Tabist Takamatsu Pearl Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Takamatsu, in de buurt van Setonaikai Nationaal park

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Tabist Takamatsu Pearl Hotel

Exterieur
Lobby
1 slaapkamer, gratis wifi
Gang
Slaapzaal, gemengde slaapzaal, niet-roken, gedeelde badkamer (with TV, Outlet, Wifi) | Gedeelde keukenfaciliteiten

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-19 Nishinomarucho, Takamatsu, Kagawa, 760-0021

In de buurt

  • Kasteel van Takamatsu - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Takamatsu Haven - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Winkelstraat Takamatsu Marugamemachi - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Ritsurin-tuin - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Yashima - 14 min. rijden - 10.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Takamatsu - 3 min. lopen
  • Takamatsu (TAK) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪スターバックス - ‬2 min. lopen
  • ‪めりけんや 高松駅前店 - ‬1 min. lopen
  • ‪味庄 - ‬3 min. lopen
  • ‪徳島ラーメン麺王高松駅前店 - ‬2 min. lopen
  • ‪ロッテリア 高松駅 - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Tabist Takamatsu Pearl Hotel

Hotel in de buurt van Setonaikai Nationaal park
Tabist Takamatsu Pearl Hotel biedt onder meer voorzieningen zoals wasvoorzieningen aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Parkeerplaatsen (toeslag) en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 57 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Bad-/douchecombinaties, haardrogers en tandenborstels en tandpasta
  • Verwarming en telefoons

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.000 per nacht)

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Kluisjes
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift (89 centimeter brede deur)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Tandenborstel en tandpasta

Meer

  • Airconditioning
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 17.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 17.00 uur en 22.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Tabist Takamatsu Pearl
Tabist Takamatu Pearl Hotel
Tabist Takamatsu Pearl Hotel Hotel
Tabist Takamatsu Pearl Hotel Takamatsu
Tabist Takamatsu Pearl Hotel Hotel Takamatsu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Tabist Takamatsu Pearl Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Tabist Takamatsu Pearl Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1000 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Tabist Takamatsu Pearl Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 17.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Tabist Takamatsu Pearl Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Tabist Takamatsu Pearl Hotel?

Dit hotel ligt in Hamano Chō, binnen 15 minuten lopen van Kasteel van Takamatsu en Setonaikai Nationaal park. Ook Takamatsu Haven en Winkelstraat Takamatsu Marugamemachi liggen binnen 10 minuten lopen. Station Takamatsu ligt op maar 3 minuten lopen.

Beoordelingen over Tabist Takamatsu Pearl Hotel

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 48 beoordelingen

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Masayoshi

Zakenreiziger
チェックインが17時からです
2 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Rika

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Shohei

Negatief: Netheid, personeel en service
立地はいいですよ
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

LAI WAH

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
酒店位置良好,近高松JR車站,距機場大約45分鐘巴士車程,也近碼頭,非常適合跳島遊的朋友。附近食肆有平,亦有貴,有日式,中式,西式。 酒店唯一弱點是廁所比較陜窄,浴缸去水慢。
8 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Toshifumi

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
JR高松駅からすぐ近くのホテル。便利極まりない。 帰りは高松空港✈️始発でしたが、始発でバス🚌利用も申し分ない。近くて便利s ホテルに氷はなかったので残念😢 狭いが観光で歩き回るのであれば十分なホテルでした。
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

tetsu

1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

HIROMASA

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
駅目の前の立地は良い
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Mariko

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
防音が悪く、遅い時間でも客のドアの閉じる音が響く。 客のマナーの問題ではあるが 離れた部屋の会話音もうるさかった。
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Oi Wing

Positief: Personeel en service

只是方便

唯一好處是單人房設施齊備,而且高松JR站 但1700 才能check in ,而且住其中一晚供應的大毛巾是破爛不堪的。
3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Sau Kuen

1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Saya

駅の近くなので利便性が良い
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

YOKO

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

YUTAKA

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

NAOMI

Positief: Netheid
貸し出しのアイロンがあるとのことでしたが、なかったです。
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Hisako

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
料金の割に汚い、臭い。 安いのなら我慢するが。
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Kojiro

1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

mochiduki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Brian

I ended up having to book another hotel because of the late check in time and my having to wait for 4 hours. A review is therefore unfair to the hotel, although the rating is based solely on their limited reception hours
3 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

TOMOMI

Zakenreiziger
4 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

koshi

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Sek

2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

KI JUN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
밤에 좀 추워요.
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

JINSOO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

TAKANORI

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Sadahito

2 nachten verbleven in januari 2025