Hotel AreaOne Tokai

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Tokai-mura

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel AreaOne Tokai

Voorkant accommodatie - avond/nacht
1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi
Architectuur
Exterieur
Receptie

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1752-36 Shirakata, Tokai-mura, Ibaraki, 319-1106

In de buurt

  • Wegstation Hitachi Viscentrum - 9 min. rijden - 6.7 km
  • Kujihama-strand - 12 min. rijden - 9.0 km
  • Winkelcentrum Fasion Cruise Newport Hitachinaka - 12 min. rijden - 10.0 km
  • Hitachi-kustpark - 14 min. rijden - 10.6 km
  • Aqua World Ibaraki Oarai Aquarium - 24 min. rijden - 19.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Hitachi Tokai - 14 min. lopen
  • Ibaraki (IBR) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪麺屋酒家鉄風 - ‬17 min. lopen
  • ‪モスバーガー - ‬10 min. lopen
  • ‪焼肉 はっちょう - ‬2 min. lopen
  • ‪ティアラ - ‬10 min. lopen
  • ‪いろは - ‬1 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotel AreaOne Tokai

Hoogtepunten van de accommodatie
Hotel AreaOne Tokai biedt faciliteiten zoals wasvoorzieningen en een restaurant aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur, een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
  • Een bagageopslagruimte en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle 63 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Bidets, bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 02.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan (assistentiedieren uitgezonderd)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel AreaOne Tokai Tokai-mura
AreaOne Tokai Tokai-mura
AreaOne Tokai
Hotel AreaOne Tokai Hotel
Hotel AreaOne Tokai Tokai-mura
Hotel AreaOne Tokai Hotel Tokai-mura

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel AreaOne Tokai?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Hotel AreaOne Tokai te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel AreaOne Tokai?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 02.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel AreaOne Tokai uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel AreaOne Tokai?

Dit hotel in Tokai-mura ligt binnen 15 km afstand van Wegstation Hitachi Viscentrum, Kujihama-strand en Winkelcentrum Fasion Cruise Newport Hitachinaka. Ook Hitachi-kustpark en Kawarago strand liggen binnen 15 km afstand. Station Hitachi Tokai ligt op 14 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel AreaOne Tokai

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 59 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

NAOMI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

ウチダ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が広かった。 水圧が強かった。

10/10 – Uitstekend

MARIKO

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Yuki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

袋田の滝に行くのに利用

袋田の滝に行くのに利用しました。 ホテル自体は古さを感じたのと 壁が薄く 廊下の音等がすごく聞こえてしまい 夜から朝に すごく気になりました。 ただ 部屋は広くゆっくり過ごすこともできました。 今回 利用しませんでしたが サービスもいいみたいです! あと 帰る際の 女性スタッフの方の対応が素晴らしかったです。
2 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

????

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントの方が塩対応
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Masahide

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

きぬえ

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9月の連休にグループルームを利用し、UBでしたが快適に過ごせました。 他の方の口コミ通りエレベーターの開閉が早かったですが、困った点はそれ位でした。 機会がございましたら、また利用したいと思います。
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

???

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
セルフではありますが細かいところにで気を配ったサービスが行き届いていました。 正直 泊まるところがあればという感覚で選びましたが、茨城に行く際は是非また使わせていただきたいホテルです。
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

いつも利用

いつも出張では利用させて頂いており、フロントの対応等快適に滞在することができてます
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

tadamasa

1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

チェックイン時の対応

チェックイン時、ホテルのサービスの案内があっても良かったと思います。エレベーター内のチラシで毎日の日替わり丼のサービスがあるのを知りました。素泊まりなので、食べ物、飲み物を持ち込んだのですが、ツインルームのお部屋でしたが、椅子はひとつしかなく、テーブル台になるところとベッドも離れていたので、2人での利用で、困りました。エコ清掃に協力して下さいと、部屋のドアに貼り紙があり、自分たちが、使ったタオルやゴミの処理までするホテルは、初めてです。チェックイン時に、できればそうして欲しいと一言あっても良かったと思うのですが?
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Kotake

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

TOSHIAKI

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

従業員の笑顔に満足です‼️

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
出張先への利便性もよく、毎回利用するほど居心地が良いホテルです
2 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service

夕食

夕食が先着でどんぶりモノが貰えます。
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Tomoo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
フリーの夕食が先着順で終わってしまっていたので、すぐ近くのコンビニで買うことができました。古い建物ながら、すごく綺麗にリノベされていますし、ウェルカムドリンクがうれしく、
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

MANAYUKI

1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
ウェルカムドリンクや入浴剤のサービスが良かったです。 施設はキレイには見えたが、部屋に入ったときの匂いが少し気になりました。
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

リノベホテルで快適でした

ユニットバスが古くて狭いタイプだったり、入り口ドアが低かったりするのはリノベのためと思いますが、良い感じでした。フロントの方にはタクシー配車などお願いしましたが良くしていただき、快適なホテルでした。朝食も小皿の品々良くて美味しくいただけました。
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Kaori, Nakano-ku

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
古さは否めないが、清潔感はありました。
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ウェルカムドリンクと朝食が良かった。 無料の洗濯機使用も魅力的。
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
トリプルの部屋を予約しましたが1つのベットが寝心地悪く腰が痛くなった。 タオルやパジャマが生乾きの匂いがする日がありました。 到着日エアコンにクモの巣があった。 食事はとても美味しいです。 スタッフの方も1人女性の方を除いて親切で感じよかったです。 このご時世なのでバイキングのコップはおかわりの時新しいコップに変えることを徹底した方がいいと思いました。みなさん使ったコップに注ぐので感染しないかヒヤヒヤしました。
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Yongjun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021