Ryokan Gizan
Ryokan met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Hirayu-onsen
Fotogalerie voor Ryokan Gizan





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Associa Takayama Resort
Hida Takayama Onsen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 543 beoordelingen
De prijs is € 75
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

522-1 Hitoegane, Okuhidaonsengo, Takayama, Gifu-ken, 506-1432
Over deze accommodatie
Ryokan Gizan
Vergelijkbare accommodaties

Okuhida Hot Spring Hirayukan
Okuhida Hot Spring Hirayukan
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 48 beoordelingen
De prijs is € 184
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: JPY 2160.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Gizan
Wafu Gizan
Wafu Gizan Takayama
Wafu Ryokan Gizan
Wafu Ryokan Gizan Takayama
Ryokan Gizan Takayama
Gizan Takayama
Ryokan Gizan Ryokan
Ryokan Gizan Takayama
Ryokan Gizan Ryokan Takayama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Gizan
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 okt 2025
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Ainura
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen




Ainura
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ノブオ
Reisde met een groep, Reisde met familie
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ノブオ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TARO
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TARO
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Takiguchi
11 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takiguchi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph, walnut
Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Takahiro
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
giyoung
Reisde met familie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
멋진 료칸 경험
giyoung
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
einat
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rural setting with incredible meals
einat
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sara
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sara
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
TSUTOMU
2 okt 2024
TSUTOMU
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jonathan, Brunswick East
Reisde met familie
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Andrei
Reisde met partner
1 mei 2024
Andrei
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Pei-En
Reisde met een groep
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pei-En
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Malte
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Malte
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jeerapat
Reisde met partner
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeerapat
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
MING HEI
20 okt 2023
MING HEI
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
TOSHIHIKO
28 feb 2023
TOSHIHIKO
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
kosaku
Reisde met familie
6 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

kosaku
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
MIKIO
26 okt 2021
MIKIO
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Brent
Reisde met een groep, Reisde met familie
7 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel for internation guests



Brent
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
masayuki
3 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
masayuki
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020












