Exterieur

Beoordelingen van Atami Hotel Taipei Onsen

3 out of 5
Atami Hotel Taipei Onsen
No 258 Guangming Road., 258, Taipei, TPE

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 90 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 223 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ching Wen

Reisde met familie
Positief: Netheid
網路差差差
一進房間網路就沒有訊號,飯店wi-fi爛死了,打去服務臺詢問還要客人自己去試其他樓層的wi-fi,因為有可能是當樓層的客人使用wi-fi的太多,所以連不上,或是好不容易連上後會一直斷訊,建議除非是真的想跟外界的人不連繫的人比較適合,不然不能使用網路,真的會很焦慮
1 nacht verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
溫泉客房太少,大眾池太小。
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Yu Shao

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

SHI HUA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Hsiao Ping

1 nacht verbleven in december 2020

4/10 – Matig

?

1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
隔音真的很爛
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
尚可
房間蠻舊的,冷氣很冷(是中央空調)
1 nacht verbleven in december 2020

4/10 – Matig

shigeatsu

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Covid-19 affects the hotel services
It might be the Covid-19 reason, no breakfast could be served and hot spring is only available from 10~22:30. I hope it will get back to the normal soon.
1 nacht verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Hi chu

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
品質差,服務差 整體感覺都很差勁
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Kuang Lung

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

GUEI-SHIUAM

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
大眾池的溫泉讓我失望,感覺不如在房間放熱水來的自在
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Ya-ting

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
冷氣無法控制溫度、床硬了點,其他大致上還可以
1 nacht verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

CHIHTA

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

CHIA LIN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

eriko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
初めての北投温泉
初めての北投温泉でした! ホテルの古さは否めませんが、 泉質の良さと朝食が付いていて この料金はとてもお得だと思いました。 大浴場の岩風呂は雰囲気が良かったです。 フロントスタッフの中には日本語ができる方が 必ずいらっしゃって助かりました。 また、ミネラルウォーターも毎日頂けました。 新北投駅からも歩いて10分位でしたので、 苦にはなりませんでした。 お勧めできるホテルです。
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

HsinYi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
비추...
방이 너무 춥고 춥고 추웠어요 사진이랑 진짜 딴판이고 낡았어요...여관분위기? 여관을 안가봐서 모르지만 그정도인듯합니다.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
熱海是北投相對古老的溫泉飯店,也是少數對LGBTQ友善的溫泉飯店
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルまで歩ける距離です
新北投駅から徒歩で10分位で、途中にコンビニもありました。夕方にチェックインしたのですが、周辺には食堂等ないので夕食はどこかで済ませてからホテルに向かうのがおすすめです。 地下の大浴場に7時頃行きましたが、たまたま誰もいなくて一人でゆっくり入る事ができました。
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Egbert

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
為了跨年很早就預定了這間旅宿的標準雙人房, 該飯店在Expedia網頁上針對該房型的介紹上有貼出"含有浴缸"的照片 當初會預訂該房型也是被照片所吸引才下訂,結果到現場後根本沒浴 缸,當下向櫃台得到的回覆是說我看錯了,我再三反應說在Expedia 網頁上看到是有浴缸的,但得到一樣的回答..... 剛再看了一次該房型的文字介紹,在"浴室"的部份是沒註明有浴缸, 這點是我在預訂時沒注意到的,但是房型介紹的相片裡確實是有浴缸 的照片,這沒有刻意誤導消費者的嫌疑嗎? 要是知道沒附浴缸就不會花3千元訂一間設備老舊又是雙床房的房間 ,該飯店是溫泉飯店,會想入住就是想泡溫泉與使用浴缸, 結果實在讓人失望與錯愕。
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
窓がしっかり閉まらず寒かった
2 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

WING T

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間十分陳舊,地氈很肮髒,浴室設備很簡陋及肮髒,拖鞋提供的不是一次性拖棄。
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

YI

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

May

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店浸溫泉,開放時間長,可照顧不同時間享受到溫泉之樂。另鄰近周邊的景點,係北投酒店性價比高,但有點除舊裝修,房間却算便宜。
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
舒適~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
早餐
早餐不知道可以吃啥
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

YUNG-TUNG

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the Japanese onsen...all other things were terrible.
8 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
小資族好選擇
雖然無法與全新大飯店相比,但服務態度及房間價格、泡湯(大眾池)挺不錯的,小資族好選擇。
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
深夜到着便だったので、午前2時レイトチェックインにも対応してくださり、ありがたかったです。 部屋はあらかじめ温泉付きで予約しており、湯量も質も良かったです。弾丸ツアーでしたから大浴場を楽しむ時間が取れなかったので次回があれば利用したいと思います。 バスルームのトイレットペーパーは、ペーパーホルダーがなぜかバスルームを開けたすぐ左の壁に固定されていて、便座から非常に遠かったので困りましたが、笑えました。あそこまで手が届く人はいないと思います。 朝食はまあまあでした。白がゆに味がないので、塩を探しましたが無かったので、スタッフにお願いしたら、時間がかかりましたが奥から少し持ってきてくれました。他の方がおっしゃる通り、中国人と時間が重なると、しばらくは取りつく島がありません。 駅からは少し距離があります。
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

大眼

Positief: Personeel en service
CP值高的飯店~但房間沒有溫泉唷
飯店服務很好~需求都會盡力幫忙處理,講解也有耐心又仔細~周邊環境也很好~一出來就是北投鬧區~雖然晚上7點前回到飯店會因為泡湯的客人太多所以沒有停車位~但一有停車位大廳櫃檯就會馬上告知,讓愛車可以有位子停~ 但房間會有一點煙味~而且房間隔音不好~房間裡面也沒有溫泉可以泡~但以價錢來看CP值還是很高的
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice employees. we can communicate to their staffs easily speaking english
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Amy, 香港

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
住宿環境寧靜,房間整潔,員工有禮貌,早餐ok ,基本房間設施也有,只是酒店設施頗舊,房內浸池較細小。
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔でした。温泉の入浴
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
在浴池中, 強國人的水準實在令人傻眼, 要有心理準備... 早餐差強人意, 房間的抽屜打開來散發出濃濃的霉味...
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

CHIA-TING

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

JOSEPH

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The hotel is a bit old . Time to be renovated. The share onsin is a bit small. The breakfast is not as good quality, the room sound proof is poor but the roon is big.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Mei Yan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Lam

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Taesang

Positief: Comfort kamer
Purpose of stay is to use hot spring and the hotel meets it economically.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

遠一些,只有大眾溫泉
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
如住北投温泉區,無需住這兒 因房間內無温泉設施 早餐一般,應加西式早餐 交通不便 好處,地方及房間夠大,算一般
2 nachten verbleven in februari 2019