Hotel ziet er in eerste instantie op Internet en na aankomst mooi uit echter al snel kom je erachter dat er geen of te weinig onderhoud wordt gepleegd. eerste kamer die ik kreeg (kamer 919) was vies, de vloerbedekking vol met vlekken, ook op meubilair, gordijnen etc.
ben toen verhuisd naar kamer 915, wel iets beter maar hier zelfde problemen echter iets minder. tijden mijn verblijf (7 dagen) de volgende problemen geconstateerd: koelkast/minibar werkte niet, TV loopt continue vast (steaming video systeem), AC werkte niet goed waarna de filters verwijderd zijn en hierna werkte het systeem wel beter maar niet optimaal. Kluisje in mijn kamer werkte niet. Douchekop lam.
verder viel mij het ontbijt 'ochtends ook tegen, weinig keus doordat er niet tijdig wordt bijgevuld, ontbijt tot 10 uur maar na 9:30 wordt er eigenlijk niets meer bijgevuld!
Het personeel is wel heel vriendelijk, overal voor mij een teleurstelling en zal dit hotel niet meer boeken. kom gemiddeld 4x per jaar in Taiwan.