Tuin

Beoordelingen van The Riviera Hotel

4.5 out of 5
The Riviera Hotel
646 Linsen North Road, Taipei, Zhongshan District

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 542 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 381 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wce

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met vriendelijke uitstraling
Leuk hotel met zeer vriendelijke gastvrije service. Kamer ietsje gedateerd maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de ruime centrale zitgroepen op elke etage en mooi restaurant.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Sales Supervisor op 5 dec 2018
Warm greetings from The Riviera Hotel Taipei! We appreciate you taking time to share your experience. We are glad to learn that our service have assisted you. Your feedback are important for us to maintain our services to our valuable guests. We are looking forward to serving you for your next trip at The Riviera Hotel. Best Regards, The Riviera Hotel

10/10 – Uitstekend

Yasuyuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
屋上にフラワーガーデンがあり、眺望が良い! 市内の中心からは少し離れているが、駅などへシャトルバスで送ってくれる。コンパクトな作りでおちつける。スタッフも優しく、親切です。
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Cynthia, El Monte

7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Boaz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The crew was very polite and professional. I can't wait for the next time.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ho

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

HIROMICHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
最寄り駅まで多少距離ありますが苦にならない程度だと思います。 建物自体古めですが、清潔感ありスタッフの対応も良いのでお勧めです。 日本語対応可能なスタッフもおられます。
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

KEIJI

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

JUNKO

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フレンドリーな対応でくつろげた
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Tokuzo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Tokuzo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5回目の宿泊。私の定宿
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

masahiro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ウエルカムドリンクサービスがよかったです。
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

TOMOFUMI, Kyoto city

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
少し古いですが綺麗にしていて快適です。
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

THAI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good layout. Excellent buffet breakfast.
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
シャトルバスが便利でした
台北101や、故宮博物院にシャトルバスが無料であり便利でした。
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

David, portland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful place. Which stayed there anytime. Staff was great.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sasha op 6 feb 2024
Dear David,Thank you for choosing The Riviera Hotel for your recent stay in Taipei. Many thanks for taking the time to let us know about your positive experiences at our Hotel.Thank you once again for your kind words. We are looking forward to serving you for your next trip at The Riviera Hotel.Best regards,The Riviera hotel

10/10 – Uitstekend

MINSEOK

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Tsi-yin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jamey Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

TOMOKO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントの方も丁寧、親切でした。日本語が話してくれたので、とても助かりました。また泊まりたいホテルです
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sasha op 18 jan 2024
この度はリビエラホテル台北(欧華酒店)にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。お忙しい中ご投稿頂き重ねて御礼申し上げます。またお褒めのお言葉までいただきまして重ねてスタッフ一同お礼申し上げます。今後もお客様の温かいお言葉を励みにより一層サービスの向上に努めて参ります。次回、台湾にお越しの際にも、ぜひリビエラホテル台北をご利用ください。スタッフ一同、お客様のまたのお越しをお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Andrzej

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Fumie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗、環境が良い
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sasha op 18 jan 2024
この度はリビエラホテル台北(欧華酒店)にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。お忙しい中ご投稿頂き重ねて御礼申し上げます。またお褒めのお言葉までいただきまして重ねてスタッフ一同お礼申し上げます。今後もお客様の温かいお言葉を励みにより一層サービスの向上に努めて参ります。次回、台湾にお越しの際にも、ぜひリビエラホテル台北をご利用ください。スタッフ一同、お客様のまたのお越しをお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

MASASHI

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Scott, San Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful boutique hotel.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

cheolman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

TETSUYA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Hiroshi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ホテルは、やや古めでが、格式は感じられます。1階のベーカリーでパイナップルケーキを買いたかったのですがオープン時間が遅目でチェックアウト時に買えなかった事が残念です。 朝食は和食が多めのビュッフェでした。アメニティグッズはあまり良くなかったです。部屋は広くて良かったです。
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sasha op 2 jan 2024
この度はリビエラホテル台北(欧華酒店)にご宿泊頂きまして誠にありがとうございます。ご感想を賜りましたこと重ねて御礼申し上げます。しかしながら、ご滞在に関しまして、ご不快の念をお掛け致しましたこと、誠に申し訳ございません。これからもお客様に快適にお過ごし頂けますよう、スタッフ一同業務に邁進して参ります。次回、台湾にお越しの際にも、ぜひリビエラホテル台北をご利用ください。またのお越しを心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Masahiko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

MINGMING, Rowland Heights

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
とても素敵のホテルでした。 毎日朝食が美味しくて、サービスも良く、三泊の泊まり、check out の日をなった時寂し感をなりました。 一番近くの電車駅は中山國小です。徒歩約8分、バスの駅名は大同大學です。ホテルまで徒歩5分です。 土林夜市に行くの場合、バスの方近く二駅から3駅着きます。 バスの料金も15台湾$です。バス乗ると降りる一回ずつピーってやります。
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sasha op 2 jan 2024
この度はリビエラホテル台北(欧華酒店)にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。お忙しい中ご投稿頂き重ねて御礼申し上げます。またお褒めのお言葉までいただきまして重ねてスタッフ一同お礼申し上げます。今後もお客様の温かいお言葉を励みにより一層サービスの向上に努めて参ります。次回、台湾にお越しの際にも、ぜひリビエラホテル台北をご利用ください。スタッフ一同、お客様のまたのお越しをお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

sio chou

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
親切的感覺
旅店主人親切,會推介周邊景點及活動,食物份量足夠及美味,晚餐還配上兩款餐酒,很周到。
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sasha op 2 jan 2024
親愛的sio chou您好, 感謝您提供給我們寶貴的入住心得,我們很榮幸成為您台北之旅的下榻酒店。您的評論將進一步激勵酒店所有同仁持續為我們的賓客提供賓至如歸的貼心服務。希望很快能夠再次歡迎您蒞臨台北歐華酒店,並期待您下次入住時,有個更美好盡興的住宿體驗。 台北歐華酒店 敬上

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
沒有空調,水壓低
房間沒有空調,只有送風,反映太熱也不能開啟,原因是要工程人員上班時才可開啟,天氣冷還可接受,但你們根本沒查看這幾天天氣回升了,整個晚上很熱,只送來電風扇,房間水壓也不夠,15:00也說房間未整理好,下次不會再入住。
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sasha op 2 jan 2024
親愛的貴賓您好, 十分感謝您抽出寶貴的時間與我們分享您蒞臨台北歐華酒店的住宿經驗! 我們很榮幸成為您台北之旅的下榻酒店,同時也謝謝您給予的意見與指教,關於房間空調及水壓問題,我們已經將您的寶貴意見於第一時間回饋給相關部門並作為未來改善的參考,造成您在住宿上的不適,台北歐華全體員工在此向您致歉。希望很快能夠再次歡迎您蒞臨台北歐華酒店,並期待您下次入住時,有個更美好盡興的住宿體驗。 台北歐華酒店 敬上

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Meng Hui

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The driver to city give us excellence service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sasha op 27 dec 2023
Dear Meng Hui,Thank you for choosing The Riviera Hotel for your recent stay in Taipei. Many thanks for taking the time to let us know about your positive experiences at our Hotel.Thank you once again for your kind words. We are looking forward to serving you for your next trip at The Riviera Hotel.Best regards,The Riviera hotel

10/10 – Uitstekend

Kenta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ボディーソープとシャンプーが兼用の小さなボトルだったのでドラッグストアで買い足しました、その他はとても良かったです♪
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Sasha op 15 dec 2023
この度はリビエラホテル台北(欧華酒店)にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。お忙しい中ご投稿頂き重ねて御礼申し上げます。またお褒めのお言葉までいただきまして重ねてスタッフ一同お礼申し上げます。今後もお客様の温かいお言葉を励みにより一層サービスの向上に努めて参ります。次回、台湾にお越しの際にも、ぜひリビエラホテル台北をご利用ください。スタッフ一同、お客様のまたのお越しをお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Katarzyna

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Reiji

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Marcy

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall our experience at the hotel was great. The breakfast buffet was fantastic! We had dinner at the Mediterranean Steak House restaurant - which was very good, as well as dinner at the Oeillet Pastry Café - which was very good as well. The room was spacious and clean. Each floor had a nice common area. The rooftop with the garden and workout room was nice and unique. All of the staff were friendly and accommodating. The location was close to a train station and there were coffee shops, convenience stores, grocery, general stores, a small night market, and restaurants very close as well. I have no complaints and would not hesitate to stay there again or recommend the hotel to anyone looking to stay in that area.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sasha op 11 dec 2023
Dear Marcy,Thank you for choosing The Riviera Hotel for your recent stay in Taipei. Many thanks for taking the time to let us know about your positive experiences at our Hotel.Thank you once again for your kind words. We are looking forward to serving you for your next trip at The Riviera Hotel.Best regards,The Riviera hotel

10/10 – Uitstekend

noriyuki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

JASON

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very traditional Chinese accommodation with very good breakfast in very nice room.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sasha op 7 dec 2023
Dear JASON,Thank you for choosing The Riviera Hotel for your recent stay in Taipei. Many thanks for taking the time to let us know about your positive experiences at our Hotel.Thank you once again for your kind words. We are looking forward to serving you for your next trip at The Riviera Hotel.Best regards,The Riviera hotel

10/10 – Uitstekend

PEI CHUN

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
各項服務與協助都很棒
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sasha op 5 dec 2023
親愛的PEI CHUN您好, 感謝您提供給我們寶貴的入住心得,我們很榮幸成為您台北之旅的下榻酒店。您的評論將進一步激勵酒店所有同仁持續為我們的賓客提供賓至如歸的貼心服務。希望很快能夠再次歡迎您蒞臨台北歐華酒店,並期待您下次入住時,有個更美好盡興的住宿體驗。 台北歐華酒店 敬上

10/10 – Uitstekend

Daryl

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great sized room-easy and good internet. Value for money.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sasha op 5 dec 2023
Dear Daryl, Thank you for choosing The Riviera Hotel for your recent stay in Taipei. Many thanks for taking the time to let us know about your positive experiences at our Hotel.Thank you once again for your kind words. We are looking forward to serving you for your next trip at The Riviera Hotel.Best regards,The Riviera hotel

10/10 – Uitstekend

Kazuya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
すごく丁寧親切でした。
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sasha op 5 dec 2023
この度はリビエラホテル台北(欧華酒店)にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。お忙しい中ご投稿頂き重ねて御礼申し上げます。またお褒めのお言葉までいただきまして重ねてスタッフ一同お礼申し上げます。今後もお客様の温かいお言葉を励みにより一層サービスの向上に努めて参ります。次回、台湾にお越しの際にも、ぜひリビエラホテル台北をご利用ください。スタッフ一同、お客様のまたのお越しをお待ち申し上げております。

4/10 – Matig

MACHIKO

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

YUKOH

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

SATOSHI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is traditional w the usual ameneties—-gym, restaurant, cafe, biz center. The decor does remind me of hotels on the cotes de sur. Breakfast Restaurant gets busy on the weekend
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

YU LIN

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Haruka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Hyunoh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023