Uno Port INN
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Haven van Uno
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy Twin kamer laden

Economy Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Gratis extra futonmatras
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Gratis extra futonmatras
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Gratis extra futonmatras
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Traditionele studio suite laden

Traditionele studio suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Gratis extra futonmatras
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Gratis extra futonmatras
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer laden

Traditionele driepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Gratis extra futonmatras
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een aparte privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Chikko 1-4-4, Tamano, Okayama, 706-0002
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

UNO HOTEL
UNO HOTEL
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 170 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1500 per persoon
- Toeslag voor late check-in tussen 21.00 uur en middernacht
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Uno Port INN Tamano
Uno Port Tamano
Uno Port INN Hotel
Uno Port INN Tamano
Uno Port INN Hotel Tamano
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Uno Port INN
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hendrikus
9 sep 2024
Hendrikus
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
8 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Justin
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justin
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sara
2 aug 2025
Sara
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sandie
Reisde met partner
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandie
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Joseph
Reisde met partner, Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandre
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandre
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth, Austin
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Huayi
Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huayi
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Debbie
Reisde met partner
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Debbie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yuen Yee
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuen Yee
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
CLAUDIO
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
CLAUDIO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Andrew
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anita
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Carol
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carol
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Beatrice
28 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
À éviter

Beatrice
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
JI HYE
Reisde met een groep
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋습니다!
JI HYE
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Shayne
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shayne
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ralf
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralf
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ramiro
Reisde met familie
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramiro
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Lindsay
18 nov 2024
Lindsay
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Liten pärla med perfekt läge till Naoshima
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024