&And Hostel Asakusa Kappabashi
Hotel in Tokyo, in de buurt van Nakamise-dori
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor &And Hostel Asakusa Kappabashi





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 131
21 jul - 22 jul
Kameropties
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken laden

Eenvoudige tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 124
13 jul - 14 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-11-4 Matsugaya, Tokyo, Tokyo, 111-0036
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

FL Hotel Asakusa
FL Hotel Asakusa
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Receptie 24/7
- Geluiddichte kamers
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 25 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor late check-in: JPY 1000 als je incheckt tussen 23.00 uur en middernacht
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOSTEL ASAKUSA KAPPABASHI
&And Hostel Asakusa Kappabashi Hotel
&And Hostel Asakusa Kappabashi Tokyo
&And Hostel Asakusa Kappabashi Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over &And Hostel Asakusa Kappabashi
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JORGE, Quito
Reisde met partner
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JORGE
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
CHIKA
23 mei 2025
CHIKA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Reisde met een groep
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HEI MAN
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HEI MAN
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Maureen
Reisde met partner
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maureen
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
Reisde met partner
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mae
Reisde met een groep
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mae
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HUNGFU
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUNGFU
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tan
18 mrt 2025
Tan
5 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Barbara
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Valentina
Reisde met partner
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valentina
7 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Olivia
4 mrt 2025
Olivia
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Mike
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mike
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Valentin
2 mrt 2025
Valentin
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Yoshikiyo
Reisde met familie
15 feb 2025
Positief: Personeel en service
Yoshikiyo
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
PEIYU
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PEIYU
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Varos
Reisde met partner
11 feb 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Varos
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Diogo
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Diogo
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
YUKI
24 jan 2025
YUKI
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Maako
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maako
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
DAISAKU
Zakenreiziger
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DAISAKU
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
JIHOON
6 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JIHOON
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024