Suite, 1 kingsize bed (Asia) | Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Tiel

4 out of 5
Van der Valk Hotel Tiel
Laan van Westroijen 10, Tiel

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 121 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 76 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 225 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Eugene, Zoetermeer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een weekendje weg.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Hotel Tiel op 28 feb 2024
Beste Eugene,Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u ons hotel geschikt vindt voor een weekendje weg. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet.

10/10 – Uitstekend

Camille

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Camille

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

karin

Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Wilma

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Olivia

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Marjon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Carla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Wilco

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is goed bereikbaar en heeft voldoende parkeergelegenheden. Tevens is het ontbijtbuffet zeer uitgebreid en alles vers! - De combinatie vloerbedekking en rolkoffertjes is nog steeds geen goede combinatie. Gladde/harde vloer op de gangen is prettiger.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Deborah

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kristel

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Hein

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was perfect. Zeer schoon en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Jack

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie is goed verzorgd, goed bereikbaar. Algemene indruk is goed.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van . op 1 sep 2023
Bedankt voor uw recensie op Expedia. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een goede indruk heeft van onze accommodatie. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we hopen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Als u in de toekomst nog vragen of verzoeken heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We verwelkomen u graag weer in de toekomst.Met vriendelijke groet,CasFront-officeVan der Valk hotel Tiel

10/10 – Uitstekend

Amir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk verblijf gehad in de Deluxe kamer! Bedankt voor de goede service!
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Brenda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi hotel. Alle faciliteiten zijn aanwezig. In het hotel zelf kun je je goed vermaken door het zwembad, fitness, Sky bar en casino. Lekker eten en vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

P.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, heel vriendelijk personeel. Goed eten, goede bedden, rustige kamer.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Marieke

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Eric

1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Soroush

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Shirley

4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Wilhelmina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

M.

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was prima , maar het was alleen erg warm in de kamer.
1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het bed was helemaal ingezakt.. Toen we dit aangaven bij de receptie werden we niet serieus genomen, er kon enkel een “wat vervelend” van af. Ook kwamen we speciaal voor de spa, hiervan bleek de sauna defect te zijn.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jorn Wagemans op 5 mrt 2023
Beste Elizabeth, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Excuses voor de problemen die u heeft gehad met het bed. Uiteraard nemen we deze terugkoppelingen serieus en we hebben het matras dan ook direct vervangen. Excuus dat dit niet zo bij u is overgekomen, we zullen dit binnen het team bespreken hoe we dit naar de toekomst toe beter kunnen oppakken. Gelukkig kunnen we u mededelen dat de problemen met de sauna ook verholpen zijn, dus hopelijk mogen we u binnenkort nogmaals in ons hotel verwelkomen. Met vriendelijke groet, Jorn WagemansRooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Edith

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een mooie gebouw. Makkelijk parkeren, de centrum dichtbij.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Management hotel Tiel op 21 feb 2023
Hartelijk dank voor uw mooie review! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,Management Hotel Tiel

2/10 – Ontzettend slecht

Suzanne

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Karim

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Management hotel Tiel op 24 okt 2022
Hartelijk dank voor uw review! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,Management Hotel Tiel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima comfortabel hotel
Prima hotel van alle gemakken voorzien alleen in de bar liep het niet zo gladjes. Bestellingen waar je lang op moest wachten of vergeten werden. Maar goed dat doet niet af aan het feit dat we een fijn verblijf hebben gehad. Super schoon en ruim opgezet op alle fronten.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Management hotel Tiel op 27 sep 2022
Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Wij hechten veel waarde aan de ervaringen van onze gasten. Heeft u uw feedback en/of mankementen tijdens uw verblijf bij ons gemeld?. Ons receptie team staat 24/7 voor u klaar zodat wij het direct kunnen oplossen voor u om uw verblijf nog aangenamer te maken.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Hotel Tiel.Met gastvrije groet,Management Hotel Tiel

10/10 – Uitstekend

Ester

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Management hotel Tiel op 24 okt 2022
Hartelijk dank voor uw review! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,Management Hotel Tiel

10/10 – Uitstekend

Fred

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met vriendelijke medewerkers
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Management hotel Tiel op 24 okt 2022
Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Graag tot de volgende keer!Gastvrije groet,Management Hotel Tiel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Management hotel Tiel op 24 okt 2022
Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Graag tot de volgende keer!Gastvrije groet,Management Hotel Tiel

10/10 – Uitstekend

Mohamed

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mandy

Reisde met partner
Fijn ontvangen en goede service
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Amanda

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De skybar en het grote buitenterras waren niet open, op het kleine buitenterras dat wel open was, werd niet bediend. Drankjes bestellen aan de bar; duurde een eeuwigheid. Zowel op het terras al in de bar binnen werden de tafels niet afgeruimd. Het eten in het restaurant was echt heel slecht. Kamers waren in orde, goede bedden.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Bavo

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Mario

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Dolf

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Gerlof

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

yolanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service good eten en vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Guy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zakenreis
Heel mooi verzorgd hotel. Prachtige kamers, supermooie badkamer, perfect internet. één klein negatief punt is de prijs voor het ontbijt. Door de corona is dat een afhaal pakket die nogal prijzig is. Voor de rest alles perfect.
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Ward

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige suite!
Wij hadden een suite geboekt en die was helemaal goed. Zeker in corona tijden met eten op de kamer en een prachtig uitzicht vanaf de 14de verdieping. Service was goed.
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Ronald

1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Onze kamer stonk vreselijk naar riool. We hebben dit gemeld maar hier is verder niets mee gedaan. Voor ons was dit hotelbezoek éénmalig.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, zeer goed en uitgebreid ontbijt. Mooie moderne kamers.
2 nachten verbleven in september 2019