Een binnenzwembad

Beoordelingen van Fletcher Wellness - Hotel Leiden

4 out of 5

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 181 van 679 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 285 van 679 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 131 van 679 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 679 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 679 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Raymond, Middelburg

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carola

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk die wellness mogelijkheden!
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gerard Marcus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great accomodation
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alimatou

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gesitueerd
Pal bij het centraal station van Leiden, goede gepositioneerd om centrum in te gaan. Algehele indruk van hotel, personeel en voorzieningen zijn goed. Omdat het voornamelijk bij een hotel over het overnachten gaat viel het comfort van het bed tegen! Het matras was aan beide zijden doorgezakt (2 "kuilen" ) terwijl het midden nog solide was. Dit matras had al lang vervangen moeten worden. Fletcher Hotel: schenk hier aandacht aan , los het op!
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

V.T.Y.

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Nachtje Leiden
Bij inchecken geen vriendelijkheid van personeel. Kon geen, ‘goedemiddag meneer. Fijn dat jullie er zijn’ van af. Matras erg zacht en kussen slecht wat het erg oncomfortabel maakte. Ook last van blauw licht van atrium gebouw naast de kamer. Schimmel in douche cabine. Verder wel een ruime kamer en van gemakken voorzien. Locatie van hotel is top en prettig om de stad te verkennen
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Pieter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeren was in parkeergarage onder hotel. Wel voor eigen rekening. 15 euro per dag
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Evert-Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Personeel bij de receptie was niet echt vriendelijk. Daarnaast kan er in de beschrijving duidelijker worden aangegeven dat je moet parkeren in de Level parkeergarage.
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Robin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top verblijf in leuke stad
Super hotel met parking onder het gebouw, prima gelegen aan het treinstation. Lekker gegeten in het restaurant op de bovenste verdieping met uitzicht op de stad en een heel leuk gedeelte om s’morgens lekker te ontbijten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Dries

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers was ruim, alles aanwezig, koffie thee, tv, kastruimte, kofferrek. Prima douche en de ruimte voor toilet verzorging. Het was te warm en moeilijk de temp naar beneden te krijgen. We hadden een goed verblijf en fijn dicht bij het centrum, bus, trein, winkels en musea.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Hendrik

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
En natuurlijk een heerlijke wellness, optimaal relaxen en genieten.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Denise

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toplocatie! Perfecte afstand tot aan de winkels, geweldige restaurants en andere leuke atrracties. Heerlijk ontbijt en genoeg keuze. Erg schoon en netjes allemaal. Kussens waren vrij dun, maar later zagen we dat er een kussen-opvul-service is. Wat verwarrend dat het hotel gesitueerd is in de verzameltoren en niet heel duidelijk was dat we gebruik konden maken van de ondergronde parkeergelegenheid. Al met al een dikke 9!
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

GERARDUS

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel maar ingewikkeld wat betreft de verschillende verdiepingen. Goede fietsenstalling maar je moet wel een trap af en dan ook weer een trap op.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Caroline

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Duran

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een goede accommodatie. Alle voorkomende zaken zijn goed.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Rutger

1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Ron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Lekker slapen maar probeer hier niet te dineren
Het is dat het dichtbij mijn zakelijke bestemming was, anders weinig goeds over voor dit hotel. Allereerst was de ingang onvindbaar. Na bellen met de receptie bleek je een parkeergarage in te moeten rijden, wat nergens uit blijkt. Een bordje "Fletcher" was zeer welkom geweest want het bord "Level" liet mij denken dat ik verkeerd zat. Ik heb dit hotel mede gekozen om het zwembad, maar deze bleek slechts een paar uurtjes in de ochtend (wanneer de zakelijke gasten dus aan het werk zijn) geopend. Daar had ik dus niets aan. De kamers zijn super slim ingedeeld, wel grauw en deprimerend van kleur. In combinatie met de smalle ramen leek het wel een soort hele luxe gevangenis. Maar goed, goed geslapen en lekker gedoucht en daar gaat het uiteindelijk om. Speciaal even aandacht voor het restaurant: hoewel de bediening top zn best doet om Nederlands te spreken, laat dat toch aardig wat te wensen over. De cheeseburger met oude kaas kwam na ruim 45 minuten wachten aan. Zonder kaas. Ik kreeg vervolgens ook nog te horen dat ik m zonder kaas besteld had? Nee meneer, dat was een andere gast die daarvoor nog de spaghetti die werd verkocht als linguini terug naar de keuken had gestuurd. Maar goed, lang genog gewacht dus heb het maar opgegeten. Er werd me als excuus een drankje van het huis aangeboden, die nooit kwam. Een dessert heb ik niet gehad, er kwam namelijk geen kaart meer. Ik was het uiteindelijk zat, heb nog moeite gedaan om af te rekenen want ik was bijna weggelopen omdat niemand kwam.
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Pamela

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wat een tegenvaller ontbijtbuffet in een vergaderzaal met weinig sfeer en keus, de tafels waren gewoon buro's, zwembad alleen in de ochtend beschikbaar alleen onder de ontbijt tijd, kamer vies vooral de wastafel. er was met liefde schoon gemaakt volgens het briefje, liever de volgende keer met schoonmaak middel. Na fletcher Emmen was dit in Leiden een zeer zware tegenvaller. Waarom kan je de airco niet zelf instellen. Kort samengevat zonde van het geld
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Inge

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes
Op zich net en prettig hotel. We moesten alleen, binnen het gebouw, erg omslachtig omlopen om bij onze kamer te komen. Dat was niet prettig/handig. De kamer was netjes maar de schuifdeur voor douch en toilet wat minder praktisch.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Roedie

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De telefoon en het kluisje op de kamer werkten beide niet. Moesten terug lopen naar de receptie (omdat tel defect was) om dit te melden. Kregen een nieuwe kamer, ook hier werkte het kluisje niet. Weer teruggelopen naar receptie en dit gemeld aan de dame van de receptie. Ze gaf aan dat de technische dienst al weg was (15.45 uur...). Verder kon ze niet voor ons doen... Volgende dag bij uitchecken aangegeven (aan andere receptioniste) dat we niet tevreden waren over ons verblijf, hierop werd ons parkeertarief van 15 euro door het hotel betaald.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Shuet, Den Haag

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De hotelkamer was netjes en ruim. Ons uitzicht op de 11e verdieping was uitstekend. Geen geluidsoverlast van de treinen gehad
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Danielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk verblijf gehad. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Leiden. Mooie ruime kamer en een uitgebreid ontbijtbuffet. Er werd rekening gehouden met mijn glutenvrije dieet.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Margie

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Siemone

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ontbijt tafel, deze was niet op tijd bij gevuld.
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Quinty

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Best prima. -Wellness is alleen tegen bijbetaling, staat in de omschrijving niet aangegeven helaas. - Betaald parkeren. - Wasbak water loopt niet weg waardoor badkamer kan gaan stinken. - Douche en bed waren goed.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Joost

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Janet

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Ellen

Zakenreiziger
Het was niet goed, maar ook niet slecht. Op m’n kamer zat een kakkerlak. Gelukkig kreeg ik een nieuwe kamer. Een regendouche vind ik niet milieubewust. Bij milieubewust hoort ook een uitleg over de thermostaat vind ik en die was er niet. En standaard 22 graden (ook s nachts) vind ik overdreven. Ik wist niet hoe dat verandert moest worden. De gewone douchekop kon niet op hoogte versteld worden en lekte de hele nacht. Bed was heerlijk. Ik miste info over de gratis WiFi. Lekker ontbeten.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Harm

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Wellness op het station
1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Erick

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

harrie van der

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Monique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De zalmsalade in het restaurant van de sauna was slecht. De rest was perfect.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk
ik vont het heel leuk
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Martijn, Hoogeveen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Ravic

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed is dat het pas naast het treinstation staat. We hadden het geboekt omdat we de volgende dag naar Schiphol moesten. Wellness is goed. Minder waren wij te spreken over het gebeuren na het inchecken, want pas bij de derde kamer konden wij deze betreden. Bij de 2 eerder aangeboden kamers werkten onze deurpassen niet. We waren uiteindelijk een kleine 3 kwartier verder voordat wij onze kamer hadden. Dit mede door de drukte bij de receptie. Blijkbaar was een van de vorige gasten van kamer 1053 een roker, want er zat een sok om de rookmelder aan het plafond. We hadden 2 handdoeken tot onze beschikking, waarvan er in één gaten zaten en de ander was niet schoon uit de wasmachine/-wasdroger gekomen. En als laatste opmerking; de koffiemachine in kamer 1053 moet volgens ons ontkalkt worden, want koffie kwam niet in het bekertje terecht maar naast de geplaatse beker. We hebben/hadden foto's gemaakt als bewijs en alles aan de receptie doorgegeven.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Nikita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nvt
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Manon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf gehad, nette accommodatie. Wat ik minder goed vond was dat er bij het ontbijt veel suikers was en weinig goede vetten. Veel van het zoete beleg maar geen avocados, noten of kokosyoghurt om uit te kiezen.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Remco

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Carmen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf gehad
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Crazy layout, but nice hotel.
Whoever designed this place did not think things through very well... (Not just the hotel, but the whole building.) The layout of the place make absolutely no sense at all. And the (nude) wellness being partially visible from the walkway, not great. The staff were friendly and helpful. The wellness was lovely, despite the visibility. The restaurant was good, but not great if I'm honest. The location, directly next to the train station, can't really be beat. And given that, the soundproofing was amazing. Didn't hear a thing from outside. Now that I sort of know my way through the maze, I'd happily stay here again.
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Jie Shan

Reisde met partner
wij hebben dit hotel gekozen vanwege het zwembad, maar heel teleurstellend vanwege het beperkte tijdstek voor gratis zwemmen nl 08:30u tot 10uur, valt precies in de tijd voor het ontbijt, dus of zwemmen of ontbijten of allebei gehaast, dit is niet aangegeven op de site. HELEMAAL NIET TEVREDEN
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Femk

3 nachten verbleven in maart 2022