Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Antoň





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, bad laden

Superior tweepersoonskamer, bad
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Economy kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Attic) laden

Economy kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden (Attic)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Gelegen op de bovenverdieping
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Slavatovská 92, Telc, 588 56
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: CZK 2500.00 per voertuig (retour)
- Toeslag voor huisdieren: CZK 100.00 per huisdier, per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- Toeslag voor extra bed: CZK 300.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Tsjechië een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Antoň Telc
Antoň Telc
Antoň
Hotel Antoň Telc
Hotel Antoň Hotel
Hotel Antoň Hotel Telc
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Antoň
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
11 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Karl
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karl
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 mei 2024
Negatief: Comfort kamer
Don't stay in room 116.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Pekka
29 mei 2023
Pekka
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Thomas
20 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Average
Thomas
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
QIANG
2 okt 2022
QIANG
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
DOMINIQUE
30 aug 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
DOMINIQUE
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Michal
Reisde met een groep
30 aug 2022
Positief: Personeel en service
Michal
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Hana
Reisde met een groep
29 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hana
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Markéta
14 mei 2022
Markéta
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Marcela
15 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcela
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Hana
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hana
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Petr
Reisde met familie
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petr
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
John
22 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Nadezda
Reisde met familie
8 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nadezda
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Vendula
28 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vendula
2 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Miroslav
Reisde met een groep
13 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miroslav
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Catherine
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catherine
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Josef
15 sep 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Josef
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Lena
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lena
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Radim
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Radim
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Alex
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent hotel for tourist
Alex
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Sabine
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Propperes Hotel
Sabine
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Mariola
16 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Super restaurant and brewery
Mariola
1 nacht verbleven in juni 2019