Pool View | Kameruitzicht

Beoordelingen van Leonardo City Tower Hotel Tel Aviv

Leonardo City Tower Hotel Tel Aviv
14 Zisman Street, Ramat Gan

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 155 van 502 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 174 van 502 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 502 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 47 van 502 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 502 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Hendrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Gelegen in een zakelijke omgeving, zonder bezienswaardigheden of gezelligheid van de stad. Ontbijt was fantastisch met enorme keuze
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van shalom T op 25 mrt 2019
Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. We hope to welcome you back to our hotel once again Best Regards, Shalom T Guest relation manager

6/10 – Redelijk

freddie, amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De beloofde fles wijn ontbrak maar er was wel fruit: prima maar ook slordig. De twee stoelen in de kamer hadden gaten in de bekleding: niet erg maar ook niet passend bij een 5 sterren hotel. Belangrijkste klacht was de airconditioning. de ruimte was niet goed geventileerd en leek vol stof te zitten. De airconditioning zorgde wel voor koude maar niet voor verschoning van de lucht.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van shalom T op 28 sep 2018
Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies for the inconvenience you have experienced during your stay I assured that these issues will be looked into. We value your comments and hope to welcome you and serve you again. Sincerely Shalom T Guest relations manager

8/10 – Goed

joyce

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van shalom T op 1 mei 2018
Thank you for the high score Regards Shalom T Guest relations manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed zakenhotel
Prettig personeel, bezig zich te verbeteren. Voldoende faciliteiten.
Reactie van raz op 21 nov 2015
Dear Guest, I would like to thank you for taking the time to comment about your stay, and yes our staff is always working to improve the service in the hotel. I hope you had a safe trip home Regards, Raz

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
praktisch hotel voor zakenmensen
prettig hotel, voldoende faciliteiten, pettig personeel.
Reactie van Yelena op 1 aug 2015
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay at the Leonardo Basel Hotel in Tel Aviv i was happy to hear that you enjoyed in our Hotel. We will be happy to see you again in the near future. Warm Regards, Yelena Fridman Reception Shift Leader & Guest Relation

8/10 – Goed

Kees, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zakenhotel met goed comfort
Leonardo City Tower prebeert zich duidelijk te verbeteren. Hier en daar nog wat te doen, maar vriendelijker en meer aandacht voor de gast dan vroeger.
Reactie van raz dagan op 1 aug 2015
Dear Kees, I would like to thank you for taking the time out of your day to comment about your stay at the Leonardo City Tower Hotel. Indeed we do everything to get better all the time. Hope you get back to us and you will see it hope to see you again soon. Regards, Raz

8/10 – Goed

Sarah, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Prettig hotel
Prima hotel, met aardige medewerkers, een lekkere gym en sauna alleen op zaterdag worden te veel niet hotelgasten tot het zwembad toegelaten waardoor er eigenlijk geen ruimte is voor de hotelgasten. Dan is het een bende. De gangbare kamers zijn niet groot dus met een gezin van 1 volwassene en 2 tieners heb je een connected room nodig, wat wij later hadden toen mijn moeder kwam. Verder is het prettig vertoeven in dit hotel.
Reactie van raz dagan op 14 feb 2015
Dear Guest, I would like to thank you for your kind comments. I am happy to hear that you and your family enjoyed your trip to Israel. I hope you had a safe trip home.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Alleen doen als je kort voor zaken in TA moet zijn
Het is een hotel dat zich richt op de zakelijke klanten. De lobby ziet er prima uit. het personeel is attent. De kamer was niet erg schoon. Het zag er uit alsof er al een week niet gestoft en gestofzuigd was. De badkamer was aan vervanging toe en het bad bevatte nog haren van de vorige gast(en). BAH! Ontbijt is van uitstekende kwaliteit, maar ook stevig geprijsd.

10/10 – Uitstekend

Zvi

1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

carol

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
mold in the ceiling, not 4 or 5 stars at all, smell on the R floor

4/10 – Matig

Shirly, Brooklyn

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were disgusting food was terrible!! Would not stay here again
2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Chi-Hui

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
交通方便的住宿選擇
飯店唯一的優點是交通方便,剛好位於特拉維夫中央車站,往來機場與其他城市相關方便,但是飯店設備老舊,剛好我住宿的飯店有些衛浴設備發生故障,如果只是單純住一晚的商務客推薦住宿
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Leslie

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed at this hotel 10 years ago and it seems nothing has been updated the swimming pool area was dirty the sun loungers where filthy dirty breakfast selection was strange toaster didn’t work fried eggs where cooked and left out so they where cold no room cleaning for 2 days my list goes on and on I was told they will be refurbishing the hotel soon it needs it at the price they charge
10 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

naftuli

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was smelling from cigarettes , table had rust in it and the chair was old and torn . Wouldn't come back. Especially not when paying over £100.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Eddie

6 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rubbish!
Staff are rude and the rooms are in need of a serious make over. Could barely even see trough the window it was so dirty. I would strongly recommend you give this one a miss!
6 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was excellent and easy to get too. Great view from our room The aircon in our room made a squicking noise which was reported. There was a massive party in the room next door until all hours in the morning and although the hotel asked them to keep quiet, they didn't
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Rabbi Alan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are really friendly and welcoming. The room was very quiet and comfortable.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Walter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Service needs improvement
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Evan

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Evan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Sergey

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Elad

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On the critical side: The hotel quite unclean, dust in many place, water marks in the bathroom etc. The bathtub plug did not work, the shower door was loosely connected and did not look too stable. Spa was "under construction" which was a major disappointment as it was not indicated during booking. There is distinct cigaret smoke odor near the elevators and on the steps leading from the parking. The staircase leading from the parking is utterly disgusting, and unsafe, with rubbish and exposed electrical wires. By the way, the reasons we know that is that the elevators were not functioning half the time so we took the more active way to the parking lot. After the first night we got a call, asking if everything is ok. I mentioned all of the above, and I was assured that a manager will get back to me. I am still waiting. On the positive side: Some staff made (successful) efforts to provide us with an extra folding bed when we checked in late at night.

8/10 – Goed

Patrick, Crowthorne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
All ok
3 nachten verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Prodigy, Haifa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toilets were dirty, a constant noise of running water, bad smell, sheets looked not clean

10/10 – Uitstekend

Eran

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed my stay and the staff was friendly
6 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Eran

1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jacob

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No bellboy , mirror television sink etc full of fingerprints which means wasn't cleaned Was charged 2 times for breakfast
2 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Matias

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lugar donde se desayuna sucio. No te guián adolescentes fumando drogas ilícitas en los halls del hotel . Aviso a recepción dicen que no pueden hacer nada , Una vergüenza . La manager akolombrirona es muy amable pero no puede con todo . NO es recomendable
5 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Jamshid

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This was not my 1st visit in Leonardo, I very much doubt to come back again.
14 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

michael

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Tamir

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property looks very old. The toilet did not work, the tv had burnt pixels all over , broken tiles all over the room and very strange smell. Also old elevators and no food service late in the evening. The only good thing is that the hotel is close to the train station. This is not what I would expect from a 250$ per night hotel and I don’t think I would return there.
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Tova

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

NAHUM

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
THE breakfast is good. The hotel did not clean the room twice.
6 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Rabbi Alan

Negatief: Personeel en service
The property was convenient but the staff could have been more interested.I returned one evening to find my door open; when I told reception they had absolutely no interest or understanding of the safety/ security issues and concerns. The room safe also appeared to have been broken but, fortunately, I had taken any valuables with me.
3 nachten verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Oren

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Lior

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Ibtisam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Maor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 breakfast
Front desk, Oksana, was perfect. Helpful, funny, and warm. Her patience while I settled my credit card issues helped me keep my cool. Parking cost 60 shekels as it wasn’t part of the hotel property, but was super convenient elevator access to the lobby. Room was clean, view was great from the 15th floor. (Though in winter the windows don’t get cleaned as often…) Bathroom also clean, shower water pressure was very good. Booked a breakfast meeting and was sitting there from 7:30am to 12:30pm. Nothing but service and accommodation. AND THE BREAKFAST WAS DELICIOUS. It was exactly what you want from an Israeli hotel breakfast. They nailed it.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

yossi

1 nacht verbleven in februari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Graciela, San Francisco

I have no clue... the Government of Israel did not accept my visa... so I did not go... the Hotel in Tel Aviv had the wrong address in the instructions... and I am afraid this is why my visa was not accepted... this Leonardo City Tower gave the wrong information... so I just lost money and I was not able to come... terrible
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Ahmad

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
paid parking\ the place looks bit old for tel aviv
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

avshalom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Izhak

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible place. Needs a full remodeling asap. Don’t go there‼️
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Yoav

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Very nice bed. Great location. Very good and bathroom. The room is clean. The only problem is that you can hear the water pipes working while your neighbours are taking a shower or using the toilet... The check in and check out were fast. I didn't take the bed and breakfast option so I can't rate the food... but there was a nice welcome gift inside the room
1 nacht verbleven in december 2021