpose of stay is to use hot spring and the hotel meets it economically.