Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hatoya Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 63
7 aug - 8 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.019 beoordelingen
De prijs is € 124
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-56-2 Ikebukuro, Toshima-ku, Tokyo, Tokyo, 171-0014
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Centurion Hotel Ikebukuro
Centurion Hotel Ikebukuro
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 66
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hatoya Hotel Tokyo
Hatoya Tokyo
Hatoya Hotel Hotel
Hatoya Hotel Tokyo
Hatoya Hotel Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hatoya Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
14 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alessandro, Milano
Reisde met partner
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alessandro
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
MASAKI
3 apr 2025
MASAKI
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
SK
4 mrt 2025
Positief: Personeel en service
SK
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yuh Jen
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
還不錯
Yuh Jen
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
hungchia
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hungchia
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Shinohara
19 dec 2024
Positief: Netheid
Shinohara
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Eijiro
Zakenreiziger
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eijiro
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
PETER
Reisde met familie
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PETER
10 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
淳平
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
淳平
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
RYUTO
18 jul 2024
RYUTO
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Akira
Zakenreiziger
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
yukari
Zakenreiziger
12 jun 2024
yukari
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
OHASHI
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OHASHI
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Takao
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ良
Takao
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Sungji
Reisde met familie
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sungji
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
ヌワエ
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヌワエ
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
ISAO
17 apr 2024
ISAO
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
TAKAMASA
15 apr 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
TAKAMASA
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
JINHO
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
방이 넓어서 좋아요
JINHO
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Eiko
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiko
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
CHIYOKO
Reisde met familie
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIYOKO
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Dylan
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dylan
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
滿意
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2023