Aman Tioman Beach Resort

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants en een buitenzwembad in Tioman Island

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Airconditioning
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Familiekamer (Deluxe)

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden OF 2 queensize bedden

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed OF 2 queensize bedden

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Een bidet
Privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lot 73, Kampung Paya , Pulau Tioman, Tioman Island, Pahang, 26800

Lokaal vervoer

  • Senai International Airport (JHB) - 144 min. rijden

Restaurants

  • Beach Bar
  • Jeti Paya Seafood Restaurant
  • ‪2pai Cafe - ‬1 min. lopen
  • ‪Pantai Paya Seafood Restaurant - ‬1 min. lopen
  • Peladang Seafood Restaurant Tioman

Over deze accommodatie

Aman Tioman Beach Resort

Hoogtepunten van de accommodatie
Aman Tioman Beach Resort biedt faciliteiten zoals 2 koffiebars/cafés en 3 restaurants aan.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), een pool- of biljarttafel en een bankethal
  • Een rookvrije accommodatie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 119 kamers bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals kluisjes en minibars.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met douches en bidets
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Mini-koelkasten, plafondventilatoren en bureaus

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: MYR 45 voor volwassenen en MYR 35 voor kinderen
  • 2 koffiebars/cafés
  • 3 restaurants

Restaurants ter plaatse

  • 2pai
  • Aman Kopitiam
  • Fatty Grill Fish
  • Ocean Bliss
  • Sarawak Cuisine

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 2 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Minikoelkast
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 18.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 06.00 uur en 21.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 150 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: MYR 100 per verblijf
  • De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. MYR 45 voor volwassenen en ca. MYR 35 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: MYR 150 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aman Tioman Tioman Island
Aman Tioman Beach Resort Hotel
Aman Tioman Beach Resort Tioman Island
Aman Tioman Beach Resort Hotel Tioman Island

Veelgestelde vragen

Is Aman Tioman Beach Resort voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Aman Tioman Beach Resort?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Aman Tioman Beach Resort te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aman Tioman Beach Resort?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 18.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Aman Tioman Beach Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Aman Tioman Beach Resort?

Dit hotel in Tioman Island ligt op 2,9 km van Genting Veerbootterminal en binnen 10 km afstand van ABC Beach en Monkey Beach. Ook Strand van Mersing en Pulau-strand liggen binnen 52 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Aman Tioman Beach Resort

8,6

Uitstekend

8,0

Netheid

8,0

Voorzieningen

8,8

Personeel en service

7,8

Milieuvriendelijkheid

7,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 12 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Youssef

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Als 1e vond ik de receptionisten helemaal top! Hele goede service. De kamer zelf was prima, alleen was de badkamer aan renovatie toe. Er zijn schimmelplekken om de kitranden in de douche, de kraan van de wasbak zat los en de wasbak zelf liep niet goed door. De bedden sliepen goed. Alleen wel veel last gehad van miniscule insecten die overal liepen, ik weet niet wat dat zijn. Wij hadden een verblijf van 6 nachten en moesten wel vragen om schone lakens en toiletpapier, anders kreeg je het niet. De kamer werd 1x schoongemaakt, omdat wij het vroegen. Wel krijg je iedere dag 2 flesjes water per persoon. Als je van rust houdt, moet je niet in het weekend boeken. Er is dan live muziek tot een uur of 12 's nachts. Jammer is wel dat je geen "normale" wegen hebt naar andere stranden. Wij dachten een brommer te huren om het eiland te verkennen, maar dan moet je niet op Paya zijn. Als je naar tioman eiland gaat, kan je beter naar Salang gaan. Mooiere water en strand. Ik zou zelf niet meer terug gaan naar Aman tioman.
5 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Jeroen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima jong hotel met goede faciliteiten. Wel erg gericht om de duiksport. Voor zonaanbidders is het zwembad en het strand te klein.
4 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

sebastiaan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Te prijzig voor Maleisische begrippen. Het goegkope eten en drinken maakt veel goed
3 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Susie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Definitely worth a visit.

The hotel was nice and the staff were lovely, and extremely helpful. The breakfasts were great and there was a great choice of food for other meals. The dive centre was brilliant and extremely accommodating. We had a fantastic week. Thank you.
8 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Wajahat

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Other then ants, mosquitoes and flies in the room, the standard of cleanliness of the room was also pathetic to an extent that the day we checked in we found ladies hair on duvets, pillows and bedsheets which clearly meant they didn’t change the bedsheets after previous guests left! There was engine room or probably air con/exhaust right next to our room that made non stop noise 24/7! There are open garbage bins right next to the rooms from here stench of rotten food can’t be missed and monkeys are playing havoc around there. There was a “cattery” which was mainly a cage in which they had two skinny mothers and their kittens locked with awful conditions and a letterbox so full of litter and poo that there was no more space for them to use it - so cruelty to animals was also not missed. On another occasion when a small cat came to the table and the guest called the waiter he came and kicked the cat out! I would give it to their reception staff though they were trying their best to make up for what lacked elsewhere but clearly it could not compensate for so many problems mentioned above. If I can express mg disgust in one sentence: we were booked for 7 nights but we checked out several days early!
7 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Kwok Kin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Aman Resort

地點接近碼頭,超級方便,房間整潔,三人房間,房內還有兩個廁所。我們住在最靠近海邊的上層房間,步行1分鐘便可以到達餐廳及潛水店了。
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Divvien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful jungle outside the apartment while being extremely cozy inside. 10/10 would recommend. The best value for money hotel ive ever been to and I have been to some very high end expensive hotels
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sharon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I put in a special request for a ground floor room due to my bad knee and the staff did arrange to reserve 1 for us.
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

SABRINA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Yuki

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Nur azirawati

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Love the environment

Overall good. Love the environment.. The bed is big and comfort...the room spacious also very big. Only the reception operations is from 6am to 3pm..
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Scanllon, Jb

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was nice, clean room. However when I checked into my room, there’s a heavy cigarette smoke smell.
3 nachten verbleven in september 2020