Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, geluiddichte muren

Beoordelingen van Herbert Samuel Okeanos Suites Herzilya


Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 155 van 370 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 135 van 370 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 370 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 370 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 370 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Osira

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van G.R manager op 7 mei 2023
Thank you for the high rating.Hope to see you again among our guests.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.alles zoals het hoorde te zijn...................................................
8 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

marc, n

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel aan het strand
Medewerkers doen alles wat je vraagt Heel sympathiek

4/10 – Matig

shlomi

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is full of cockroaches
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Julianna

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
The location was great. The staff were not helpful though and the rooms could be cleaned a little more.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

eliyahu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I’ll try a different place next time
Poor maintenance level Room was weirdly shaped To enter it you need to open the door 180 degrees (vs the normal 90) Basic breakfast Felt overpriced for its condition and service.
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Philippe

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hôtel a éviter
Nous avions pris cette hôtel pour un couple qui devait passer sa nuit de noces dans la chambre la plus luxueuse. Manque de chance, elle était occupée par une famille du sud du pays ( réquisitionnée a cause de la guerre). Nous n’avons pas été prévenu, il a fallut se rabattre sur une autre chambre, qui malgré les apparences était très mal entretenue. L’ayant très rapidement vu le matin du mariage nous nous en sommes pas aperçus. Et tout ça sans être nullement remboursé de la différence de prix !!! Le jeune couple, à été très mal accueilli et a été très déçu…
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Armando

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo rapporto prezzo qualità
La struttura si trova direttamente sulla spiaggia di Hertzelya ed è comoda per raggiungere le freeways viaggiando in controcorrente rispetto al traffico giornaliero. Il buffet per la colazione è ben assortito e abbondante dei piatti tipici della cucina locale. Il personale non è un campione di cordialità, tuttavia efficiente. Pulizia OK. Scarsa la presenza di ristoranti raggiungibili a piedi. A parte il “Benedict” di fronte bisogna recarsi alla Marina di Hertzelya dove la scelta invece non manca.
4 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Gabriel

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed at the Suite and it was not clean. Candy near the door and a coffee tablet (the one that you put in the coffee machine) was behind the blinds.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Maurice

Air con not working properly in first room. Took a determined effort to get the hotel staff on duty to acknowledge the issue before eventually moving us to a room where the air con was ok. Attitude problem! 2nd room comfortable & quiet. Pool area ok but spoilt by over loud house music blaring. If the idea was to dissuade guests from staying too long it worked brilliantly. Only one towel per person allocated, had to collect from reception. Decent breakfast and complimentary cakes all day in the lower lobby area.
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Peri

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Eliezer

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not clean
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Limor op 6 aug 2023
Thanks for the feedbackThe topic you mentioned will be personally checked by meWe will be happy to host you again

10/10 – Uitstekend

Elliot, JAMAICA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Limor op 6 aug 2023
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

arie

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Limor op 6 aug 2023
GreetingsThank you for taking the time to fill out the feedbackI would appreciate it if you could detail what caused you to be dissatisfied

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Belle chambre, hôtel bien placé.
C’est un hôtel avec des chambres vraiment sympa. Spacieuses, avec vus sur la mer et un petit balcon. Situé sur la plage, avec une piscine vue sur la mer. On retourne régulièrement dans cet hôtel quand on va à hertzilya. Un seul problème, il y avait des tâches dans la baignoire ou alors était-ce cassé, on a demandé à la réception mais rien n’a été fait et ils ne nous ont pas répondu. Dommage, c’était un peu gênant tout de même.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van G.R manager op 24 jul 2023
Dear Frank,Thank you for sharing your valuable feedback with usAs a teachable moment, we have shared your comments with our housekeeping team to ensure necessary guidelines are in place.It would be our pleasure to welcome you soon in the future for a more positive and memorable stay when your travels bring you back to Israel.Sincerely,

6/10 – Redelijk

galit

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very inconvenient place for disable / elderly people. No parking . No bell boy . You can’t even get to the Entrance with a car. We got an extremely narrow room that we could hardly walk in to.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van G.R manager op 24 jul 2023
Dear Galit,Thank you for choosing to stay at our hotel. It is important to note that in most cases, if not all, where we receive guests who have restrictions of any kind, we usually receive an update on this in advance so that we can reserve a parking space for example, or take care of any need of one kind or another. In addition, the room you booked is a normal room that has not been adapted for special needs, I believe that if you had indicated this in advance or booked a room in a different category, the situation would have been more comfortable. It would be our pleasure to welcome you soon in the future for a more positive and memorable stay when your travels bring you back to Israel.Sincerely,

8/10 – Goed

Moshé

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenable Petit déjeuner moyen À améliorer
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van G.R manager op 24 jul 2023
Dear Moshe,Thank you for sharing your valuable feedback with us. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us.As a teachable moment, we have shared your comments with our chef .It would be our pleasure to welcome you soon in the future for a more positive and memorable stay when your travels bring you back to Israel.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

guyla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location ,good breakfast and clean rooms
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van G.R manager op 6 jul 2023
Thank you for sharing your valuable feedback.It is such a pleasure to read your lovely comments and happy to know that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you soon amongst our guests in the near future for another positive and memorable experience.Sincerely

10/10 – Uitstekend

Przemyslaw

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I visit Herzliya for the last 15 years on business purpose and this is one of best price-offer ratio hotels. Thx
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van G.R manager op 6 jul 2023
Thank you for choosing The Herbert Samuel hotel and thank you for taking your time to share your experience. Here we are delighted you had an incredible stay and hope we will host you soon again

10/10 – Uitstekend

Juliet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilana at the front desk is kind, lovely and gave many great recommendations. The who hotel is spotless and airy. The breakfast is delicious and plentiful and faces the Mediterranean Sea. The pool is clean and has conviennent access to the beach. The rooms have a sea view and great amenities- mini fridge and Nespresso machine.
13 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Limor op 26 jun 2023
Thank you so much

2/10 – Ontzettend slecht

Serge

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
asd
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van G.R manager op 6 jul 2023
שלום רב,צר לנו לראות את דירוגך הנמוך.נשמח שיצור קשר עם לימור מנהלת המלון על מנת שנוכל להבין את הדירוג ולנסות לשפר את תחושתך.

2/10 – Ontzettend slecht

Yoram

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Property around the hotel like junk yard
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van G.R manager op 18 jun 2023
Dear Yoram,Hello, We are sorry to read your feedback and we are sorry that due to the visibility of a property that does not belong to the hotel, you rated the hotel very low. We hope that your rating is not due to the matter of the VAT that was collected from you by law.

8/10 – Goed

Lori, Weston

6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van G.R manager op 6 jul 2023
Thank you for rating us.Hope to see you in the near future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Rahtsiyah

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Limor op 31 mei 2023
Thank you so much

10/10 – Uitstekend

Dina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, clean, delicious breakfast, awesome staff. We will come back!
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Limor op 30 mei 2023
Thank you so much

4/10 – Matig

Christian

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking Garage wouldnt open a single time. Bed lining hat holes in it. Strange smell in the bath room, maybe from a previouse water leakage? Rooms are quite small for the price of the hotel. Transformer in the electrical cabinet of the room was noisy. Breakfast was very good.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van G.R manager op 1 jun 2023
Dear Christian,Thank you for sharing your valuable feedback with us..Providing the highest level of guest satisfaction is our number one priority and we sincerely regret falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your comments with the appropriate hotel team to ensure necessary guidelines are in place for the future.We hope to have an opportunity to better your experience whenever your travels bring you back to Israel in the future.Sincerely

10/10 – Uitstekend

michael, Toronto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk staff, Mae in particular, excellent. Great beach location. A bit tired but has great character and enjoyed the vibe.
Reactie van G.R manager op 27 apr 2023
Dear Michael,Thank you for the high rating.Looking forward to host you again in the near future.Kind regards

4/10 – Matig

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ok, aber das Geld nicht wert!
Grundsätzlich ein ansprechendes Hotel in guter Lage und klasse Frühstück. Das bezahlte große Zimmer existierte lt. Hotel nicht, gerade im Aussenbereich war der zustand stark renovierungsbedürftig. Ab morgens um 07:00Uhr Baulärm aus dem Poolbereich. Ein late check- out war nicht möglich, die Malerarbeiten in den Zimmern waren schlecht,- überall Farbreste. Selbst auf Fenstern und Spiegeln :-(
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van G.R manager op 24 apr 2023
Dear Mr. and Mrs. Pascal,Thank you for choosing The Herbert Samuel Okeanos hotel and thank you for taking your time to share your experience.As a teachable moment, we have shared your comments with the appropriate hotel team to ensure necessary guidelines are in place for the future.We hope to have an opportunity to better your experience whenever your travels bring you back to Israel in the future.Sincerely

8/10 – Goed

Ariela

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van G.R manager op 24 apr 2023
אריאלה יקרה, תודה רבה על הדירוג. נשמח לראותך שוב במלוננו.צוות והנהלת המלון.

8/10 – Goed

Isaac

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van לימור op 28 mrt 2023
תודה רבה

10/10 – Uitstekend

Fred

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel in Herzliya. The breakfast was wonderful and fresh. People are very friendly.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van G.R manager op 2 mrt 2023
Dear Fred, Thank you for choosing us and thank you for taking your time to share your experience. Here we are delighted you had an incridible stay and hope we will host you soon again

10/10 – Uitstekend

Claudia

8/10 – Goed

Yoav

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good rooms with great views and friendly staff
Reactie van G.R manager op 16 jan 2023
Dear Yoav,Thank you for the review.Looking forward to host you again in the near future.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Julia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is close to the beach and restaurants. Great service and friendly staff. Highly recommend.
Reactie van G.R manager op 6 dec 2022
Dear Julia, Thank you for choosing us and thank you for taking your time to share your experience here we are delighted you had an incridible stay and hope we will host .you soon again

10/10 – Uitstekend

offer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Armando

4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van לימור op 30 nov 2022
תודה רבה

4/10 – Matig

Samuel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Propreté qui laisse à désirer service inexistant petit déjeuner de mauvaise qualité
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van G.R manager op 4 dec 2022
Dear Mr. Samuel,Thank you for devoting your precious time and taking care to bring to our attention your comments from your stay at the hotel.Your comments have been forwarded to the managers of the departments concerned in order to learn lessons in all the aspects you mentioned.Hope to have a second chance to host you and give you a quality hospitality experience.

4/10 – Matig

aaron

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel sale. Balcons très sale Le service de ménage ne faisait pas de ménage en profondeur (mur de la cabine de douche sale saleté sur la table de nuit …) Nous avions 2 réservations nous avons demandé s’il serait possible de rajouter une chambre le personnel nous a dit que l’hôtel était complet alors que quelques minutes plus tard nous l’avons faite par le biais d’hôtels.com et tout a fonctionné. Nous avons demandé un lit bébé pour notre fille qui a 2 ans et on nous a répondu qu’elle n’en a pas besoin à son âge! J’ai fait les demandes tous les jours mais on nous en a jamais fourni un. Bref établissement que je ne recommande pas du tout.
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van G.R manager op 4 dec 2022
Thank you for devoting your precious time and taking care to bring to our attention your comments from your stay at the hotel.your comments have been forwarded to the managers of the departments concerned in order to learn lessons in all the aspects you mentioned.Hope to have a second chance to host you and give you a quality hospitality experience.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Rude service on breakfast 😤
We were kicked out of breakfast buffet right when we were going in to have some food. The lady checking guests in for the breakfast venue literally was shouting at us to leave for no reason after we told her our room number. Everyone there who were eating at their table, the chef who was flipping them omelets, the people picking some food from the biffet all were stunned at her yelling and were staring at her and us. We immediately left the place because of how rude she was being; I mean, Karens made more sense than this bish! Its not like we were missing out on anything cause their breakfast isn't even all that good.(No wonder it was free) But hey, atleast the view of the sea and the city was great!
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van G.R manager op 4 dec 2022
Thank you for devoting your precious time and taking care to bring to our attention your comments from your stay at the hotel.your comments have been forwarded to the managers of the departments concerned in order to learn lessons in all the aspects you mentioned.Hope to have a second chance to host you and give you a quality hospitality experience.

2/10 – Ontzettend slecht

Edith

2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van G.R manager op 4 dec 2022
Thank you for your review.

8/10 – Goed

Lior

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van G.R manager op 4 dec 2022
Thank you for the high rating.Looking forward to host you again in the near future.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Barry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My recent stay
Two night night stay. Very nice hotel. Limor the manager is great!!!
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van G.R manager op 4 dec 2022
Thank you for the high rating.Looking forward to host you again in the near future.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Claudia

3 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Jonatan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There’s a lot of work to be done here
Might be one of the most disappointing and worse hotels in Israel. Not my first rodeo vacationing in Israel- I know what I have to work with. Some hotels are great, some decent and some horrible. The problem starts when the hotel market itself as a luxury hotel, when in fact it’s far far away from it. You can not put the Satai/Herbert Samuel marketing stamp everywhere, and think it’s enough. Because it’s not. You want to be luxury? Great. Start with the culture of the company, the values that drives the employees and the way the guests are treated. Once you got that, you can now start working on the actual hotel- the rooms, the cleanliness, the amenities, etc. But it all starts with the values, culture, and the way guests are treated. I’ll give this hotel one big plus though- easy access to a beautiful beach!
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

gal

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Yair

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Great experience, really good breakfast and very comfortable rooms! Would like to mention the night porter who was friendly, excellent and very helpful.
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Galia

1 nacht verbleven in september 2022