Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Tamana Onsen Hotel Shirasagi

3 out of 5
Tamana Onsen Hotel Shirasagi
730, Iwasaki, Tamana, Kumamoto-ken

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 92 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 92 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Miyoko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
部屋は角部屋で明るく広かった 温泉が並々とお湯が溢れて贅沢だった
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

コウジ

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大変良かったです。また利用します
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

智弘

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

チカ

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

???

Reisde met familie
露天風呂が気持ち良かったです

4/10 – Matig

TAKUYA

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

TAKASHI

Reisde met familie
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

KENSHIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Yukihiro

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

yurie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

HIROAKI

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
トイレから聞こえる水音に癒されました。
チェックイン直後に水洗トイレの水が止まらなくなり、 フロントの女性に連絡すると修理が来るのでお待ちくださいとのこと。15分ほど待っても来ないので、再度フロントの女性(財務省のような名札)に部屋を変えてほしいと要望すると「満室でできない」と返事。30分後、修理の男性が来て修理できる様子がないので部屋を変えてほしいと申し出ると別の部屋を用意してくださった。 チェックインしてから1時間ほどトイレから聞こえる水音に癒されました。二度と宿泊することは無いと思います。翌朝、フロントの女性(同一人物)からお詫びの言葉もなかったので残念。。
1 nacht verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

yusuke

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
施設の忖度を考え直す必要があると思います。
まず、チェックインが面倒で、食事の説明が口頭で無く、再度確かめに行ったこと。いつもは、ビジネスホテルですが、温泉に入りたく選んだのですが鹿児島では、週に2回は温泉に入っているので、辛口かもしれませんが、 温泉の香りもなく、湯質もチクチクしました。 食事に関しては、最近のビジネスホテルの食事が向上してるのもあり また、鹿児島の肉も魚もかなり美味しいしので、残念なのは仕方がないのかもしれません。 緊急で必要なのは、御年配の方の事も考え、せめて温泉の手摺りだと思います。
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Yukiko

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

matsuo

1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

XINGZI

1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

saori

1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
落ち着いた雰囲気でゆっくりできました。
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

YUMIKO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良い思い出になりました!
子供たちの卒業を記念しての家族旅行で2泊利用しました。温泉が気持ち良くのんびり堪能しました。お食事処は熊本市ほどはありませんが、ボーリングも歩いて行けてグリーンランドまでも近くて移動でヘトヘトになることもなかったです。 ただ、2日目に団体と同じ階(向かいの部屋&隣の部屋)で騒がしい声と子供が走り回ってる足音が不愉快でした。カギを開けてたらドアも開けられました〜。旅館の問題ではなく保護者の問題なのですが。
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

katsufumi

Reisde met familie
Negatief: Netheid
網戸が汚いのが気になった
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

kayoko

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
従業員の方の接客は丁寧で気持ちよかったですが、シャンプーなどの質がいまいちで、髪がバサつきました。 レストランが予約制であったことも、仕事帰りの身には食事場所を探すうえで不便でした。
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

みっちゃん, 宮崎県

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋に枯れかかった花が飾られていて、入った瞬間にがっかりしました。 夕食はスタッフも丁寧で美味しくいただきました。
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
夕食は個室でゆっくりと出来たが、スタッフが少ない気がした。
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

HIDENORI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
禁煙の部屋を借りてたのに部屋に灰皿があったのが気になりました。 後、入浴用のバスタオルは人数分あったがタオルは各部屋1枚ずつしかなかった。部屋のお風呂にはシャンプーやボディソープを置いてなかったし、ユニットバスのカーテンはカビかシミか分からないですが汚れていてとても不潔でした。 また、フロントにはスタッフが1名しかおらず外出の際等に順番待ちする事が多く対応がスムーズではありませんでした。
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

MATSUMURA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
満足
大浴場は良かったんですが、お部屋のシャワーがなかなかお湯が出なくて困りました。 朝食は美味しかったです。
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
温泉のお湯も良かった。
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適なホテル
フロントの対応も丁寧で お部屋も綺麗で快適に過ごせました フロント前に少しお土産が売っていて50%offはかなりお得で嬉しかったです。
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

HIDEKI

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

EIKA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足な旅行でした。
たまたまレスリングのインターハイ出場選手達が宿泊先にされており、大浴場は少々賑やかでしたが問題は無かったです。 青春を感じました。 改善は難しいですが、館内で夕飯が食べれず周辺に飲食店が少なかった事から車で食べに行かなければいけなかったことが残念でした。 夕飯込みの宿泊だったら問題はなかったと思います。
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

gorou

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
いまいち
お酒自販機のハイボールが常温位でビックリした。老舗旅館で館内広い為、クーラーが行き届いておらず、大浴場から部屋まで行く間に汗かいた。
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Sachiko

高齢の母との宿泊
チェックイン時のスタッフの対応がいまひとつで残念。 高齢の母を連れていたので洋室ツインの部屋にあるトイレ、浴室の段差が危なく感じた。 施設は古いですが2食付きだったのでコスパはまあまあ良かったと思います。
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Masatoshi

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
古いなりのホテル
家族なので選択肢が限られ、和室のあるこのホテルを予約。 部屋はまあまあでしたが、廊下の声がうるさく朝起きてしまった。 風呂と朝食会場が分かれてて遠い。風呂は特に洋風のほうがくたびれ感がひどく、湯質も良くない。湯質は仕方ないにしても、他の質を上げて欲しい。
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

なぎちゃん, 宮崎県

Positief: Netheid, personeel en service
とても遅い時間にチェックインしたにもかかわらず、優しく対応して頂き 気持ちよく泊まる事が出来ました。 館内も清潔でした。
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
まぁまぁなホテル
フロントの方々の対応はとても良かったのですが、施設の老朽化が目立ちました。料金を考えれば仕方ないと思いますが。
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
昭和の温泉ホテル。今回は、ゴルフの為の男3人素泊まりでしたので何の問題もありませんでした。家族連れにも良いと思います。
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
露天風呂の温度が低く設定してあり、冬は熱くしてもよさそうでした。
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2018