Serveert lunch en diner

Beoordelingen van Hotel Relax II

3 out of 5
Hotel Relax II
No.15, Sec. 1, Hankou St., Zhongzheng Dist., Taipei

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 373 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 480 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 121 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 1002 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, convenient location
Modern room, efficient check-in and check-out. Breakfast was very good but we had to wait a while in line to get a table. Walking distance from Taipei Main train station. Street becomes busy in the morning and windows not very soundproof.
1 nacht verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Hai Yiu

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
洗手間燈短路,燈蓋爆開跌下,幸好沒有受傷 門鎖失靈,整晚未能鎖門安全睡覺
5 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Teck Kim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite good, the location is strategic.
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Akemi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Bo Yue Enez

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
員工清潔完房間後,把匙咭留在插咭位,等如沒有把房間上鎖,我們回來時才發現,幸好沒有不見東西。
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Relax 2 Front Desk op 13 apr 2024
親愛的住客您好,非常抱歉您遇到這樣的情況,我們會嚴肅看待您的反饋並加以改進。我們的房務員當日是使用空卡作為輔助供電,並非作為客房門卡,很抱歉造成您的誤解。我們會加強對員工的培訓,以確保這樣的情況不再發生。再次感謝您的反饋,並希望下次能給您帶來更愉快的入住體驗。

6/10 – Redelijk

CHEUK YUI

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Aldrein

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
close to everything.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yee Yan

So far so good.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent time there because of the great facilities & staff.
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

lisa

Positief: Netheid, personeel en service
Great stay with lots of dining options around. Great breakfast choices nearby and famous noodle shops and soy milk etc just few minutes away. 7 -eleven ,.coffee, bubble tea all just nearby. The bathrooms are little bit dated and little bit of mould on tiles but apart from that it's ok for what you need
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Maria T.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Places are very clean. People are friendly and hotel is clean and staff are professional and courteous.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

George

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located near train and bus station.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

ee sze

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

KEISUKE

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
GOOD
6 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

SAI MAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
convenience, close to Taipei station.
5 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

TIP MART

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfriendly staff.
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Yukie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
入り口入って右のエレベーターではなく、見えにくい奥のエレベーターからロビーに上がります。 浴槽はなく、シャワーのみでした。 シャワーヘッドのシルバーコーティングがはげており、首に傷がつきました。 エアコンは温度調節が少し反応しにくいです。 トイレはトイレットペーパーは、流せます。 連泊でしたが、タオル交換をしてもらう場合は10時から17時で、朝から一日中予定を組むとなかなか難しいです。 でもとにかく、スタッフの対応が良いです。 金庫に不具合があった時は、日本語の得意なスタッフを呼び出ししてくれて対応してくれました。 ロビー横のセルフカフェは無料で飲み放題で、Wi-Fiも各部屋で入ります。 併設のレストランで飲み物無料券をもらえるので行ってみましたが、ピザ以外軽食で、ポテトなどですが、悪くないです。 設備的にはいまいち、なところもありますが、 とにかく立地がよく、薬局、コンビニ、向かいに、口コミの高いマッサージ、台北駅や夜市にもすぐに行けて、 結果、満足のいくホテルでした。
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Ming Him

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
清潔度和狀況差點
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Becky

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Very close to Taipei main station
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Manabu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
一人旅で利用しました。台北駅から近く、食べるところもいろいろあって、とても便利です。部屋は広くはないですが、清潔でした。
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Ka Ching

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
首先住了5天才整理了一次房(每三日整理一次房間),不方便。例如垃圾桶要每天自己要整理,毛巾要求才有能換。其次,房間空調溫度控制在22度(沒法調整),晚上睡覺時熱。最後,房間空氣不好,我朋友鼻子有敏感感到不適。
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Heron

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
方便客人
5 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

YoungChul

4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

JAEUNG

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
교통편이 좋아요! 타이베이메인역이랑 가까워요!
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

YOICHI, Kurashikishi-City

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

OI YEE

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad experience for us! just staying for 3 nights, wanna running out shortly! First, soooo smelly when we got inside the room, that is coming from the toilet! But, no another room can change ….. Second, no service for cleaning and change the towels. Finally, we have to handle all of the garbage, have to put those all out to the room! Is doesn’t make sense… The conclusion is WE WILL NEVER CHOOSE ALL OF THIS BLANDE OF THIS HOTEL!
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Yusuke, Osaka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
日本語で対応してくださり、笑顔が素敵でした!
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
第二次入住,感覺退步了
第二次入住,感覺退步了。雖說是環保酒店,2023年3月入住時每天都有2支瓶裝水,現在只有入住首天有2支瓶裝水,其餘日子可以用提供的水煲煲水,或是用提供的保溫壺到大堂斟水。不會主動收拾房間,但之前入住時是每天把垃圾包好放在大門外,人員就會主動清潔、整理,而今次要每天主動告知酒店職員,有點點不便。棉被有變輕薄了,雖然天氣不冷,就是感覺有點空虛。大門門鉸很緊,只能開一半,推著行李更為不便。冰霜不冷,問了職員是正常的,可是冰棒隔天完全溶成水。地理位置很好,如果只是入住一兩天還是建議的。
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

NAHO

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The bathroom gets wet from the shower
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Lai Ching

5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Arihara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

YUUKI

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Junna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
日本語は通じず、基本英語でのコミュニケーションでした。シャワーの出し方がわからず困って電話をしたら、スタッフさんが部屋まで来て教えてくれました。とても優しかったです。
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ryoji

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
窓や壁から音がするのが気になるぐらいです。 浴槽とシャワーが別なところがとてもよかった
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Reynaldo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth the money
Overall I would recommend this hotel for your stay in Taipei Price: 5/5 For the prize, you are getting a decent size room in an excellent location Location: 5/5 It is located near Taipei Main Station, find exit Z6 and the hotel should be within walking distance. If you have luggage with you, use elevator at exit Z2, cross the redlight and walk to the hotel Facilities: 5/5 Yes you have to pay 500 NTD for drier and washer, but the good thing is, most of the time there will be available washer because people usually doesn't want to use it if not free. Microwave is provided as well. Service and Perks: 4/5 You can ask hotel's help to buy you gift, such as pineapple tarts, so you don't have to go out and queue for it. You also get 1 beer per pax per stay from the restaurant downstairs This hotel has an excellent coffee machine near the lobby. The hotel is really doing their best to be eco friendly - no more small body wash and shampoo, less bottle water (instead they give you a jug to be filled with water from dispenser in the lobby). The downside is just the housekeeping is every 3 days. Cleanliness and Condition: 4/5 Overall the room is really clean, a bit mold building up in the bathroom but should be an easy fix. The door is a bit faulty though, you need to push it to properly close the door.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Yukiko

2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

KEIKO

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋がとても汚かったです。 掃除機かけてないですよね、絶対に。 髪の毛はたくさん落ちているし、バスルームの排水の臭いもひどいし、扉の下のレールも汚れで真っ黒。 スイッチ類も、ホコリと手垢だらけ。 不衛生で、ビックリしました。 寒かったので、暖房にしてエアコンをつけたら、ものすごい湿気と悪臭が吹き出してきて、窓を開けて換気するハメに。 おそらく、他の用途で使用していた場所をホテルに改装したのでは? 壁はパーテーションで、隣の部屋の時計のアラーム聞こえてきました。 立地以外全く良いところはなかったです。 二度とりyぷしたくないです。
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

jun

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Kin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, friendly persons in the lobby, free coffee & tea and a water automat. Laundry machines were a good thing for a long holiday travelers.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

MAN LOK

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
職員很有禮
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

chui ting

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Buay Lang

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
My second time staying in Hotel Relax II. Still the stay is very comfortable and they have upgraded their washer and dryer bit the cleanliness of the toilet needs improvement. Some mold and dirt here and there. Other than the toilet, the stay is very pleasant.

8/10 – Goed

TAKASHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
You get what you pay
Room is ok bright and clean, a bit small for 2 people to spend a night. Bathroom is small, hardly couldn’t move freely. But the main area that the hotel should improved is the lobby. It’s dark, not enough light & air. I could not imagine if I have to work there as the Receptionist! As a guest, I couldn’t feel welcoming & comfortable atmosphere, plus the quality of air in the lobby is terrible, smells like spring onion mix with strong vanilla smell that makes me want to leave the lobby as soon as I can.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Takeshi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適なホテル
出張で利用した。入り口がわかりにくい エレベーターでロビー階に上がりチェックインした。丁寧な対応であった。したのレストランでビール2杯の無料チケットがプレゼントされた。 部屋は広く快適であった。エアコンや調光問題なく、快適に過ごせた。 クローゼットが低く上着がうまく吊るせなかった。 パジャマやバスローブはない。 シャワーとバスタブはトイレからアクリル板でセパレートされていて便利だったが、排水が悪いためシャワー使用中は足元が水浸しとなった。 夜間は廊下の声が気になった。ホテルの問題ではなく客のモラルの問題であろう。 また利用したい
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

SANGSOO

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Shukhan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Toby

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Hideyuki

2 nachten verbleven in december 2023