Twin kamer | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi

Beoordelingen van Hotel Jelai Temerloh

2.5 out of 5
Hotel Jelai Temerloh
C29 & C30, Jalan Tengku Ismail, Temerloh

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 36 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rasyidah

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Acon not cool
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Provide basic toiletries
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

A.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean room but lack parkin space though.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Management op 11 jul 2019
Thank you for taking your time to give this feedback. We appreciate and apologize for any inconvenience. Looking forward to welcoming you again. Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet ok if you just plan to sleep... Free breakfast is also good
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Management op 11 jul 2019
Thank you for staying with us. Looking forward to welcoming you again in future.

6/10 – Redelijk

Hilmi

Positief: Personeel en service
Terbaik
Ok
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sesuai untuk orang muslim, bilik air tak de sabun.. Tak bersabun la jawabnya..
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

The room was okay for a night stay. The breakfast was not sufficient to accommodate the number of guests at the hotel.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

NORAIZAN

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old budget hotel
Disappointed with the condition and the service of the receptionist with a sour face. Old hotel with a few touch ups here and there.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
The condition
There is insect and smell like smokes The location and service is great
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Wati, Kedah

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Mahamad Zahir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay
Complete service. Near food shops. Very nice place to stay.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

NOR, Kelantan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

NJ, Temerloh

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Old hotel with ants in the room
Many ants in the room. The hotel staff can't provide me the insect spray.
1 nacht verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Elle, Kuala Lumpur

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
poor cleanliness, STAY AWAY!!!!
booked 3 rooms of this hotel. the hotel didnt aware of our Expedia booking despite we prepaid the rooms, was told that their hotel was almost fully booked and they closed the Expedia reservation system. showed them the Expedia reservation and payment receipt only then we were given the rooms!!! first room was ok, only with a springy bed. second room was very disgusting especially with a dirty floor. the third room with a malfunctioned toilet pump. had to manually fill up the water in the pump before flushing the toilet.
1 nacht verbleven in april 2018

4/10 – Matig

nham, malaysia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in the middle of city, easy access for food
I've got a room that quite hot even with the aircond, the pillow case tear apart and and got stain.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

zaza, pahang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice environment
First time staying here...very good accomodation...
1 nacht verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
penghawa dingin bocorrrr dan sangat sangat tidak selesa.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

tom, kl

Passable stay
Good locatiion. Food stalls nearby for your dinner. Also, a self service coined laundramat is availble within the hotel. Other than that, the breakfast spread was quite acceptable.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Walk in more cheaper than using this app. Almost RM30 cheaper.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Robert, Subang Jaya

Nice based on the price.
Air-con water leaked. Water stopped during taking bath.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

ILIAS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niceeee..
Nice hotel ...value for money
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Razali, Malaysia

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Acceptable hotel. Ok for short stay.
The desk girl need to be more friendly and welcoming to customer especially for the yearof visit Pahang. Surprise that she said walking rate is cheaper than It booking
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for ur money
2 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

fadhilah

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kami menyewa bilik keluarga. masalah yang kami hadapi ialah: 1. Penyaman udara tidak diselengara. Ini menyebabkan air menitik sepanjang malam dan mengganggu tidur kerana bunyinya bising. masalah telah diberitahu kepada pihak hotel tetapi tiada tindakan, 2. Flush(pam) tandas tidak berfungsi dgn baik 3. Tuala dan selimut amat uzur,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Value for money
Not so good as we facing problem with the toilet flush.

6/10 – Redelijk

Mr Pyrex, Kuantan

Positief: Netheid
Improve the breakfast, make it better!
Average and nice hotel, but please try to improve hotel condition and others.

2/10 – Ontzettend slecht

Ong HK

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lack of car parks. Only public roadside car park.
Air-conditioning unit leaking, bed sheets stained & smelly. Poor TV reception.