Premium kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi

Beoordelingen van Royal Plaza Hotel

Royal Plaza Hotel
Menorah Gardens Blvd, Tiberias

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 52 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 52 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 52 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 52 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 52 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Igor

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
אין שום אטרקציות חוץ מהבריכה. אין אפילו מוסיקה בבריכה. אין לאן לצאת ליד המלון, אלא עם רכב
4 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

ELI

Negatief: Netheid, personeel en service
very disappointing
The room as well as the elevators were dirty! A large group of young people from USA arrived to Hotel and there was a lot of noises, screaming, out loud music even late evenings but administration did nothing to calm down. Swimming pool and Gym open only from 10:00 am to 5 pm Breakfast was VERY GOOD!!
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

itzik

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Anat

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Ami

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

liel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Helen

2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Sarah

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Israel

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Les photos sont belle part raport au vieux hotel que c est il faut renouvele les photos tromperie
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Suzanna

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
המלון על הפנים חדר מלוכלך מאוד לא נקי ,הבריכה הייתה קטנה מאוד וגם מאוד מלוכלך, אין צוות בידור כלום בקיצור זוועה
1 nacht verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Nissim

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was nothing like the pictures that were published. The moment we arrived to the hotel and saw the lobby and rooms we asked to cancel the
2 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Shimrit

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
מושלם לילדים
שירות מעולה ברכות רחבות. אוכל לא מגוון
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Moti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Reservation Dep. op 4 mei 2021
Thank you Hope to see you agian.

8/10 – Goed

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is showing its age. One floor was remodeled. Many to go.
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Kesseler

Reisde met familie
The hotel was Ok but the service during check in and in the restaurant was bad - in these CORONA DAYS ! only 2 persons at check in in Thursday for lots of people In the restaurant the service men without the mask on the nose and mouth!
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Maayan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

ARIELLA

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel very bad, dirty and the room was not ready (15:00). You cannot eat at the hotel the food is bad, and worst of all it does not interest the hotel staff.
2 nachten verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Itsik

2 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
You better skip this hotel. It knew better days!
This hotel knew better days. It needs renovations. The staff was kind. The dinning room has no view and is too crowded. Food was Bellow everage. Room's wall had a peeling color. There is no official parking place and you will have to find one on your own.
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

DAVID

Reisde met familie
CORRECT
PLACE NEAR KINERET BREAKFAST BAD LOVELY PLACE NICE SWIMMING POOL
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Nous avons été accueilli par un nouvel employé qui n'a pas su être commercial. De plus aucune information pour accéder aux chambres sachant qu'il y a deux bâtiments avec des ascenseurs différents. En arrivant dans la chambre, il n'y avait aucune serviette pour se doucher ni même se nettoyer les mains. La piscine est grande et le maître nageur était très pro. Enfin en période de coronavirus ou en règle générale, le petit déjeuner était très maigre avec un seul cuisinier pour les omelettes et une attente de 45 min pour recevoir le Graal.
3 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Mor

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointing
Our stay was disappointing. Looked nothing like the pictures online. The hotel is old, stale and tired. Just like the breakfast - old, stale and tired. Our rooms were not ready at check-in. They were quickly cleaned - but not thoroughly. Rooms were dirty. Old food was left in the mini-fridge and the bedsheets were stained - ewww. All and all a big disappointment. We will NOT be going back.
2 nachten verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Daood

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

ITZHAK

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Isaac

Positief: Netheid, personeel en service
סבירה
קבלת פנים נעימה ומקצועית, נקי, מחירי הארוחות בתשלום - גבוהים באופן בלתי סביר
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

shay

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Gedalia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Inbal reservations op 9 feb 2020
Thank you !!

6/10 – Redelijk

Philippe

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel ok mais à ne pas renouveler
Hôtel à priori sympathique. Le problème est qu’il est peuplé de clients malpolis et extrêmement bruyants. Les couloirs de l’hôtel sont transformés en salle à manger et lieu de discussion donc impossible de dormir et de faire dormir les enfants Le restaurant est ok mais le petit déjeuner de qualité médiocre. Surtout c’est une salle bondée et très bruyante où là encore les clients parlent fort, courent etc.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Lee

1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Only the food is good there Swimming pool is cold like ice.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Anne Berit

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Inbal op 3 okt 2019
Thank you !! You are always welcome to our hotel.

6/10 – Redelijk

Roberto

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Regular
El restaurante no estaba a la altura esperada
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

gili

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t go you can find better believe me
The front desk are not nice or helpful the food was an embarrassment for “4” stars. The price doesn’t worth what you getting. No one told that the hotel is in the middle of renovation it was very unpleasant and upsetting and very expensive to the fact the food was unbeatable the messy hotel and very bad service of the front desk
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Jerry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Inbal op 6 aug 2019
Thank you very much !!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirtiest property I’ve ever been to. We were booked to stay there 4 nights and left after 1. The only reason we stayed even for 1, was that we couldn’t get into another hotel. The lobby was filthy, hallways smelled like an ashtray, and there were hairs in our beds!
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Inbal op 6 aug 2019
Hello, We are sorry for your feeling.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
No recomendable
El hotel tiene una recepción muy a mal traer. Las habitaciones, se nota que se han preocupado de remodelarlas . Tuvimos un inconveniente con el aseo, pero la administración se preocupó de remediarlo inmediatamente. La comida es abundante, pero poco prolijos con la manipulación. A veces, se nota que la comida tiene algunos días.
8 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They said there was a workout facility. It did not exist. There was. Treadmill outside next to the pool which did not open till mid morning. In the 105 degree heat. I never saw anyone use it. I’ve never seen a workout machine outside and not inside. I was there for almost a week and could not work out as I planned and as I chose that=property for that reason. Also parking was listed as part of the hotel. Did not/exist. Only a dirt road and gravel pit at the bottom of the road. This is not a hotel amenity as advertise. Staff was beyond rude. Just wanted payment up front. Never saw anything like it in a supposedly four star property. Also no room service available. Hotel needs to be shut down And new management put in. ASAP
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Inbal op 9 jul 2019
Hello, First of all, we are pleased that you have chosen to stay at our hotel. The hotel has a gym on the pool complex. The gym is air-conditioned and has a range of innovative fitness equipment. We do not have any treadmill outside the gym. The hotel have large parking without payment. Room service is available 24 hours a day. I'm sorry you did not contact our public relations at the hotel as we could have dealt with all your requests. Royal Plaza Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was good, but only one plug in my room worked. Internet was spotty at best. No soap in the bathroom and when I brought in soap, someone removed it.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Inbal op 9 jul 2019
Hello, First of all, we are pleased that you have chosen to stay at our hotel. I'm sorry you did not contact our public relations at the hotel as we could solve the problem.

8/10 – Goed

michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parking was problematic not easy
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Svetlana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Pool was closed. Lobby bathrooms under construction. Gift shop closed. . Bar closed early.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Reservation op 26 mei 2019
Hello Pool opening hours 10:00 - 18:00 Lobby bar open until 23:00

4/10 – Matig

Avi

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Ben, Uk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed here for 2 nights half board. We very much enjoyed our stay, and the views over the Sea Of Galilee really were stunning. Get a lake view as the small amount extra is very much worth it. Meals were great and there was some variety day to day. The location just out of Tiberias was ideal as we had a car, so being out of the business and tourist trap was much better than in the city. Very glad we stayed here.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Inbal op 5 mei 2019
Thank you very much we will be happy to host you again

4/10 – Matig

alan

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
visit
I normally stay at other hotels when I'm at the Sea of Galilee, but they were all booked up. Royal Plaza was definitely below the standards of the more popular hotels in the area like the Gai Beach, the Ron Beach, etc. First of all Royal Plaza has major construction taking place on its doorstep. When I opened the curtains in my room, all I saw were cranes & bulldozers. The noise from the heavy machinery deafened me from sunrise to just past sunset each day. Secondly, Royal Plaza has closed off parts of its hotel. I wanted to use the gym each day, & I was told that it is in the closed area of the hotel. I was frustrated by how much I paid to stay at a hotel with shut areas & noisy construction. Finally the food was definitely the part of the hotel that needs the most help. The food service & choices were very subpar compared to the competition around them.
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van reservation op 27 feb 2019
We were very sorry to hear how you felt We will take this to our attention Thank you