Hotel Shikimi

3.0-sterrenaccommodatie
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Kloof van Takachiho

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Shikimi

Voorkant van accommodatie
Eten en drinken
Dineren
Traditionele kamer, bijgebouw (Japanese Style) | Een kluis op de kamer, gratis wifi
Terrein van de accommodatie

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Traditionele kamer, bijgebouw (Japanese Style)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Apart bad en douche
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
729-29, Mitai, Takachiho, Miyazaki-ken, 882-1101

In de buurt

  • Heiligdom in Takachiho - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Aratate-heiligdom - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Manai-watervallen - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Aquarium met Zoetwatervissen in de Kloof van Takachiho - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Kloof van Takachiho - 18 min. lopen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Bungotaketa - 67 min. rijden
  • Kumamoto (KMJ) - 96 min. rijden

Restaurants

  • ‪麺菜酒家 あすから〜めん - ‬5 min. lopen
  • ‪そば処天庵 - ‬6 min. lopen
  • ‪たかちほ食堂 - ‬14 min. lopen
  • ‪高千穂牛レストラン和 - ‬9 min. lopen
  • ‪焼肉初栄 - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Shikimi

Ryokan in de buurt van Kloof van Takachiho
Hotel Shikimi biedt faciliteiten zoals een openbaar binnenbad (geen mineraalbron) en een restaurant aan. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt deze ryokan de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), een cadeauwinkel en een bagageopslagruimte
  • Vergaderruimtes en karaoke
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Shikimi bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en toiletten met elektronisch bidet
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van JPY 4.000 per persoon
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Karaoke

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Het openbare badhuis is geopend van 16.00 uur tot 23.00 uur
  • Massage
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Tatamivloer (geweven matten)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 19.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.30 uur en 22.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 19.30 uur te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je een verblijf hebt geboekt op basis van halfpension, dien je voor 19.30 uur in te checken als je wilt dineren.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 2 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag: ca. JPY 4000 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL SHIKIMI Takachiho
SHIKIMI Takachiho
HOTEL SHIKIMI Ryokan
HOTEL SHIKIMI Takachiho
HOTEL SHIKIMI Ryokan Takachiho

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Shikimi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Shikimi te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Shikimi?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 19.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Shikimi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Shikimi?

Deze ryokan in Takachiho ligt binnen 2 km afstand van Verwarmd Zwembad van Takachihocho en Kloof van Takachiho. Ook Gamadase-markt in Takachiho en Heiligdom in Takachiho liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Shikimi

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 4 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10

古いホテルです。施設の老朽化は否めないのですが、なんとか頑張ってソフト面で補っています。 連泊は躊躇しますが、高千穂巡りの一泊として割り切ればとても便利なホテルです。
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10

대욕장은 조금 아쉬웠으나 객실이 매우 깨끗하고 좋음. 카구라공연 및 신나이폭포 라이트업 투어에 대해 잘 이해하지 못하자 따로 오셔서 설명해 주시는 친절함이 감사했습니다.
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10

支払いを済ませ、帰るときに、誰からも声掛けがなかった。「ありがとうございました」なり「また、お越し下さい」なり、サービスを提供する側の言葉がありそうなのに、と感じた。夕飯も朝食も、御飯の友のようなものばかりが多く、見栄えはしなかった。
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10

Food and service were good, it was memorable food and service But hot spring were not available at that time.
1 nacht verbleven in juni 2018