Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Green World Taipei Station

3.5 out of 5
Green World Taipei Station
No. 21 Sec.1, Chongqing S. Rd., Zhongzheng Dist., Taipei

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 375 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 496 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 105 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 1003 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Keck Meng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Aircon is centralized, and set at 20 degree. Can be too cold.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

TAEKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Makiko

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

MASARU, Meito-ku kihune

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Yvonne, Surrey

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Service is next to nothing...we are a family of 4 with heavy luggages and no one helped when we entered, climbing the steps. No toiletries provided. Bathroom was tiny and super dark. Carpets in hallways and dining room was nasty dirty. Breakfast selection was terrible. Will not stay here again.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

NGA WA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店鄰近台北車站,附近有很多食店。
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

BO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and convenient location. Nice staff.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Mano

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Winson op 18 mei 2024
この度は、ご評価いただきありがとうございました。当店にてご不快な思いをさせてしまい、誠に申し訳ございません。今後は皆さまにご満足いただけるよう、スタッフ一同気を引き締めて取り組んでまいります。機会がございましたら、ご来店をお待ちしております。

8/10 – Goed

Masako

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応もよく、とても快適に過ごせた。建物自体は古めではあるものの、コストパフォーマンスはいい。台北駅からも近く、次回も利用したい。
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

HIDEMI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
台北駅も近くとても便利です。 日本語のわかるスタッフさんも多く、とても心強かったです。 小さいながらもバスタブ付きは魅力の一つです。
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Kazuyuki

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
トイレットペーパーが流さない点を除けば、とても快適でした。
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Winson op 14 mei 2024
この度はグリーンワールドホテルステーションをご利用賜りまして誠に有難うございます。ご期待に沿う宿泊施設をご提供できず大変申し訳ございませんでした。客室に備え付けのトイレットペーパーはトイレに流せますが、ティッシュペーパーは流せませんので、一部のお客様がトイレットペーパーとティッシュペーパーの区別がつかずトイレに捨てて詰まりを引き起こす事態を防ぐため、客室のゴミ箱を用意しておりますので、ご不便をおかけいたしますが、ご容赦ください。貴重なご意見をお寄せいただき重ねてお礼申し上げますとともに、またのご利用をお待ちしております。

6/10 – Redelijk

Kyoko

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Winson op 14 mei 2024
この度はご来館、そしてご評価いただきありがとうございます。お客様の声をもとに、さらなる改善を図ってまいります。

8/10 – Goed

Akinori

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Winson op 8 mei 2024
この度はグリーンワールドホテルステーションにご来館いただき、また、このような評価をいただき誠にありがとうございます。スタッフ一同、またご来館いただける機会を心よりお待ち申し上げます。

8/10 – Goed

AKIRA, Hirakatacity Kitsyama

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
located at a convenient place, near the MRT station.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Winson op 8 mei 2024
Thank you for your booking at Green World Taipei Station . We appreciate your feedback and look forward to seeing you again.

6/10 – Redelijk

Yuk

Reisde met partner
This Hotel does not look like the photo, it seems outdated a little bit
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Winson op 14 mei 2024
We are very sorry that we were unable to provide accommodations that met your expectations. We have reported the issues you have reported to the relevant departments at the headquarters and we will try our best to improve them. We sincerely thank you for your valuable opinions and criticisms. We wish you all the best and safety. Thank you!!

6/10 – Redelijk

HIROAKI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝ごはんの場所が階段しかない
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Winson op 8 mei 2024
この度はグリーンワールドホテルステーションをご利用頂きまして誠にありがとうございます。そしてご期待に沿う宿泊施設をご提供できず大変申し訳ございませんでした。現時点当館の構造では、地下へのエレベーター増設は不可能です。ご不便な思いをさせてしまいましたこと深くお詫び申し上げます。ご多用の中貴重なご意見、ご感想を賜りましたこと、心より感謝申し上げます。

8/10 – Goed

Yong Chong

6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

CHRISTIAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très pratique accès avec le train de l'aéroport. Nombreux restaurants et nombreux magasins tout autour. Sinon chambres calmes.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Winson op 8 mei 2024
Thank you very much for your support. Your satisfaction is a great encouragement to us. We will work harder to provide better service and look forward to your coming again.

10/10 – Uitstekend

HIDEHITO

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Winson op 1 mei 2024
ご宿泊いただきありがとうございます。 またのご利用をお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Yoshifumi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
台北駅から近く,まわりに食べるところもマッサージの店もあり,便利でした.部屋も綺麗でウォシュレットもついていました.風呂は湯船もあって広かったですが,ボディソープとシャンプーとリンスが1本で兼用でした.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Winson op 1 mei 2024
この度はグリーンワールドホテルステーションを選んでいただきありがとうございました。当館での宿泊にご満足いただけたようで何よりです。また、また貴重な評価をありがとうございます。ご指摘いただいた全身シャンプーにつきまして、今年から変更された観光政策と当館の運営方針に沿い、このような措置になりました。お客様の声をもとに、さらなる改善を図ってまいります。今後もご愛顧賜りますようお願い申し上げます。

10/10 – Uitstekend

YUKIKA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で、静かで、台北駅から徒歩で移動できるのですごくオススメです!!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Winson op 1 mei 2024
ご宿泊、そしてご満足の声をいただき心より感謝申し上げます。今後もご満足いただけるよう、励んでまいります。またのご来館を心よりお待ちにしております。

8/10 – Goed

MICHIKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近です。
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van WADE op 29 apr 2024
VIP様、こんにちは私たちのホテルに滞在することを選択していただきまして本当に最大の励ましです。またお越しくださいまして誠にありがとうございます。

10/10 – Uitstekend

Hiu Ting

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
很舒適
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Winson op 28 apr 2024
親愛的貴賓您好:非常感謝您選擇入住我們飯店,您的滿意是我們最大的鼓勵,期待您的再度光臨,謝謝!!

10/10 – Uitstekend

YISHENG, KIRKLAND

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to Taipei Main Station to take subways. The hotel is clean and looks like new.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Winson op 28 apr 2024
Dear guest:Thank you very much for your support. Your satisfaction is a great encouragement to us. We will work harder to provide better service and look forward to your coming again. Thank you!!

8/10 – Goed

Wen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like the convenient location, and spacious room. Do not like how they ordered the taxi service.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Winson op 28 apr 2024
Thank you for choosing to stay in our hotel. If there are any deficiencies, we will try our best to improve them. We are very sorry for the inconvenience caused. We look forward to your coming again, and thank you very much for your valuable opinions, thank you!!

8/10 – Goed

Norimasa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Winson op 28 apr 2024
ご宿泊いただきありがとうございます。 またのご利用をお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

KODA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅からも近く、お部屋がトリプルでしたが ソファがあって寛げました。次回もここがいいねと友人と話しました。日本語も通じてとても良かったです。
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Peggy op 25 apr 2024
Thank you for your booking at Green World Taipei Station . We appreciate your feedback and look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Pattarapong

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place, Good staff, Good location, and around the hotel a lot of food and minimart.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Peggy op 25 apr 2024
Thank you for your booking at Green World Taipei Station . We appreciate your feedback and look forward to seeing you again.

8/10 – Goed

EMIKO

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地、良かったです。 食べるのに困らないくらい、お店が近場にあった。 朝食付きと書いていたが 付いていなかった。 日本語が通じないので 諦めたが近場に食べ物屋さんがたくさんあったので困らなかった。
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van ANDREW op 15 apr 2024
お客様へ: ご注文は部屋のみで、家賃のみが含まれておりますので、朝食は含まれておりません。誤解して申し訳ありません。朝食クーポンを購入するには直接フロントに行ってください。ありがとうございます。

6/10 – Redelijk

May

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The server for the room cleaning were very friendly! The front desk servers very average in service .The hotel is very dusty every where. The breakfast is in the basement. For 5 days of stay the stairs were never vacuumed!!
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Phoebe op 15 apr 2024
We are very sorry that we were unable to provide accommodations that met your expectations. We have reported the issues you have reported to the relevant departments at the headquarters and we will try our best to improve them. We sincerely thank you for your valuable opinions and criticisms. We wish you all the best and safety. Thank you. !!

10/10 – Uitstekend

Wen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently location, yet, pretty quiet, and roomy. Thanks.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Phoebe op 15 apr 2024
Dear guest:Thank you very much for your support. Your satisfaction is a great encouragement to us. We will work harder to provide better service and look forward to your coming again. Thank you!!

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly and helpful.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Phoebe op 15 apr 2024
Dear guest:Thank you very much for your support. Your satisfaction is a great encouragement to us. We will work harder to provide better service and look forward to your coming again. Thank you!!

10/10 – Uitstekend

AYAKA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Phoebe op 15 apr 2024
VIP様、こんにちは私たちのホテルに滞在することを選択していただきまして本当に最大の励ましです。またお越しくださいまして誠にありがとうございます。

10/10 – Uitstekend

Tong, EDINBURGH

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient to everything, 10 mins walking distance to taipei main station ,room is average and all the staffs are friendly and helpful. Recommended for travellers for a reasonable price ..will stayed again when next vusit.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Phoebe op 15 apr 2024
Dear guest:Thank you very much for your support. Your satisfaction is a great encouragement to us. We will work harder to provide better service and look forward to your coming again. Thank you!!

8/10 – Goed

Hikaru

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3人部屋があるのがよい。意外にもこの人数での部屋は少ない。
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Winson op 3 apr 2024
ご宿泊いただきありがとうございます。 またのご利用をお待ちしております。

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good location 10 minutes walking to the Taipei main station. the staff are helpful with directions to nearby attractions. Breakfast foods are cold.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Peggy op 31 mrt 2024
Thank you very much for your support. Your satisfaction is a great encouragement to us. We will work harder to provide better service and look forward to your coming again. Thank you!!

4/10 – Matig

May

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Very very dusty
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Peggy op 30 mrt 2024
Thank you for choosing to stay with us. If there are deficiencies, please feel free to point out, we will try our best to improve. We apologize for the inconvenience caused. Looking forward to your visit again, thank you very much for your valuable comments, thank you! !

8/10 – Goed

Kwok Wing

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Peggy op 30 mrt 2024
Thank you for your booking at Green World Taipei Station . We appreciate your feedback and look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Tomoki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Peggy op 30 mrt 2024
Thank you for your booking at Green World Taipei Station . We appreciate your feedback and look forward to seeing you again.

6/10 – Redelijk

MIYUKI

Reisde met familie en kleine kinderen
シャワー使うと床が水浸しになる。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Peggy op 27 mrt 2024
We are very sorry that we were unable to provide accommodations that met your expectations. We have reported the issues you have reported to the relevant departments at the headquarters and we will try our best to improve them. We sincerely thank you for your valuable opinions and criticisms. We wish you all the best and safety. Thank you. !!

8/10 – Goed

CHANUNCHIDA

Zakenreiziger
Good
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Peggy op 27 mrt 2024
Thank you for your booking at Green World Taipei Station . We appreciate your feedback and look forward to seeing you again.

6/10 – Redelijk

TOMOE

Reisde met familie
Positief: Netheid
外の音と、隣の部屋の音が少し気になりました
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Peggy op 30 mrt 2024
こんにちは、親愛なるゲスト様ご期待に沿う宿泊施設をご提供できず大変申し訳ございませんでした。ご報告いただきました点につきましては、本社関係部署に報告し、改善に努めてまいります。貴重なご意見、ご感想を賜りましたこと、心より感謝申し上げます。」ご批判がありましたら、ご多幸とご安全をお祈り申し上げます。ありがとうございます。

8/10 – Goed

kana

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Abby op 23 mrt 2024
Thank you for choosing to stay in our hotel. If there are any deficiencies, we will try our best to improve them. We are very sorry for the inconvenience caused. We look forward to your coming again, and thank you very much for your valuable opinions, thank you!!

4/10 – Matig

ELLEN

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
中央冷氣,好唔方便。浴缸有d高。只供應一支3合1的沖涼液(集合:沖涼,洗頭,護髮)。整間房,廁所係最差的地方。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Abby op 23 mrt 2024
Thank you for choosing to stay in our hotel. If there are any deficiencies, we will try our best to improve them. We are very sorry for the inconvenience caused. We look forward to your coming again, and thank you very much for your valuable opinions, thank you!!

10/10 – Uitstekend

HANSOL

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
위치가 매우 좋았습니다
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Abby op 23 mrt 2024
Dear guest:Thank you very much for your support. Your satisfaction is a great encouragement to us. We will work harder to provide better service and look forward to your coming again. Thank you!!

6/10 – Redelijk

King

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Property have S/s running down. Central air is for the whole building. If you feel cold, there is no way to warm up your room.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Phoebe op 19 mrt 2024
Dear guest:Thank you very much for choosing to stay in Green World Hotel Station. If you feel that the air conditioner is too cold, you can contact the front desk. We will help guide you how to use it, or send you a blanket. We are very sorry for the inconvenience caused and thank you very much for your valuable opinions. , looking forward to your next visit, thank you!!

10/10 – Uitstekend

MAYU

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Winson op 3 apr 2024
ご宿泊いただきありがとうございます。 またのご利用をお待ちしております。

8/10 – Goed

sato

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Phoebe op 14 mrt 2024
感謝您的入住。期待再次服務您的機會。敬祝 平安順心

8/10 – Goed

Yasufuku

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
トイレもお風呂も広くて清潔でした。トイレットペーパーは流せませんが、台湾のルールなので仕方がないですね。エアコンの温度調整ができないので、冷えすぎて寒いことが多いです。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Phoebe op 9 mrt 2024
こんにちは、親愛なるゲスト様この度はLuoqiyi Hotelにご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。エアコンが寒すぎると感じられた場合は、フロントデスクにご連絡いただければ、使い方をご案内したり、ブランケットをお送りいたします。大変申し訳ございません。ご不便をおかけしてしまいましたが、貴重なご意見をいただき誠にありがとうございました。またのご来店を心よりお待ちしております、ありがとうございました!!

8/10 – Goed

KAZUHIKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
日本語が話せるスタッフの方もいて ストレスも無く過ごせました。
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Winson op 5 mrt 2024
Kazuhiko Nagami様、こんにちは私たちのホテルに滞在することを選択していただきまして本当に最大の励ましです。またお越しくださいまして誠にありがとうございます。