Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 121 van 225 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
121
Gastenscore: 8 - Goed. 76 van 225 beoordelingen" "
8 - Goed
76
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 225 beoordelingen" "
6 - Redelijk
17
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 225 beoordelingen" "
4 - Matig
4
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 225 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
7
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Eugene, Zoetermeer
Reisde met partner
26 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een weekendje weg.
Eugene
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Hotel Tiel op 28 feb 2024
Beste Eugene,Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u ons hotel geschikt vindt voor een weekendje weg. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet.
10/10 – Uitstekend
Camille
30 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok
Camille
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Camille
30 jan 2024
Camille
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
karin
1 jan 2024
Positief: Voorzieningen
karin
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Wilma
Reisde met partner
30 dec 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wilma
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Olivia
26 dec 2023
Olivia
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Marjon
23 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marjon
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Carla
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carla
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Wilco
5 dec 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is goed bereikbaar en heeft voldoende parkeergelegenheden. Tevens is het ontbijtbuffet zeer uitgebreid en alles vers!
- De combinatie vloerbedekking en rolkoffertjes is nog steeds geen goede combinatie. Gladde/harde vloer op de gangen is prettiger.
Wilco
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Jan
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mark
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Deborah
3 nov 2023
Deborah
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Kristel
19 okt 2023
Kristel
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Mark
11 sep 2023
Mark
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Hein
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was perfect. Zeer schoon en vriendelijk personeel.
Hein
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Jack
Reisde met partner
1 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie is goed verzorgd, goed bereikbaar. Algemene indruk is goed.
Jack
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van . op 1 sep 2023
Bedankt voor uw recensie op Expedia. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een goede indruk heeft van onze accommodatie. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we hopen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Als u in de toekomst nog vragen of verzoeken heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We verwelkomen u graag weer in de toekomst.Met vriendelijke groet,CasFront-officeVan der Valk hotel Tiel
10/10 – Uitstekend
Amir
Reisde met familie
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk verblijf gehad in de Deluxe kamer! Bedankt voor de goede service!
Amir
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Jan
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Brenda
Reisde met partner
18 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi hotel.
Alle faciliteiten zijn aanwezig.
In het hotel zelf kun je je goed vermaken door het zwembad, fitness, Sky bar en casino.
Lekker eten en vriendelijk personeel.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Brenda
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
P.
Reisde met partner
13 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Marieke
12 jun 2023
Marieke
1 nacht verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Eric
20 mei 2023
Eric
1 nacht verbleven in mei 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Soroush
17 mei 2023
Soroush
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Shirley
1 mei 2023
Shirley
4 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Wilhelmina
31 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel en vriendelijk personeel.
Wilhelmina
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
M.
18 mrt 2023
Negatief: Netheid
M.
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Martin
Zakenreiziger
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was prima , maar het was alleen erg warm in de kamer.
Martin
1 nacht verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
Elizabeth
Reisde met partner
24 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het bed was helemaal ingezakt.. Toen we dit aangaven bij de receptie werden we niet serieus genomen, er kon enkel een “wat vervelend” van af.
Ook kwamen we speciaal voor de spa, hiervan bleek de sauna defect te zijn.
Elizabeth
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jorn Wagemans op 5 mrt 2023
Beste Elizabeth, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Excuses voor de problemen die u heeft gehad met het bed. Uiteraard nemen we deze terugkoppelingen serieus en we hebben het matras dan ook direct vervangen. Excuus dat dit niet zo bij u is overgekomen, we zullen dit binnen het team bespreken hoe we dit naar de toekomst toe beter kunnen oppakken. Gelukkig kunnen we u mededelen dat de problemen met de sauna ook verholpen zijn, dus hopelijk mogen we u binnenkort nogmaals in ons hotel verwelkomen. Met vriendelijke groet, Jorn WagemansRooms Division Manager
10/10 – Uitstekend
Edith
Reisde met partner
18 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een mooie gebouw. Makkelijk parkeren, de centrum dichtbij.
Edith
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Management hotel Tiel op 21 feb 2023
Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,Management Hotel Tiel
2/10 – Ontzettend slecht
Suzanne
29 okt 2022
Suzanne
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Karim
20 okt 2022
Karim
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Management hotel Tiel op 24 okt 2022
Hartelijk dank voor uw review! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,Management Hotel Tiel
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima comfortabel hotel
Prima hotel van alle gemakken voorzien alleen in de bar liep het niet zo gladjes. Bestellingen waar je lang op moest wachten of vergeten werden. Maar goed dat doet niet af aan het feit dat we een fijn verblijf hebben gehad. Super schoon en ruim opgezet op alle fronten.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Management hotel Tiel op 27 sep 2022
Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Wij hechten veel waarde aan de ervaringen van onze gasten. Heeft u uw feedback en/of mankementen tijdens uw verblijf bij ons gemeld?. Ons receptie team staat 24/7 voor u klaar zodat wij het direct kunnen oplossen voor u om uw verblijf nog aangenamer te maken.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Hotel Tiel.Met gastvrije groet,Management Hotel Tiel
10/10 – Uitstekend
Ester
14 sep 2022
Ester
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Management hotel Tiel op 24 okt 2022
Hartelijk dank voor uw review! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,Management Hotel Tiel
10/10 – Uitstekend
Fred
Reisde met een groep
11 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met vriendelijke medewerkers
Fred
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Management hotel Tiel op 24 okt 2022
Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Graag tot de volgende keer!Gastvrije groet,Management Hotel Tiel
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Management hotel Tiel op 24 okt 2022
Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Graag tot de volgende keer!Gastvrije groet,Management Hotel Tiel
10/10 – Uitstekend
Mohamed
14 aug 2022
Mohamed
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Mandy
Reisde met partner
8 aug 2022
Fijn ontvangen en goede service
Mandy
2 nachten verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
Amanda
Reisde met familie
26 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De skybar en het grote buitenterras waren niet open, op het kleine buitenterras dat wel open was, werd niet bediend. Drankjes bestellen aan de bar; duurde een eeuwigheid. Zowel op het terras al in de bar binnen werden de tafels niet afgeruimd. Het eten in het restaurant was echt heel slecht. Kamers waren in orde, goede bedden.
Amanda
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Bavo
31 mei 2022
Bavo
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Mario
14 mei 2022
Mario
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Dolf
24 apr 2022
Dolf
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Gerlof
Zakenreiziger
26 okt 2021
Positief: Personeel en service
Gerlof
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
yolanda
Reisde met partner
2 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service good eten en vriendelijk personeel
yolanda
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Guy
Zakenreiziger
12 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zakenreis
Heel mooi verzorgd hotel. Prachtige kamers, supermooie badkamer, perfect internet.
één klein negatief punt is de prijs voor het ontbijt. Door de corona is dat een afhaal pakket die nogal prijzig is.
Voor de rest alles perfect.
Guy
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Ward
30 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige suite!
Wij hadden een suite geboekt en die was helemaal goed. Zeker in corona tijden met eten op de kamer en een prachtig uitzicht vanaf de 14de verdieping. Service was goed.
Ward
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 sep 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Ronald
29 aug 2020
Ronald
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
22 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Onze kamer stonk vreselijk naar riool.
We hebben dit gemeld maar hier is verder niets mee gedaan.
Voor ons was dit hotelbezoek éénmalig.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, zeer goed en uitgebreid ontbijt. Mooie moderne kamers.