Nakamurakan
Ryokan in de buitenwijken met een koffiebar/café en een bar/lounge
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nakamurakan





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 195
13 jul - 14 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, privébadkamer (Japanese Style, 8 Tatami-mats) laden

Traditionele kamer, privébadkamer (Japanese Style, 8 Tatami-mats)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Associa Takayama Resort
Hida Takayama Onsen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 476 beoordelingen
De prijs is € 95
14 jul - 15 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

728 Hirayu Okuhidaonsenkyou, Takayama, Gifu-ken , 506-1433
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Okuhida Garden Hotel Yakedake
Okuhida Garden Hotel Yakedake
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 290 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
NAKAMURAKAN Inn Takayama
NAKAMURAKAN Inn
NAKAMURAKAN Takayama
NAKAMURAKAN Ryokan
NAKAMURAKAN Takayama
NAKAMURAKAN Ryokan Takayama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nakamurakan
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Ng
Reisde met partner
18 nov 2024
Positief: Personeel en service
Ng
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Mordechai
9 nov 2024
Mordechai
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
CHIEH SHENG
Reisde met familie
26 okt 2024
Positief: Personeel en service
CHIEH SHENG
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
JANG YOEUN
Reisde met een groep
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JANG YOEUN
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Hisamatsu
11 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Hisamatsu
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
June
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
June
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
kazuyuki
Reisde met familie
28 jul 2024
Positief: Netheid
kazuyuki
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
HAUN
Reisde met een groep
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAUN
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
YUKAKO
22 jun 2024
YUKAKO
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Toshitake
Reisde met familie
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toshitake
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 apr 2024
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
ILSE MARISOL
Reisde met familie
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ILSE MARISOL
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Haruto
20 nov 2023
Haruto
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
ヤストシ
13 okt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ヤストシ
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Kuo Mei
Reisde met familie
4 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kuo Mei
1 nacht verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
Hyeyoung
Reisde met partner
3 feb 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Hyeyoung
8/10 – Goed
MIZUKI
20 jun 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
MIZUKI
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Takanobu
Zakenreiziger
26 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takanobu
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
TOHRU
Reisde met familie
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コロナ禍の温泉旅行
TOHRU
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Ranson
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable Hot Springs
Ranson
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
KOJI
Reisde met familie
24 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOJI
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
koube
17 jul 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
koube
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
TZU-YANG
Reisde met familie
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




TZU-YANG
1 nacht verbleven in februari 2020