Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor City Hotel Leiden





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Misschien vind je dit ook leuk

The Hague Marriott Hotel
Scheveningen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.6 van 10, Uitstekend, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 100
inclusief belastingen en toeslagen
21 sep - 22 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je kunt City Hotel Leiden in het stadscentrum vinden vlak bij een treinstation in Leiden. Bezoek hier een aantal culturele hoogtepunten, zoals Stedelijk Museum de Lakenhal en Museum Boerhaave, of een paar populaire trekpleisters, zoals Duinrell en Madurodam. Ook een bezoek aan Naturalis Biodiversity Center en Burcht is sterk aanbevolen.Maak van de gelegenheid gebruik om de wateractiviteiten in de omgeving te ontdekken, zoals rondvaarten.

Lange Mare 43, Leiden, 2312 GP
In de buurt
- Hortus Botanicus - 8 min. lopen - 0.7 km
- Universiteit van Leiden - 11 min. lopen - 0.9 km
- Naturalis Biodiversity Center - 16 min. lopen - 1.4 km
- Corpus - 4 min. rijden - 3.2 km
- Duinrell - 10 min. rijden - 9.4 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- The Grenare - 3 min. lopen
- Eterij & Proeflokaal Het Stadsbrouwhuis - 3 min. lopen
- Bagels & Beans - 3 min. lopen
- café 't Praethuys - 2 min. lopen
- Ristorante Fratelli - 2 min. lopen
Over deze accommodatie
City Hotel Leiden
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 14.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Best Western City Hotel Leiden
Best Western City Leiden
City Hotel Leiden Hotel
City Hotel Leiden Leiden
City Hotel Leiden Hotel Leiden
Best Western City Hotel Leiden
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over City Hotel Leiden
7,4
Goed
7,6
Netheid
8,6
Locatie
8,2
Personeel en service
7,0
Milieuvriendelijkheid
6,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
14 jan 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 dec 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
viezig bed
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Willemien
Reisde met partner
10 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Willemien
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Gerard, Zuidhorn
Reisde met partner
7 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerard
10/10 – Uitstekend
Dunja
7 okt 2022
Dunja
2 nachten verbleven in september 2022
4/10 – Matig
Damien, Nijeberkoop
Zakenreiziger
15 mrt 2022
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Damien
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Maud
Reisde met familie
7 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Maud
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Maria
10 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
19 aug 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jul 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging prima, staat bedroevend slecht en vies
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Frank
16 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
1 nacht verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
Familie, Amsterdam
Reisde met familie
16 okt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Familie
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
fam.Zwart, Hoevelaken
Reisde met partner
22 jul 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
fam.Zwart
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Meta
Reisde met een groep
28 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meta
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 jan 2020
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
joep
Reisde met familie
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel in het centrum!
joep
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Bernard
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Bernard
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
G.
Reisde met partner
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
G.
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Gilian
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gilian
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 sep 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
L.
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L.
2 nachten verbleven in juli 2019