Executive kamer, 2 eenpersoonsbedden | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis babybedden, gratis wifi

Beoordelingen van Tulip Inn Leiden Centre

3 out of 5
Tulip Inn Leiden Centre
Schipholweg 3, Building B, Leiden

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 230 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 232 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 535 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 535 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Gerna

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Bianca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De gordijnen waren super verduisterend! Kamer kan bij kozijn/vensterbank wel wat aandacht gebruiken
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Wilma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktisch gelegen, goede parking, vriendelijk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet! Minder vonden wij (maar dat is persoonlijk) de te dikke kussens, ook de extra kussens in de kast. Verder had de badkamer (met name toilet en emmertje) schoner gekund. Desalniettemin prima verblijf!
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Monique

Reisde met partner
Prima en ruime kamers op loopafstand van station
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Gerrit

Positief: Voorzieningen
Prima hotel wanneer je een familiekamer zoekt, vriendelijk onthaal en prima ontbijt.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Amal - Front Office op 5 mrt 2024
Beste Gerrit, bedankt voor het mooie cijfer en de vriendelijke beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geert-Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

YVONNE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ferry

Reisde met partner
Badkamer kan wel opknapbeurt gebruiken. Ongezellig
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Hendrik Cornelis

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Tulip Inn Leiden Centre op 8 dec 2023
Thank you for taking the time to rate us with this good rating. We hope to meet again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Pascal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a perfect stay in the hotel. Breakfast was delicious, hotelbar very good. Check in and check out were fast en the parking is safe and for a good price!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Golden Tulip op 20 nov 2023
Thank you for taking the time to write us this amazing review! We are really happy to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We hope to meet again in the near future.

8/10 – Goed

Engbert

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Golden Tulip op 20 nov 2023
Thank you for taking the time to rate us with this good rating! We hope to meet again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een fijn verblijf. Prima ligging, op loopafstand naar het gezellige centrum.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Receptie op 27 okt 2023
Beste Ellen, Hartelijk dank voor uw gedeelde ervaring over ons hotel. Graag zien wij u nog eens in het gezellige Leiden!

6/10 – Redelijk

Engelina

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet meer wat het geweest is
Hotel tegenover het station. Dat is prettig. Ontbijt is goed. Maar de hygiene in de kamer was onder de maat. Er hingen haren aan de tegels in de badkamer, er zat roest/vuil in de randen van de douche. De matrassen waren heel erg zacht, je zakte erin weg. Zacht, of oud en teveel beslapen?
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Receptie op 27 okt 2023
Beste Angelina, Bedankt voor het delen van uw ervaring tijdens uw recente verblijf. Spijtig om te lezen, dat de schoonmaak niet in orde was. Dit is niet naar onze hoge standaarden en wordt dan ook met onze housekeeping afdeling zeer hoog opgenomen. Vervelend dat u de matrassen niet naar wens vond, konden wij misschien tijdens uw verblijf iets voor u betekenen? Wij hopen u nog eens in Leiden te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Dirk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
weinig variatie op de menukaart
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Receptie op 27 okt 2023
Beste Dirk, Bedankt voor het delen van uw ervaring van uw recente verblijf. Wij nemen uw opmerking graag mee voor onze nieuwe winterkaart.Graag verwelkomen wij u nog eens in Leiden.

6/10 – Redelijk

Brigitte

Positief: Netheid, comfort kamer
Ok
De locatie is prima, vlak bij het station en het centrum. Verder niet bijzonder sfeervol of hartelijk. Donkere gangen, muffig tapijt, ontbijt met liftmuziek, standaard hotelsfeer. Sportfaciliteiten bevinden zich niet in het hotel zelf. Praktisch maar niet inspirerend.
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ron

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Lorenzo

2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Jolanda

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Gerrit

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Esther

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was netjes en het personeel vriendelijk
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Trix

10/10 – Uitstekend

M.

4 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Matthijs

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
schone en nette kamer, uitgebreid ontbijt, leestafel met diverse kranten maken dat je op je gemak bent. Let er wel op om een kamer aan de achterkant te vragen, want in tegenstelling tot de voorkant (randweg) is daar geen geluidshinder.

10/10 – Uitstekend

Cora

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Bep

3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
slaapkamer ruim en proper
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Sven

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Josefina van de

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, vriendelijk en deskundig personeel zowel aan de receptie als in de bar. Het hotel is ons aangeraden en wij zouden dat zeker ook doen.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Isabelle - Assistant Front Office Manager op 1 aug 2022
Beste Josefina, Fijn dat mijn collega's zo'n goede indruk hebben achtergelaten! Graag tot de volgende keer!

10/10 – Uitstekend

M.

3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Isabelle - Assistant Front Office Manager op 1 aug 2022
Dear, we're glad to hear you've had a pleasant stay at our hotel, and thank you for taking the time to post a review. We do hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

M.

3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Isabelle - Assistant Front Office Manager op 1 aug 2022
Dear, we're glad to hear you've had a pleasant stay at our hotel, and thank you for taking the time to post a review. We do hope to see you again soon!

8/10 – Goed

Jolanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Personeel is heel vriendelijk! Kamer is prima. Het is wel best prijzig €300,- voor 2 nachten ( zonder ontbijt etc…)
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Management & Staff op 21 jun 2022
Beste Jolanda, hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u te spreken bent over onze vriendelijke medewerkers. Over de prijs snap ik volkomen dat komt door de vraag en aanbod. Wij hopen u weer snel te zien in onze hotel.

10/10 – Uitstekend

M.

3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

stephan van

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij alle attracties en de binnestad
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Isabelle, Front Office Assistent Manager op 9 mei 2022
Beste Stephan, hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review. Graag tot een volgende keer.

10/10 – Uitstekend

Antoon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel. Een kluisje op de kamer zou handig zijn. Handgrepen in de douche nodig voor veiligheid.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Isabelle, Front Office Assistent Manager op 8 mei 2022
Beste Antoon, Hartelijk dank voor uw feedback en mooie rate! Dit is voor ons erg belangrijk. Helaas hebben de faciliteiten op onze Tulip Inn geen kluisje, voor een volgende keer kunt u ook in ons Golden Tulip verblijven. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

10/10 – Uitstekend

Ewa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles goed!
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Isabelle, Front Office Assistent Manager op 8 mei 2022
Hartelijk dank voor de mooie review die wij van u mochten ontvangen! Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals in ons hotel.

10/10 – Uitstekend

M.

3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Isabelle, Assistant Front Office Manager op 14 apr 2022
Thank you for taking the time to rate us with this amazing 10! We are happy to read that you had such a pleasant stay with us.

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, goed ontbijt (wel prijzig) en op loopafstand van het centrum.
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Isabelle, Assistant Front Office Manager op 14 apr 2022
Beste Paul, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat het naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer in Leiden!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Isabelle op 21 feb 2022
Dear, Thank you for taking the time to rate us with this amazing 8!

10/10 – Uitstekend

Rene

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op loop afstand van het centrum. Heerlijk
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Team Golden Tulip & Tulip Inn Leiden Centre op 1 nov 2021
Geachte Rene, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Heel fijn dat alles zo goed is bevallen! Graag tot ziens in Leiden! Met vriendelijke groet, Team Tulip Inn Leiden Centre

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Prima verblijf gehad. Centraal gelegen en fietsverhuur beschikbaar!
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Wendy Plijter op 28 sep 2021
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Heel fijn dat alles zo goed is bevallen! Graag tot ziens in Leiden! Met vriendelijke groet, Team Tulip Inn Leiden Centre

10/10 – Uitstekend

Janne van der

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

pascal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnachten in Leiden
Locatie is wat lastiger te bereiken met de auto van de hoofdweg. Parkeren is betaald en achter het hotel. Leiden is op loopafstand. Kamers zijn goed en verzorgd. Standaard hotel en goed voor een overnachting
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Wendy Plijter op 2 sep 2021
Geachte heer Pascal, Hartelijk dank voor uw review over uw verblijf. Wij zijn blij dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Wij verwelkomen u graag nog eens terug in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Tulip Inn Leiden Centre

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
aandachtspunten
we hadden een probleem in de douche (viezigheid uit afloop) en aan het ontbijtbuffet werden Covid19- maatregelen niet gerespecteerd. Verder OK.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Wendy Plijter op 31 jul 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review betreffende uw recente verblijf. Wij zullen uw aandachtspunten nader bekijken en actie ondernemen. Wij hopen in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Tulip Inn Leiden Centre

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
verblijf was fijn
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, mooie kamers. Roomservice was niet altijd beschikbaar.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Wendy Plijter op 19 jul 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review over uw verblijf. Wij zijn blij dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Wij verwelkomen u graag nog eens terug in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Tulip Inn Leiden Centre

8/10 – Goed

Wilhelmus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Team Golden Tulip & Tulip Inn Leiden Centre op 23 jun 2021
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij zijn erg blij met uw cijfer!

10/10 – Uitstekend

Jennie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hotel! Mooi dicht bij het station.
We hebben het super fijn gehad in jullie hotel! Iedereen erg vriendelijk,mooie kamer netjes en schoon vanalles op de kamer waterkoker koffie thee. Vanalles in de douche van zeepje tot douchemuts. Het ontbijt was erg goed! We waren erg tevreden!!
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Wendy Plijter op 8 jun 2021
Geachte Jennie, Hartelijk dank voor deze review. Heel leuk om te horen dat het zo goed is bevallen! Heel graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Tulip Inn Leiden Centre

8/10 – Goed

B

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Er zat op de vloer bij bed aan een zijde grote vieze plek die pikte. Vooral merkbaar met blote voeten. De volgende dag wel iemand de kamer gedaan maar de plek zat er nog steeds. Jammer.
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Wendy Plijter op 31 mei 2021
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw commentaar en feedback. Wij hopen u nogmaals terug te kunnen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Golden Tulip Leiden Centre

8/10 – Goed

Ilona

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, vlakbij het centrum en een super ontbijt
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Wendy Plijter op 8 jun 2021
Geachte mevrouw Ilona, Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij stellen dit zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u te spreken bent over de locatie en het ontbijt. Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Tulip Inn Leiden Centre