The Guernsey Hotel & Resort is located in Taketa. Kuju Highlands Observatory and Kokonoe Yume Otsurihashi are notable landmarks, and the area's natural beauty can be seen at Kuju Flower Park and Mount Kuzumi. Don't miss out on a visit to Kuju Natural Zoo.
Located close to Kuju Highlands Observatory and Higotai Park, The Guernsey Hotel & Resort provides an indoor mineral hot spring (onsen), a terrace, and a coffee shop/cafe. For some rest and relaxation, visit the sauna. Free in-room WiFi is available to all guests, along with a garden and a restaurant.
Andere voordelen zijn o.a.:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een ontbijt (tegen een toeslag), een gratis lokale shuttleservice en fietsverhuur
Een lokale shuttleservice, karaoke en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van The Guernsey Hotel & Resort zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus
Gesproken talen
Japans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis plaatselijke shuttleservice
Plaatselijke shuttleservice
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Dagelijks ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.00 uur: JPY 2.180 per persoon
Een koffiebar/café
Een restaurant
Dingen om te doen
Fietsenverhuur
Karaoke
Sauna
Gezinsvriendelijk
Gratis plaatselijke shuttleservice
Koelkast op verzoek
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Zakelijke diensten
Vergaderruimte
Buiten
Barbecue
Terras
Tuin
Spa
Onoverdekte warmwaterbron (onsen)
Overdekte warmwaterbron (onsen)
Spadiensten
Yukata (Japanse zomerkimono)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Meer
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Bidet
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv
Eten en drinken
Koelkast op verzoek
Koffiezetapparaat/waterkoker
Meer
Airconditioning
Bureau
Kluisje
Strijkijzer/strijkplank
Beleid
Inchecken
Check-in start time: 3 PM; Check-in end time: 6:00 PM
Minimum check-in age: 18
Uitchecken
Check-out before 10:00 AM
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je een verblijf op basis van halfpension hebt geboekt, dien je voor 18.00 uur in te checken als je wilt dineren.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Breakfast fee: approximately JPY 2180 per person
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GUERNSEY HOTEL RESORT Taketa
GUERNSEY HOTEL RESORT
GUERNSEY Taketa
THE GUERNSEY HOTEL RESORT
The Guernsey & Resort Taketa
THE GUERNSEY HOTEL & RESORT Hotel
THE GUERNSEY HOTEL & RESORT Taketa
THE GUERNSEY HOTEL & RESORT Hotel Taketa
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij The Guernsey Hotel & Resort?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij The Guernsey Hotel & Resort te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Beoordelingen over The Guernsey Hotel & Resort
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 13 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
9
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 13 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 13 beoordelingen" "
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 13 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 13 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ゆっくりできた。
素晴らしい待遇でした。
快適に過ごせました。
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
TADAHIRO
29 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
kimiko
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とてものんびり出来ました
kimiko
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
JUHOUNG
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
힐링 여행.
숙박을 하기위해 도착하는 순간부터 체크아웃을 하고 가는 순간까지 아주 친철합니다.
차가 안보일때까지 계속 보고있는것이 인상적이었습니다.
물론 객실은 청결하였고, 요청하지는 않았지만, 추가 침대,아이를 위한 세면용품, 유카타,슬리퍼등이 세심하게 준비되어있었습니다. 다음에 이지역에 가게되면 다시 숙박할 예정입니다.
JUHOUNG
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Brian
3 jun 2019
No food, rooms are just ok, great breakfast
Not a whole lot else to choose from in this area at a reasonable price range. Hotel rooms were large, but could have been in better condition. The window blinds don’t close all the way so you don’t have good privacy. The white carpets are badly stained. The biggest unfortunate thing however is that the hotel restaurant closes at 8pm even though the sign says 9pm. The yakiniku restaurant outside closes at 3pm! nothing else in the area, not even convenience stores. No snack vending machines either. Also, I think I may have gotten a skin rash from the onsen. The bright side is that the breakfast was incredible (we got the western style, but you can also get Japanese style). Oh, and even though we payed in advance through Hotels.com, they nickel-and-dime you with a ¥150 onsen tax upon checkout.
Brian
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Leekiat
9 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury Hotel and Gourmet Food
Stayed 2 nights on half board. The quality of food and service was excellent. The weather was not kind and our day trips to Mt Aso and Kurokawa was disrupted by rain.
Leekiat
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Heamin
13 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
경치가 정말 좋아요, 저녁도 강추
오이타(유후인, 벳부 등)에서 아소산을 둘러보러 가는 길이라면 강추입니다:) 스탭분들 모두 정말 친절하시고 호텔에서 보이는 뷰는 정말 최고에요. 야외 온천도 상쾌하고 기분 좋습니다. 특급호텔들 보다는 부족하지만 완벽함보다는 편안함, 특별함을 기대하신다면 만족하실거에요. 아침에 방안에서 보이던 뷰를 잊을수가 없네요:)
아 저녁으로 스테이크를 시킬수 있는데 미리 예약하고 가야하고, 분고규 맛은 정말 최초입니다.
Heamin
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Vijay
27 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer