Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 204 van 413 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
204
Gastenscore: 8 - Goed. 135 van 413 beoordelingen" "
8 - Goed
135
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 413 beoordelingen" "
6 - Redelijk
53
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 413 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 413 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
10
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Lian
Reisde met een groep
11 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lian
Ontzettend vriendelijk en hulpzaam, lekker eten,
Lian
13 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
なおこ
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
なおこ
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
yoshikazu
11 mrt 2024
yoshikazu
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
ちあき
10 mrt 2024
ちあき
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Sasaki
27 jan 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sasaki
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Yui
20 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yui
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Fukaya
Zakenreiziger
16 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fukaya
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
たいち
2 jan 2024
たいち
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Masayuki
Zakenreiziger, Reisde met familie
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大浴場が良かった
Masayuki
7 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
REIJI
Zakenreiziger
19 okt 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
まあまあ綺麗で良かったと思う、近くに店も多く、駅も近い。仕事での利用で近隣では常宿にしています。
REIJI
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
masahiko
16 okt 2023
masahiko
2 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Amabel, Los Angeles
Reisde met een groep
14 okt 2023
Positief: Personeel en service
Far from center, small room, no cleaning of room, very few English words from staff
Amabel
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Tsukuda
10 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ライブ
快適に過ごせました
Tsukuda
2 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
songlee
Reisde met een groep
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
요코하마역이랑 가까운건 너무 좋았어요!
근데 좀아쉬운건 저녁되면 근처가좀 시끄러워진다는점..?정도일까요..
그리고 외관은 넘이뻤는데 방은 외관정도까지는아니더라구요..?! 일단 방키가 카드키가아닌점이 좀 놀라웠어요...ㅋㅋ
무튼 그래도 잘묵고갑니다
songlee
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Xiang Qian
Zakenreiziger
8 okt 2023
Stayed this hotel before Covid19, they improved eco-friendly operations without scaring services. The public both is a difference with western style hotels, and a good reason to stay this hotel chain.
Xiang Qian
5 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
ゆうすけ
Zakenreiziger
6 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で、大浴場などの設備も不満なく、大変気持ちよく利用できた
ゆうすけ
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
KIMIHIRO
Reisde met een groep, Zakenreiziger
22 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miss charge
They miss charged and required me to pay the balance by wire-transfer and also required me to pay bank charge,too.
The didn’t accept credit card payment on the phone.
I understand I need to pay the balance but This is their fault and why customer have to pay the bank charge.
They too much enforce their rule.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
サオリ
Reisde met een groep
30 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten