Fotogalerie voor MIDAGAHARA HOTEL





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bureau
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis extra bedden
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

011, Midagahara, Ashikuragi, Tateyama, Toyama, 9301412
Over deze accommodatie
MIDAGAHARA HOTEL
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Morinokaze Tateyama
Hotel Morinokaze Tateyama
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 61 beoordelingen
De prijs is € 293
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MIDAGAHARA HOTEL Hotel
MIDAGAHARA HOTEL Tateyama
MIDAGAHARA HOTEL Hotel Tateyama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over MIDAGAHARA HOTEL
9,8
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,6
Voorzieningen
10
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kyoko
Reisde met een groep
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyoko
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kyoko
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyoko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KEE HANE, SINGAPORE
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEE HANE
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
hom ming
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hom ming
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
LI-CHEN
Reisde met een groep
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LI-CHEN
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Satoko
Reisde met familie
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satoko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
WEI WEN
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WEI WEN
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
AKIYO
Reisde met familie
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIYO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Mamoru
23 sep 2024
Positief: Personeel en service
Mamoru
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Yukio
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukio
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Shimpei
Reisde met familie
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shimpei
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Wing Fat Wing
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
下次都會再去
Wing Fat Wing
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Md Akhtar
Reisde met familie en kleine kinderen
2 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Md Akhtar
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Toshimasa
20 jul 2024
Toshimasa
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Shin
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shin
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yasushi
Reisde met familie
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yasushi
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
michiko
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
michiko
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
CHUN SAN
13 dec 2023
CHUN SAN
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Pei yee
21 nov 2023
Pei yee
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Suzan
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suzan
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Shinichi
1 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinichi
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
V Suzanne
17 okt 2023
V Suzanne
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023