Exterieur

Beoordelingen van The Historic Huis ter Duin

5 out of 5
The Historic Huis ter Duin
Koningin Astrid Blvd. 5-1, Postbus 85, Noordwijk

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 97 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 108 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 259 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 259 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Naomi

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was perfect
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Monique op 14 mrt 2024
Geachte Gast,Vriendelijk dank voor de mooie review en score na uw verblijf in Grand Hotel Huis ter Duin. Fijn te vernemen dat het naar wens is geweest en we kijken uit naar uw volgend bezoek.Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt Directie Assistent

8/10 – Goed

N van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeezicht uitstekend
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

M.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect verblijf aan het strand.
Geweldige locatie, je daalt letterlijk de trap af naar het strand. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Fijne kamer. Ik kreeg een gratis upgrade.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Monique op 20 apr 2022
Geachte Gast, Fijn dat u van uw verblijf in Grand Hotel Huis ter Duin heeft genoten en dat uitgedrukt heeft in een 100% score. Uw compliment hebben we gedeeld met onze collega's en we kijken er naar uit u snel weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent

8/10 – Goed

N van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Badkamer gedateerd
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Monique op 18 sep 2021
Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling van Grand Huis ter Duin. Helaas kunnen wij niet terugzien welke kamer u heeft gehad, maar we beschikken over kamers met een geïnvesteerde badkamers met inloopdouche. Wij kijken uit naar een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Monique op 28 aug 2021
Dear Guest, Thank you for the excellent rating of Grand Hotel Huis ter Duin. We are looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Monique van der Wildt executive assistant

8/10 – Goed

Fred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Monique op 18 sep 2021
Geachte Gast, Vriendelijk dank voor uw beoordeling van Grand Hotel Huis ter Duin. De mooie score laat nog ruimte voor verbetering dus mocht u nog feedback hebben vernemen we dit graag, Wij verheugen ons erop u wederom te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Rutger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Monique op 28 apr 2021
Geachte Gast, Wij danken u hartelijk voor de tijd en de moeite die u genomen heeft om een review achter te laten. Wij waarderen de feedback om onze service waar mogelijk te kunnen verbeteren. Wij verheugen ons op een volgend bezoek in Grand Hotel Huis ter Duin. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent

10/10 – Uitstekend

Wouter

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel maar erg gedateerd. Op zich heeft het charme maar zeker gangen en kamers moeten gemoderniseerd worden.
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Alles was prima. Het enige wat tegenviel was de wifi. Je moet op de kamer blijven en wifi viel steeds weg. Iets kijken op Videoland ging niet goed. Dat zou in Nederland niet meer hoeven.
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Monique op 17 feb 2021
Geachte gast, Vriendelijk dank voor de mooie review en score na uw verblijf in Grand Hotel Huis ter Duin. Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf. We hebben genoteerd, dat er problemen zijn geweest met de Wifi waarvoor onze excuses. Graag hadden we u daarmee geholpen tijdens uw verblijf. Wij kijken uit naar uw volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent

10/10 – Uitstekend

Imke

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Ralph

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Er is een duidelijk verschil tussen het historic gedeelte en het nieuwe gedeelte, echter een Prima verblijf gehad en goede faciliteiten en goed personeel voor gezinnen met kinderen en hond.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Tiel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Daniëlle

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel
Eerste kamer is een drama. Daarna nieuwe kamer gekregen👍
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Monique op 15 jul 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor de mooie review en het goede cijfer. We zijn blij dat we de eerste indruk van de kamer hebben kunnen wegnemen en u een aangenaam verblijf heeft gehad. We kijken er naar uit u wederom te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent

4/10 – Matig

Franck

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vergane glorie
Vergane glorie, verwaarloosd, slechte en versleten bedden en verder hanger er overal een muffe geur.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Monique op 11 jul 2020
Geachte Gast, Wij denken u hartelijk voor de tijd en de moeite die u genomen heeft voor het achterlaten van een review. We betreuren het ten zeerste dat het verblijf niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Het Historic deel van het hotel is een andere beleving dan het Grand Hotel met onze Charming kamers. Bij een volgende reservering willen wij u daar graag kennis mee laten maken. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent

10/10 – Uitstekend

Ed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topdag
1 nacht verbleven in april 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Monique op 8 aug 2019
Thank you for your great rating of Grand Hotel Huis ter Duin. We are pleased that your stay has met your expectations. Kind regards, Monique van der Wildt executive assistant

8/10 – Goed

r.a

Positief: Netheid, personeel en service
ligging en personeel perfect niks op aan te merken , badkamer mag wel een op knap beurt hebben .
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Monique op 20 jun 2019
Geachte Gast, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Wij stellen uw feedback op prijs en kijken er naar uit u wederom te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt directie assistent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Monique op 28 jun 2019
Dear Guest Thank you for your feedback, we appreciate that you take the time to leave a lovely review for Grand Hotel Huis ter Duin. Monique van der Wildt executive assistant

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi luxe hotel. Wel wat klassiek ingericht. Perfecte locatie aan het strand.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Monique op 18 mei 2019
Hartelijk dank voor de mooie review. Wij zullen uw complimenten delen met onze medewerkers. Wij kijken uit naar het volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt, directie assistent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Monique op 4 mei 2019
Dear Guest, Thank you for rating Grand Hotel Huis ter Duin. We appreciate the nice score and we will share this with our staff. Kind regards Monique van der Wildt, executive assistant

10/10 – Uitstekend

Jos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf, gedeelte waar wij onze kamer hadden was wel gedateerd... en dan is de rijs wel aan de hoge kant
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Monique op 16 apr 2019
Geachte gast, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en het verheugt ons dat het verblijf in Grand Hotel Huis ter Duin naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt Directie assistent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Monique op 9 apr 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback on your stay in Grand Hotel Huis ter Duin. We are looking forward to welcome you again. Kind regards, Monique van der Wildt Executive assistent

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Monique op 9 apr 2019
Dear Guest, Thank you for the excellent rating you gave us on your stay in Grand Hotel Huis ter Duin. We will inform our staff and we are looking forward to your next visit. Kind regards, Monique van der Wildt Executive assistent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het blijft een prachtig hotel, met fijne kamers, helaas is het zwembad en de sauna al jaren aan modernisering toe. In de horeca verbonden aan het hotel (ook op het strand) zijn prijs kwaliteit niet in vehouding, ronduit VEEL TE DUUR voor wat je krijgt! We hebben bij Breakers en La Terasse gedineerd. Gewoon lunchen/dineren in een mooie strandtent, aandacht voor de klant en goed eten voor minder geld!! Verder gaan we voor het hotel graag terug!
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Monique op 16 mrt 2019
Geachte gast, Hartelijk dank voor de mooie score en voor de genomen moeite om een review achter te laten. Wij zijn sinds 2015 bezig met investeren in diverse zaken en er staan nog wat projecten op de rol. Het spijt ons dat u de prijs/kwaliteit in Brasserie La Terrasse en ons strandpaviljoen Breakers Beach House niet in verhouding vindt. Mocht u hierover nog aanvullende informatie hebben dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt Direktie assistent

8/10 – Goed

Hans, Oldenzaal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Uitstraling en sfeer nog steeds goed. Wel dient er na 27 jaar her en der te worden vernieuwd.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Monique op 16 mrt 2019
Geachte Gast, We danken u hartelijk dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten en ons te beoordelen met een mooie score. Het verheugt ons dat u genoten heeft van de uitstraling en de sfeer in Grand Hotel Huis ter Duin. Wij investeren sinds 2015 in diverse projecten. Met vriendelijke groet,. Monique van der Wildt Directie assistent

10/10 – Uitstekend

Gerritje, Bunschoten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend goed!!!!Heel behulpzaam.Geduldig. Ik kan echt geenminpunten opnoemen.Voor herhaling vatbaar
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Monique op 16 mrt 2019
Geachte Gast, Prachtige score en review, waarvoor onze hartelijke dank. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in Grand Hotel Huis ter Duin. Wij kijken er naar uit u binnenkort weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt Directie assistent

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooie ligging, zaken zijn goed geregeld. men is vriendelijk en gastvrij.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Monique op 14 nov 2018
Dear Guest, Thank you for your kind score! We are looking forward to welcome you back in Grand Hotel Huis ter Duin.

8/10 – Goed

Ton, Noordwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig uitzicht over zee. Verder is de keuken uitstekend.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van MM op 9 nov 2018
Geachte heer Ton, Fijn dat u genoten heeft van het uitzicht over zee en de keuken van Grand Hotel Huis ter Duin. Wij zullen uw complimenten overbrengen aan onze medewerkers. Wij verheugen ons erop u wederom te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Monique van der Wildt Directie assistent

8/10 – Goed

n, den haag

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel aan het strand
Hotel is gevestigd gelijk aan het strand. Hebben er een mooi feest gehad en het ontbijt was super..
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Peter, Ede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzondere ervaring
Het was een bijzondere ervaring om een keer te verblijven in Huis ter Duin. Prachtige locatie, zeer vriendelijke medewerkers en chic natuurlijk. We hadden een mooie, ruime kamer en het ontbijt is zeer uitgebreid en goed. Klein minpuntje; het in rekening brengen van het parkeren van de auto, betreft toch een eigen parkeerplaats en zou mijn inziens voor gasten gratis mogen/moeten zijn.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Peter, Maarssen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig Hotel
Straalt nostalgie uit. Mooie ligging. Goede parkeermogelijkheden. Correcte bediening. Verblijf in de bar vereist een ruime portemonnee.
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Hubert, Baarn

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
In Noordwijk is geen betere lokatie te vinden.
Er zijn 2 negatieve zaken te benoemen. Het ontbijt buffet voorziet op geen enkele wijze aan de behoefte van mensen met allergieen zoals bevoordeeld speltbrood, lactose vrij etc. Het strandpaviljoen Breakers is niet congruent met de rest van het hotel. De kwaliteit is ronduit slecht en het personeel wordt niet goed aangestuurd. De windschermen en bedden op het strand zijn veel minder van kwaliteit dan de omgeving. Erg duur ook.
10 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Klaas

Prachtig uitzicht!
Een fijn weekje Huis ter Duin. Even genieten van luxe en een prachtig uitzicht!
6 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige locatie aan zee.
Gerenoveerde kamers zijn comfortabel. Prachtige locatie asn zee met leuke beachclub.
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

F.W., eindhoven

Strand en paviljoen OK
Oude gedeelte van Hotel is slecht, gedateerd, douche werkte niet, andere kamer gevraagd en gekregen
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

G.J., Emmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer leuk hotel met een perfecte ligging.
Super locatie met mooie terrassen en beachclub. Gezellige bar en s'morgens een super ontbijt buffet.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Lisanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, direct aan het strand
Fijn hotel met mooie kamers direct aan het strand. Het enige minpuntje is dat je moet betalen voor de ligbedjes. Voor de rest een top verblijf gehad en komen zeker terug.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

A., Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe verblijf direct aan het strand
Heerlijk hotel, direct aan strand en zee gelegen. Van alle comfort en luxe voorzien. Reuze vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijtbuffet. Prima restaurants en voorzieningen. Gunstig en centraal tov luchthavens en interessante steden.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel geven je een warm welkom
Personeel is top! De terrassen ook van Breakers heerlijk. De prijs kwaliteit van het eten bij Breakers klopte voor mij niet. Dit is nu de tweede keer dat wij er eten en wij vonden het weer matig.
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Leonore

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Badkamer gedateerd
De prijsverhouding t.o.z de kamer en badkamer is veel te hoog Balkon is een grijze muur en te hoog als je zit
7 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel biedt goed comfort. Wel redelijk oud. Buiten gezellig vernieuwd en aangenaam. Binnen soms toch wel oud
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfectie is het juiste woord.
Magnifiek in alle opzichten, maar niet ges hikt voor ieders budget.
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Caspari, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op de terrassen zit je comfortabel: mooi uitzicht
Bediening en het eten was van uitstekende kwaliteit. Een minpunt: op het terras wordt op verzoek naast een espresso geen glaasje water geserveerd. Dit zou toch een goede service zijn. Wel tegen betaling een karaf water, wat nogal overdreven is bij een kop koffie.
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

jolanda, wijchen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het strand
Goed hotel,wel erg prijzig wat consumpties restaurant betreft.
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Erg genoten van ons verblijf in Huis ter Duin, geweldige restaurants, super terras en natuurlijk direct aan zee, echt een aanrader.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

C.J.TH.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
beautiful hotel on the beach
Perfect stay in a beautiful hotel on the beach
1 nacht verbleven in mei 2018