Receptie

Beoordelingen van Hotel Yanagibasi - Hostel

2 out of 5
Hotel Yanagibasi - Hostel
1-3-12, Yanagibashi, Taito-ku, Tokyo, Tokyo-to

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 191 van 721 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 299 van 721 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 170 van 721 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 51 van 721 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 721 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel vlakbij een metrohalte
Wat gedateerd hotel maar goeie bedden en schone kamers. Op drie minuten lopen van een metrohalte. Om de hoek meerdere supermarkten en winkels.

10/10 – Uitstekend

The Traveling Man

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Excellent
Location Nr. 1. This hotel is near the metro station that will take you directly to the Haneda airport. The room is being prepared everyday. The staff is not that good at English, but good enough for travel conversations. Friendly, helpful and clean.

8/10 – Goed

ano niem, Nederland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardige mensen, kleine kamer
Het hotel ligt op een prettige locatie, vlakbij een metrostation, in een zijstraat van een drukke straat. Op de kamer was het erg stil. De bedden en de douche waren goed. Wel was de kamer zo klein dat er erg weinig ruimte was voor de koffers. Ook was er geen raam dat open kon, wat een wat bedompte atmosfeer gaf. De eigenaars van het hotel en het personeel was zeer vriendelijk.

10/10 – Uitstekend

traveller, Europe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly and helpful staff
I stayed at this hotel for 2 weeks. The two employees at the desk were very helpful and friendly. The girl at the desk spoke good English. The lady that owned the hotel was very nice and made us feel at home. It is located at 1 minute from Asakusabashi subway station, which was very convenient. If you want to reach this hotel from Narita Airport, take the N'EX (Narita Express) from Narita Airport to Tokyo Station. From Tokyo Station, use the subway (Marunouchi line, Tozai line, Asakusa line). For this hotel, you need to use both the Tokyo Metro and Toei subway lines, because the Asakusa line is part of Toei subway. A one day open ticket costs 1000 yen for usage on both Tokyo Metro and Toei. In the neighborhoord, there are supermarkets (Family Market and Lawson) that are opened 24/7. You can take a 20 ~ 25 minute walk from the hotel to Akihabara, which is great. The rooms are kind of small and not very new, but clean and well-maintained. If you travel alone or with some friends, this hotel is a good choice. All in all, a good hotel with nice and helpful staff at a handy location. Highly recommended.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
goede slaapplek als je veel onderweg bent
De kamers zijn netjes en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De prijs is laag voor in Tokio. Het hotel ligt tussen akihabara en asakusa in een wat rustigere wijk. Je hebt dus weinig geluidsoverlast maar toch makkelijk toegang tot de metro en de trein. De kamers zijn nogal klein. Als je er alleen komt om te slapen zoals wij hebben gedaan is dat geen probleem.

10/10 – Uitstekend

アヤコ

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントの対応もとてもよかったです。お部屋も掃除が行き届いていて快適に過ごせました。ありがとうございました。
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

YU

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Akiko

Positief: Personeel en service
コスパの良いお宿だと思います。また利用させて頂きます。ありがとうございました。
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

MASAHIKO

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
駅が近くて便利でした
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

てるみ

Reisde met familie
まずまずでした。金額に見合ってました
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

G J

Zakenreiziger
 廊下に置いてある物に躓かないようにする必要があります。私の泊まった部屋は入り口近くに壁を向いた椅子があり少しびっくりしましたが、諸々がコンパクトに収まっておりました。  浅草橋駅からも近く、周辺には美味しいお店も歩いて行ける距離にあるので便利です。
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Russell

Positief: Netheid
Good cleaning service. No corners cut. Some confusion at checkout. Guy thought I was checking in!
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

chin wan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

daichi

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

chin wan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

??

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全体的には綺麗でしたが、ゆかが所々髪の毛が落ちていたので、ちょっと残念でした。
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

motoki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

ヤスオ

Positief: Netheid
料金や立地を考えればおおむね良いホテルと思います。 部屋もこざっぱりしています。
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
風呂の排水溝が詰まって、なかなかながれなかった。
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Rei

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
昨年10月くらいに何かあったようで心配しておりましたが、いつも通りでした ただ、件があったためか人手不足? なのか、部屋に清掃指示書が置きっぱなしでした… 価格が安いので、いつも出張素泊まりでは助かってます
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

ゆ, 愛知

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
テレビにホコリが溜まっている 水回りが汚い 壁が薄い テレビの位置が高すぎる コンセントの位置が悪い
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

匿名

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
お茶のティーパックが、ひと月ほど前の物だった。 夜、11時頃まで、部屋の前で荷物を片付けている音がうるさかった。
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van フロントオフィスマネージャー op 29 jan 2020
お客様;お茶のティーバッグの賞味期限の管理が行き届かなくて申し訳ありませんでした。またのご宿泊、ご来館をスタッフ一同お待ちしております。ありがとうございました。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is quite good and convenient to JR and Metro station. Walking to the station is just 5 mins from hotel. The facilities is old but staff is nice. One of the problem is the heat function for the air control. The room is too hot, you need to open the window to solve this problem.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Receptionist Manager op 29 jan 2020
Dear Customer Thank you very much for staying with us at our Hotel. Please come and stay again. We'll keep be kindly for every customers.

8/10 – Goed

Jaewoo

Positief: Personeel en service
저렴한 가격에 호텔... 2인실이 1인실방이랑 똑같아서 좁은감있음. 친절하고 좋지만 창문이 얇아서 차 소리 오지는 단점이
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Receptionist Manager op 29 jan 2020
Dear Customer Thank you very much for staying with us at our Hotel. Please come and stay again.

4/10 – Matig

FONG MEI

Negatief: Comfort kamer
地方有點小,但是交通很方便
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

naocappa, 仙台市

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
古いけど便利でした。
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

ベレボ, 神奈川

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まず、部屋の狭さは6000円という安さだったのでまぁ仕方なかったとして、部屋が汚い、壁にカビ、浴室が臭い、シャワーのお湯が全然流れない、お湯の調整が激ムズ、布団は寒い、エアコンは臭い、ティッシュはない、壁が薄い、夜中はドアの閉まる音がうるさい、など、目に余るものが多かったですよ!!! ただ、安かったので期待はしていませんでしたけど、想像より悪かったのでちょっと残念でした。
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ビジネスで使用させてもらいました。 受付の方、荷物を預かって下さった方、親切でありがたかったです。 電子レンジがロビーにでもあれば、コンビニのご飯の食べれる種類が増えていいかもなーと思いました。
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

YUKIHIDE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2回目の宿泊です
快適過ぎて12時間も寝てしまいました。。。また利用させていただきますね!
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
リーズナブル 大変安い宿泊費に合う設備とサービス
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
値段は安めだが建物が古い
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
あかさたなはまやらあ
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロント感じ悪い エレベーター動かないから 階段移動 ! 階段の電気付かない足元が見えない。 部屋は汚いほう! 近くにコインパーキング有るとの事だったが、割引なく 高く付くだけ… なので 直ぐチェックアウト! 出来る事ならお金返して欲しい。
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van フロントマネージャー op 17 sep 2019
お客様;この度は当館ホテルへご宿泊を頂きまして誠にありがとうございます。今回の9月9日月曜からの台風の影響を受けて当館のエレベーターが故障しておりました。その間もたくさんのお客様方に階段での移動で協力して頂きましてスタッフ一同、お客様にご理解を頂き感謝しております。スタッフ全員に親切で丁寧な対応をと心がげておりますが、お客様に対してこの日のスタッフが失礼な対応との事で大変に申し訳ございません。代わりにはなりませんがこちらの回答欄に謝罪させて頂きます。誠に申し訳ございませんでした。改めて、スタッフ一同お客様をお待ち申し上げております。ありがとうございました。

8/10 – Goed

NORIFUMI

Positief: Personeel en service
ビジネス
台風から数日目の宿泊でした。 電気トラブルで、エレベーターが動かず、5階まで階段になってしまいましたが(^-^; チェックインから、チェックアウトまで、従業員さんの対応は良く、心地の良いものでした。ビジネスで、一人、カプセルホテル代+2000円位の金額で、一人部屋に泊まれると考えると良いと思います。エレベーター直してね(^_^)/
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van フロントマネージャー op 17 sep 2019
お客様;この度は当館ホテルへご宿泊を頂きまして誠にありがとうございます。今回の9月9日月曜からの台風の影響を受けて当館のエレベーターが故障しておりました。その間もたくさんのお客様方に階段での移動で協力して頂きましてスタッフ一同、お客様にご理解を頂き感謝しております。またこの様にコメントも下さり感謝しております。是非またのご宿泊をお待ち申し上げております。ありがとうございます。

6/10 – Redelijk

Tomo

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
駅から近く使いやすかった。
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van フロントマネージャー op 17 sep 2019
お客様;この度は当館ホテルへご宿泊を頂きまして誠に有難うございます。浅草橋駅から近くコンビニも多数近隣にございます。便利な場所にございます。是非ともまたのご利用をお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van フロントマネージャー op 19 sep 2019
お客様;この度は当館ホテルへご宿泊を頂きまして誠にありがとうございます。秋葉原、東京駅、日本橋、お茶の水、銀座にもアクセスが便利です。是非またのご利用をスタッフ一同お待ちしております。

10/10 – Uitstekend

YUKIHIDE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
神田川すぐ近くの昭和チックなホテルです
とても丁寧に掃除されてます。 土曜日なのにカプセルホテル並みに安く泊まれて助かりました。 都内によく泊まりますがこちらのホテルは今まで気づきませんでした。 また利用させていただきます。
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van フロントマネージャー op 17 sep 2019
お客様;この度は当館ホテルへご宿泊を頂きまして誠に有難うございます。浅草橋駅から近く秋葉原、東京駅、日本橋、お茶の水とアクセスが便利です。是非またご利用下さいませ。お待ち申し上げております。

8/10 – Goed

JO

ビジネスホテルのつもりだと気になるところもあるが 民宿、BPKと思えば快適
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van フロントマネージャー op 17 sep 2019
お客様;この度はご宿泊を頂きまして誠に有難うございます。是非また当館の家庭的な雰囲気でスタッフ一同お待ち申し上げております。ありがとうございます。

10/10 – Uitstekend

junyeung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

moe

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

YASUKO

Positief: Personeel en service, comfort kamer
駅から近く便利でした。また利用します。建物は、古かったですがお掃除もされ、フロントも親切でした。
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Wing Fai Wilfred

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
酒店近地鐵站
酒店近地鐵站
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

SEIYA

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
シャワーの温度調整が難しい
シャワーの温度調整が難しかった。赤青2つのの蛇口の開閉で温度を決めるタイプだったが、 熱湯か冷水が出る範囲がほとんどで、ちょうどいい湯加減にするのに非常に苦労した。 前に泊まった部屋ではそういう記憶はなかったので、部屋によるのかもしれない。
1 nacht verbleven in februari 2019