Hotel Imperial Premium

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een sauna in Timisoara

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Imperial Premium

Tuin
Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 9 per persoon)
Lobby
Fitnessfaciliteiten
Superior tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Business tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
  • 29 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Sf. Apostoli Petru si Pavel, Nr. 29A, Timisoara, 300243

In de buurt

  • Piata Uniri - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Kathedraal Sint Gregorius - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Overwinningsplein - 4 min. rijden - 3.6 km
  • Operagebouw van Timişoara - 4 min. rijden - 3.6 km
  • Romeins Orthodoxe Kathedraal - 4 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Timisoara Noord - 13 min. rijden
  • Timisoara (TSR-Traian Vuia) - 18 min. rijden

Restaurants

  • ‪Tucano Coffee Venezuela - ‬3 min. rijden
  • ‪KFC - ‬4 min. rijden
  • ‪Pizza Thalia - ‬1 min. lopen
  • ‪Restaurant Caprice - ‬1 min. lopen
  • ‪Pizza Hut - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel Imperial Premium

Hotel met een chique stijl in Calea Sever Bocu
Bij Hotel Imperial Premium zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan de sauna. Maak je moe in het fitnesscentrum of ga voor een activiteit zoals ecotours. Naast voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een lift en conciërgeservices
  • Een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Imperial Premium bieden gemakken zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Engels en Roemeens

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 7 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 9 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Ecotours
  • Sauna
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 10 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
1 in totaal (maximaal 5 kg per huisdier)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 9 per persoon
  • Parkeerkosten: EUR 7 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Imperial Premium Timisoara
Hotel Imperial Premium
Imperial Premium Timisoara
Hotel Imperial Premium Hotel
Hotel Imperial Premium Timisoara
Hotel Imperial Premium Hotel Timisoara

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Imperial Premium?

Ja, bij dit hotel zijn huisdieren (maximaal 1 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 5 kg per huisdier. Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Hotel Imperial Premium te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 7 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Imperial Premium?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Imperial Premium uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Imperial Premium?

Dit hotel ligt in Calea Sever Bocu, binnen 3 km afstand van Winkelcentrum Iulius, Permanente Tentoonstelling van de Revolutie van 1989 en Herdenkingsmonument van de Revolutie. Ook Piata Traian en Kathedraal Sint Gregorius liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Imperial Premium

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 31 beoordelingen

7,2/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Frank

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Basic confort, needs some renovation.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Swati

Reisde met een groep
Negatief: Comfort kamer
It was alright but not great.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Daniela

2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Einfach und zweckdienluch. Sauber und gute Betten. Frühstück gewöhnungsbedürftig Viel Fleischiges und gekochtes
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Heinrich., Waiblingen,BW.

Positief: Netheid, personeel en service
Das Personal und das Wetter waren okay. Was ich nicht gut fand, der Blick aus dem Fenster, Müllsäcke und Schrottautos, sonst nichts.
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Eva

Not impressed

The shower tub was broken literary had a crack. The shower had was a joke and the towels had seen better days and we had no toiletries. Bring your own hair dryer also because the one in the room won't help you much. They have no parking available on the premises we had to park on the street. The hotel is three stories high and no elevator. There is a restaurant which was closed on the day we were there.....
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Marcus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ganz nett und ruhig

Der Service ist ok aber nicht gerade herzerwärmend. Zimmer absolut in Ordnung und mit den landestypischen kleinen Mängeln wie undichte Fenster etc. Parkplatz kostenlos wenn man einen ergattert; dann aber Safe im Innenhof. Ca2-3 km von der Altstadt aber 40er BUS und 24h Supermarkt vor der Haustür. Taxi kostet ca 10-15 Lei aus der Altstadt.
2 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

KAMANDA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lits déjà employés, des taches de sang sur les draps et coussins et les linges de bain sales tachés et de restes collés. J’ai pris des photos en présence du réceptionniste.
5 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

benoit, Gardanne

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

merci pour le sérieux Expedia

Quand nous sommes arrivé à l’hôtel, l'agent d’accueil nous a simplement annoncé que nos chambres n'étaient malgré la réservation pas disponibles. les clients de la veille prolongeaient leur séjour. Nous avons du chercher un hôtel ailleurs pour plus chère avec seulement une bouteille de vin de table en compensation.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Monica Elena

Positief: Personeel en service

Nella norma

1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Dan

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4 star hotelwithout air condition in summer

the air conditioning did not work, & no hot water for shower & this was the new part (4 stars). in the 3 stars part every room had his own unit of air condition & it works. after i involved you you in the matter , they changed the room the day after, i got hot water, but the air condition was same - no change.. i didn't complain again, just past the night & left in the morning, when i returned few days later , i booked another hotel with you, hotel timisoara & it was good.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

CHRISTOPHE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Serveurs très agreables
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Guy, Pipaix

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personel acceuillant, pas loin du centre ville.petit dejeuner moyen
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service

A mediocre stay

+ Relatively nice-looking (chandeliers, etc.), clean rooms. Nice breakfast room. It is easy to reach the city centre from there. - Style of the rooms a little to minimalistic for my liking. The staff was quite unmotivated. Most importantly something was wrong with the plumbing in the bathrooms of both me and the friend I was travelling with, leading them to smell rather horribly.
4 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

daging, Germany

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

near to the mall you can walk to it.

I had a terrible first night in this hotel. I was put in a new building, so i assumed it was nice. Everything was new. I was told that it was only opened the week before, I just put my bag and went to the mall to meet a friend. We arrived around 2300 and and she went to my room to check it.and left. I was supposed to go to Belgrade next day.,So i had a shower, then i turned on the AC. Few minutes later, i felt so dizzy and wanted to go to a hospital as i felt nauseas. I thought it was the new paint from the building, so i went to the receptionist and told him,i am really dizzy and there was a bad fume coming out from the AC. So he went to check it and when I opened the door, the room was full of smoke, a fire smoke and it was definitely coming from the AC and both of us can see it. I was so scared ,i took my backpack and told him to call the fire brigade. Later on the fire alarm went on, he called the manager.I was really shaking. The manager was asked me if i smoke, i said no ,i do not smoke? He also asked me if i left the shower door open because the smoke will cause the alarm. I said all the hotels does that. I told him its an electrical fault, because when we turned off the AC it had a spark. he keeps on asking me if i smoke,, i said i do not smoke. and he said the next door room was smoking. 3am finally i was put on the same floor still shaking and apologize in the mornin.I checked out, did not sleep properly, and they Charged me 1 night after what i have been through
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Joanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

gennaro, u

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Accettabile

Struttura divisa in due edifici ....un 3 stelle e un 3,5 stelle... entrambi senza ascensore... titolare abbastanza gentile.....un po' meno il personale.... buona pulizia....nn molto distante dal centro.... consiglio solo la parte nuova

8/10 – Goed

Fernando, Fora do circuito turístico, em uma vizinhança residencial tranquila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Voltaria a me hospedar e recomendo

Tranquila e confortável

6/10 – Redelijk

adriana

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

I won't stay again unfortunately

The bath had a weird smell, no elevator was a big minus .