Executive suite | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren

Beoordelingen van K Hotel - Taipei II

3.5 out of 5
K Hotel - Taipei II
No.139, Sec. 2, Zhongshan N. Rd., Zhongshan Dist., Taipei

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 149 van 391 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 194 van 391 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 391 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 391 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 391 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Emma, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede keuze in Taipei
Hotel gelegen in gezellige winkelstraat in Taipei
Reactie van RAKU CHEN op 1 dec 2016
Hi Emma, Thank you very much for choosing The K Hotel Taipei II for your recent stay and for your pleasure to write and share this review for us. We are very delighted that we have been serve your needs. It is a proud for us that you like the whole facilities and services in our hotel. We would be waiting for your next visit to our hotel and we would do our best for further improvement for another memorable experiences for you and all guests. We are also very grateful that you have been pleased to recommend our hotel to your friends.

8/10 – Goed

kazuyuki

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が広く快適でした!
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ka Man

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Convenience location
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

MUNESHI

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Yim Ling

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
住房非常潔淨和細心
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Takeuchi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感があって良いホテルでした。
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

ERI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Akihisa

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

YuChieh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務專業
櫃檯服務人員親切接待 並協助解決停車問題 非常感謝
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Chui Ngan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間暖氣不足,冬天較冷。其他方面很理想。
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

HIDEAKI

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Azuma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

YAMATO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

IYEN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Shu Chen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great choice of stay in Taipei
I had a great experience staying in this hotel K hotel Taipei II, close to night market, MRT stations, bus stops, shops, and banks. The high floor executive room offered me space, comfort, and view of Zhongshan boulevard with trees.
18 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

HSIANG HUNG

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Huang Wen

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

YOSHIHISA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

YAT KEUNG TOM

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
很好
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Hsin Wen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

AKIHISA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Pin Hsuan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Yumiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Howard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

YUTAKA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
アメニティのシャンプーがリンスインシャンプーとの表示でしたが髪の毛がパサパサになり困りました。唯一の欠点です。
3 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Mikio

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

TSE WEI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Nisith

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ok hotel
It was good until the last night when the staff didn’t clean the room properly. Bed was messy and carpets are not vacuumed.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van K HOTELS TAIPEI II op 4 apr 2023
Thank you for your evaluation. We are very sorry for your bad accommodation experience. We will strengthen the education and training of housekeeping staff. We look forward to your next stay and hope to give us the opportunity to serve again.

8/10 – Goed

HIROSHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

??

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

elizabeth

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extremely clean, quiet, safe property with excellent dining and shopping within walking distance. Highly convenient location, wonderful staff and professional service. Timely check-in and generous checkout policies. Highly recommend for both personal and business travelers.
5 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Takahiro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
トータル的に良かったと思います。
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

HIROAKI

2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Ching Wen

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

HUNG JUI

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

yung hung

2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

駿佳

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

CHEN CHIA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van K HOTELS TAIPEI II op 27 nov 2022
您好,感謝您的好評,希望下次還有機會可以為您服務_

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2022
Reactie van K HOTELS TAIPEI II op 27 nov 2022
您好,感謝您的好評,希望下次還有機會可以為您服務_

10/10 – Uitstekend

PEI LING

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van K HOTELS TAIPEI II op 28 okt 2022
PEI LING謝謝您的好評,希望之後還有機會可以為您服務:))

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

KengNung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2020
Reactie van K Hotels Taipei 2 op 7 apr 2020
Thank you for your comment, we are looking forward to see you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van K Hotels Taipei II op 4 mrt 2020
Thank you for your comment, we are looking forward to see you again.

10/10 – Uitstekend

macoco, osaka

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
室内は清潔で設備も完璧でした。また朝食も大変美味しかったです。スタッフさんの堪能な日本語にも感動しました。次も宿泊したいです。
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van TINA CHEN op 2 mrt 2020
macoco 様 この度は当ホテルにご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。 数々のお褒めの言葉を頂き、快適にお過ごし頂けた様子がうかがえ、安心致しました。 次回のご来館を楽しみにお待ちしております。 お忙しい中ご投稿ありがとうございました。

10/10 – Uitstekend

Pei Chen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van TINA CHEN op 1 mrt 2020
Pei Chen 您好 感謝您的評論,您的評論是我們全體員工前進的動力,希望能再提供您更好的住宿品質。期待您的下次光臨。祝您有美好的一天!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great for the value. Bed is clean, bathroom is great we allowed our 2 year old boy to use bathtub and had a little water play. Breakfast was decent. Our room heater wasnt working. On the second day we feedbacked this to the receptionist and a small portable heater was sent to our room almost immediately. It helped maintain room temperature at around 22.5 throughout the night. Flankly it was still cold for us (we came from singapore where whole year temperature is at least 27) but it was good effort we appreciate it. We also stayed in hilton during this trip totally no heater issue with hilton but i paid half of the price to stay in K hotel (U$200 in hilton per night v U$110 in K hotel per night) so no complaint for the price i paid for K hotel.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van K Hotels Taipei II op 27 feb 2020
Thank you very much for choosing K Hotels Taipei II for your recent stay and for your pleasure to write and share this review for us. We are very delighted that we have been serve your needs. It is a proud for us that you like the whole facilities and services in our hotel. We would be waiting for your next visit to our hotel and we would do our best for further improvement for another memorable experiences for you and all guests. We are also very grateful that you have been pleased to recommend our hotel to your friends. Should you require any further information or assistance for your next booking, please feel free to contact us.

10/10 – Uitstekend

F, 日本

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
丁寧な対応をありがとうございました。 急な問い合わせにもすぐに返信いただき助かりました。また次も利用したいです。
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van K HOTELS TAIPEI 2 op 25 feb 2020
F 様 この度は当ホテルにご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。 数々のお褒めの言葉を頂き、快適にお過ごし頂けた様子がうかがえ、安心致しました。 次回のご来館を楽しみにお待ちしております。 お忙しい中ご投稿ありがとうございました。

10/10 – Uitstekend

kazuhiro SUZUKI, 岐阜県土岐市

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても快適に過ごせました。カウンターの従業員の印象も 爽やかで心地良かったです。
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van K HOTELS TAIPEI 2 op 25 feb 2020
suzuki  様 この度は当ホテルにご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。 数々のお褒めの言葉を頂き、快適にお過ごし頂けた様子がうかがえ、安心致しました。 次回のご来館を楽しみにお待ちしております。 お忙しい中ご投稿ありがとうございました。

10/10 – Uitstekend

katsu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
窓が全くない以外は、全体的に大変良かったです。
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van TINA CHEN op 19 feb 2020
katsu 様 この度は当館にご宿泊頂きまして誠に有難うございます。しかしながら滞在中は部屋のデザインで不快な思いをお掛けして申し訳ございませんでした。 当館の部屋タイプの中で、窓が付いていないのはスダンダートルームだけなんです。 また機会がございましたら、他の部屋タイプにご利用いただけると幸いでございます。 またのご利用を心よりお待ちしております。 お忙しい中、ご投稿ありがとうございました。

8/10 – Goed

Yiu Fong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常時期 酒店有提供口罩 令人心安
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van K Hotels Taipei II op 9 feb 2020
Yiu Fong 您好: 能讓您覺得安心是我們應該做的,希望下次還有機會可以服務到您,祝您順心,新年快樂^^