Kamata In Social
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Tokyo
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kamata In Social





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 124
13 jul - 14 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-6-3 Kamata , Ota-ku, Tokyo, Tokyo, 144-0052
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kawasaki King Skyfront Tokyu REI Hotel
Kawasaki King Skyfront Tokyu REI Hotel
- Gratis luchthavenshuttle
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.763 beoordelingen
De prijs is € 92
8 aug - 9 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
BusinessHotel SocialKamata
BusinessHotel Social Kamata Hotel
BusinessHotel Social Hotel
BusinessHotel Social
Business Hotel Social
Business Social Kamata
Hotel Business Hotel Social Kamata Tokyo
Tokyo Business Hotel Social Kamata Hotel
Hotel Business Hotel Social Kamata
Business Hotel Social Kamata Tokyo
BusinessHotel Social Kamata
Business Social
BusinessHotel SocialKamata
Kamata In Social Hotel
Kamata In Social Tokyo
Kamata In Social Hotel Tokyo
Business Hotel Social Kamata
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kamata In Social
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
15 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
12 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sharon
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Sharon
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Hideki
28 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Hideki
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Damini
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Damini
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ryuko
18 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryuko
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Colin
Reisde met partner
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colin
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kin
22 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kin
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kazuto, Hadano city
Zakenreiziger
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuto
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MIYUKI
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIYUKI
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
ミホコ
11 mei 2025
Positief: Personeel en service
ミホコ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Takako
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Takako
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Aglika
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aglika
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hidetoshi
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidetoshi
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tomonori
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomonori
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
ming
Reisde met partner
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ming
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
13 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
MASAYO
23 apr 2025
MASAYO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
空港までの無料送迎がありがたい!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
koji
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
koji
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Masakazu
Zakenreiziger
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Masakazu
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great breakfast
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
HIROYUKI, Lafayette
Reisde met partner
2 apr 2025
Positief: Personeel en service
HIROYUKI
1 nacht verbleven in april 2025