Hodakaso Yamanoiori
Ryokan met gratis parkeerplaatsen in Takayama
Fotogalerie voor Hodakaso Yamanoiori





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 110
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-Western Style Economy) laden

Traditionele kamer (Japanese-Western Style Economy)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese-Western Standard,Shared Bath) laden

Traditionele kamer (Japanese-Western Standard,Shared Bath)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Een toilet met elektronisch bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Hida Takayama Onsen Takayama Green Hotel (KEIO GROUP HOTELS)
Hida Takayama Onsen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 111
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-58 Hatsuda-machi, Takayama, Gifu-ken, 506-0008
Over deze accommodatie
Hodakaso Yamanoiori
Vergelijkbare accommodaties

Wat Hotel& Spa Hida Takayama
Wat Hotel& Spa Hida Takayama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hodakaso
Hodakaso Yamanoiori
Hodakaso Yamanoiori Inn
Hodakaso Yamanoiori Inn Takayama
Hodakaso Yamanoiori Takayama
Yamanoiori
Hodakaso Yamanoiori Hotel Takayama
Hodakaso Yamanoiori Hotel
Hodakaso Yamanoiori Ryokan
Hodakaso Yamanoiori Takayama
Hodakaso Yamanoiori Ryokan Takayama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hodakaso Yamanoiori
8,2
Zeer goed
8,4
Netheid
8,6
Locatie
8,4
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 okt 2017
Positief: Netheid
3 nachten verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jun 2017
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
wilbert, amsterdam
12 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great ryokan
wilbert
2 nachten verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
FRANK
Reisde met partner
30 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FRANK
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Margaret
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten


Margaret
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
エイリョウ
Reisde met een groep
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
エイリョウ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mélanie
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mélanie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Barb
15 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barb
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Connor
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Connor
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
FUMIHIRO
19 apr 2025
FUMIHIRO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Linda
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Guy
Reisde met een groep
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Guy
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met familie
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved it!
Jennifer
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rio
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rio
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
filippo
Reisde met familie
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
filippo
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel Alejandro
Reisde met een groep
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miguel Alejandro
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Nicole
3 mrt 2025
Nicole
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Raul Miguel
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raul Miguel
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met een groep
2 mrt 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Akio
Reisde met een groep
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akio
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Elie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elie
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tracy
Reisde met familie
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
1 nacht verbleven in december 2024











