UNO HOTEL
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 5 minuten lopen van Haven van Uno
Fotogalerie voor UNO HOTEL





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 158
16 dec - 17 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (w/ balcony) laden

Superior Twin kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (w/ balcony)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Verwarming met klimaatregeling
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Hollywood) laden

Twin kamer, niet-roken (Hollywood)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Verwarming met klimaatregeling
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium Twin kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (Deluxe, w/ balcony) laden

Premium Twin kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (Deluxe, w/ balcony)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Verwarming met klimaatregeling
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Premium kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (deluxe, NAGURI) laden

Premium kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (deluxe, NAGURI)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Verwarming met klimaatregeling
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (NAGURI) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (NAGURI)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Verwarming met klimaatregeling
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (NAGURI) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (NAGURI)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Verwarming met klimaatregeling
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Suite, niet-roken, uitzicht op oceaan (Corner, w/ balcony) laden

Suite, niet-roken, uitzicht op oceaan (Corner, w/ balcony)
Hoogtepunten
Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Kitchenette
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior Twin Room with Seto Inland Sea view and Balcony laden

Superior Twin Room with Seto Inland Sea view and Balcony
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Alle foto's voor Hollywood Twin Room laden

Hollywood Twin Room
Alle foto's voor 【Female Only】Separate Room (Semi-private Cabin)(Cannot Be Locked)(Available For Ages 16 And Over) laden

【Female Only】Separate Room (Semi-private Cabin)(Cannot Be Locked)(Available For Ages 16 And Over)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Alle foto's voor Separate Room (Semi-private Cabin)(Cannot Be Locked)(Available For Ages 16 And Over) laden

Separate Room (Semi-private Cabin)(Cannot Be Locked)(Available For Ages 16 And Over)
Alle foto's voor Double Room - NAGURI laden

Double Room - NAGURI
Alle foto's voor Superior Double Room - NAGURI laden

Superior Double Room - NAGURI
Alle foto's voor Premium Deluxe - NAGURI with Seto Inland Sea view and Balcony laden

Premium Deluxe - NAGURI with Seto Inland Sea view and Balcony
Alle foto's voor Premium Deluxe Room with Seto Inland Sea view and Balcony laden

Premium Deluxe Room with Seto Inland Sea view and Balcony
Alle foto's voor Corner Suite with Seto Inland Sea view and Balcony laden

Corner Suite with Seto Inland Sea view and Balcony
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-7401-1 Chikkou, Tamano, Okayama, 706-0002
Over deze accommodatie
UNO HOTEL
Vergelijkbare accommodaties

SETOUCHI KEIRIN HOTEL 10 by Onko Chishin
SETOUCHI KEIRIN HOTEL 10 by Onko Chishin
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 95 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2300 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over UNO HOTEL
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Juan Pablo
25 okt 2025
Juan Pablo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ron
23 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ron
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mary Charmian, New York
Reisde met een groep
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Charmian
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jose Juan Pablo, Mexico
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Jose Juan Pablo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Troy
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Troy
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Eve
Reisde met een groep
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eve
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Xuan Yu
18 sep 2025
Xuan Yu
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Haruka
Zakenreiziger
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruka
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tim Mario
Reisde met een groep
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim Mario
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
DIEGO ALEJANDRO ALONSO
16 sep 2025
DIEGO ALEJANDRO ALONSO
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
TAKEDA
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKEDA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Atsuko
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsuko
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chieko
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chieko
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Vivi
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vivi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A gem of a hotel in Uno Port
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Tetsuo
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tetsuo
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Anna
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mai
Reisde met familie en kleine kinderen
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mai
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshimi
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshimi
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Wai Kit
20 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Wai Kit
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Lynn
19 jul 2025
Lynn
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mia
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb hotel
Mia
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hazuki
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
16 jun 2025
Negatief: Netheid
Hazuki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
Reisde met partner
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aaron
1 nacht verbleven in juni 2025








