Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kadoya Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (2 king beds) laden

Standaard vierpersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (2 king beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Universal Design) laden

Twin kamer, niet-roken (Universal Design)
8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort eenpersoonskamer, niet-roken (Universal Design) laden

Comfort eenpersoonskamer, niet-roken (Universal Design)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Deluxe) laden

Twin kamer, niet-roken (Deluxe)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (4 single beds) laden

Standaard vierpersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken (4 single beds)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Economy) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Economy)
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Economy) laden

Twin kamer, niet-roken (Economy)
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Lcd-televisie
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer (Comfort) laden

Twin kamer (Comfort)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Shin Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.352 beoordelingen
De prijs is € 109
23 jul - 24 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-23-1 Nishi-Shinjuku, Tokyo, Tokyo-to, 160-0023
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Gracery Shinjuku
Hotel Gracery Shinjuku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Bar
9.0 van 10, Fantastisch, 3.631 beoordelingen
De prijs is € 130
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1800 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kadoya
Kadoya Hotel
Kadoya Hotel Tokyo
Kadoya Tokyo
Kadoya Hotel Shinjuku, Tokyo
Kadoya
Kadoya Hotel Shinjuku
Kadoya Hotel Hotel
Kadoya Hotel Tokyo
Kadoya Hotel Hotel Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kadoya Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 jun 2012
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
denise, powder springs
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
denise
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
かずてる
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
かずてる
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
hiroshi
Zakenreiziger
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroshi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Brian
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nicola
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicola
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nga Ying Jacky, Kowloon City
Zakenreiziger
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nga Ying Jacky
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Stacy
Reisde met familie
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Stacy
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Frank
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Robert
Zakenreiziger
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nada
Reisde met een groep
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nada
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
yan
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yan
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Katy
8 mei 2025
Positief: Personeel en service
Katy
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Joanna
Reisde met familie
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanna
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Deanne
29 apr 2025
Deanne
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Calvin
Reisde met een groep
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay
Calvin
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Karim
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karim
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Harrison
14 apr 2025
Harrison
8 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stanislaw
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stanislaw
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Douglas
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Marissa
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Marissa
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Qiu Y
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Qiu Y
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elizabeth
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Toshio
Reisde met een groep
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshio
7 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Alex
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
2 nachten verbleven in april 2025