First Cabin Akasaka
Capsulehotel met een restaurant, in de buurt van Keizerlijk paleis van Tokyo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor First Cabin Akasaka





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard huisje, alleen voor mannen (Business Class) laden

Standaard huisje, alleen voor mannen (Business Class)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Diep bad
Apart bad en douche
Digitale zenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior huisje, alleen voor mannen (First Class) laden

Superior huisje, alleen voor mannen (First Class)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Diep bad
Apart bad en douche
Digitale zenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 131
11 aug - 12 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-chome, 13-7 Akasaka, Minato-ku, Tokyo, 1070052
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

9h nine hours Akasaka sleep lab
9h nine hours Akasaka sleep lab
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.2 van 10, Zeer goed, 787 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
First Cabin Akasaka Hostel
First Cabin Hostel
First Cabin Akasaka
First Cabin
First Cabin Akasaka Hotel
First Cabin Akasaka Hotel
First Cabin Hotel
Hotel First Cabin Akasaka Tokyo
Tokyo First Cabin Akasaka Hotel
Hotel First Cabin Akasaka
First Cabin Akasaka Tokyo
First Cabin
First Cabin Akasaka Tokyo
First Cabin Akasaka Capsule Hotel
First Cabin Akasaka Capsule Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over First Cabin Akasaka
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Vincent
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
8/10 – Goed
Eri
22 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eri
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
??
10 dec 2023
??
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Hiroshi
3 dec 2023
Hiroshi
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Akie
29 nov 2023
Positief: Voorzieningen
Akie
1 nacht verbleven in november 2023
4/10 – Matig
しゅうへい
28 nov 2023
しゅうへい
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
YUBO
24 nov 2023
YUBO
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
キエ
22 nov 2023
キエ
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
HIROTAKA
19 nov 2023
HIROTAKA
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Martin
12 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very small
Martin
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Isabelle
12 nov 2023
Isabelle
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Itchaya
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Itchaya
8/10 – Goed
Itchaya
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Itchaya
8/10 – Goed
Itchaya
6 nov 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
Itchaya
2/10 – Ontzettend slecht
Branson
4 nov 2023
Branson
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Tony
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
YUMIKO
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUMIKO
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
moemi
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
moemi
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
SACHIE
19 okt 2023
Negatief: Netheid
SACHIE
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Emmanuel
Zakenreiziger
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emmanuel
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Daisuke
30 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daisuke
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Alex, Brooklyn
Reisde met partner
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Brandon
Reisde met een groep
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandon
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Åse K
13 sep 2023
Åse K
1 nacht verbleven in september 2023