Ijika Daiichi Hotel Kagura
Ryokan met gratis ontbijt en een restaurant in Toba
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

338-5 Ijikachou, Toba, Mie-ken, 5170026
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

TAOYA Shima
TAOYA Shima
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 97 beoordelingen
De prijs is € 262
28 aug - 29 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen, spabehandelingen en het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ijika Daiichi Hotel Kagura Toba
Ijika Daiichi Hotel Kagura
Ijika Daiichi Kagura Toba
Ijika Daiichi Kagura
Ijika Daiichi Kagura Toba
Ijika Daiichi Hotel Kagura Toba
Ijika Daiichi Hotel Kagura Ryokan
Ijika Daiichi Hotel Kagura Ryokan Toba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ijika Daiichi Hotel Kagura
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Katsuhiro
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsuhiro
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
???
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Shiori
Reisde met een groep
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiori
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
????
Reisde met familie en kleine kinderen
16 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 okt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温泉と星空
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Nishibayashi
Reisde met familie
22 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
さ最悪なサービス
Nishibayashi
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
CHIAKI
Reisde met familie
18 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIAKI
1 nacht verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
16 sep 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The hotel that COULD be nice but sadly fails to it
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Yamato
23 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yamato
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jul 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
ロケーション最高!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jul 2020
少し古くなったかな?
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
HIROMI
Reisde met familie
25 jul 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROMI
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
yumiko
Reisde met familie
25 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yumiko
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ととてもよかったです。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Toru
Reisde met familie
16 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Toru
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
のんちゃん, 名古屋
Reisde met familie
4 apr 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
のんちゃん
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
nakamura
Reisde met familie
30 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nakamura
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
KASUMI
25 mrt 2020
KASUMI
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 mrt 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
景色最高




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020