Een bureau, gratis wifi

Beoordelingen van Sakura Cross Hotel Ueno Okachimachi

2.5 out of 5
Sakura Cross Hotel Ueno Okachimachi
2-10-12 Kojima, Tokyo, Tokyo

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 50 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 50 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

MEI FUNG

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
很舒服, 位置方便, 附近也寧靜, 餐廳在附近也很方便。
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

MAI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Miwa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもキレイで快適でした。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mika

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
室内も綺麗でスタッフさんの対応もよく、とても満足しました! 近くに夜までやってるスーパもあり少し歩けばコンビニもあるので、立地も良いかなと思いました! 夜少し騒いでしまったのでそこが反省点ではございます...ご迷惑おかけしてたら大変申し訳ありません。 この度は丁寧な対応ありがとうございました!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ming-Ching

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Takahiro

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good hotel to stay
A very convenient hotel; has 7-11 at nearby and subway station is 3 mins away. Have a good experience for two nights stay.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5階建てでのエレベーターがないホテル チェックインはタブレットで対応でした 入るのに全員の個人情報登録しないといけないので少々時間かかりました 8人で泊まったのですがキャリーケースを4階からエントランスまでもっていってくれました
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

hua

In general, it is fine
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Eri

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗で広くて満足でした。 エレベーターが無いので上の階だと荷物が多いと大変かもなとは思いましたがとても居心地のいい空間でした。
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

アユミ

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

??

1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
入住手續非常麻煩,更本不知道需要驗證碼還需要找一直躲在門簾後電話聊天的工作人員詢問,第三天打掃房間完雖然朋友還在房間內休息們也沒關!
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

RYO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもキレイなホテルでまた利用したいです
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

ことみ

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

JIA QIAN

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間打掃得很乾淨整齊,睡得很舒服,也因為退房及行程關係,需要寄放行李,飯店人員很貼心地答應了我們的特殊需求。飯店沒有電梯,有沉重大型行李的要慎重選擇,飯店在網站上都有備註清楚沒有電梯。
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

MAYUMI

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

PEI WEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Satsuki

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
良かった点は、全体的に綺麗だった。 改善してほしい点は、ボディータオル(スポンジ)がなかっく、お風呂入るまで気が付かなかった。 ヘアブラシもあると嬉しい。 あと、部屋によるのかもしれませんが、お風呂の排水溝の匂いが気になる。(特に朝) スーパーやコンビニも近いので便利です。 ランドリーも徒歩5分ぐらいであったので助かります。
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

SAYAKA

3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

FUJII

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

かえ

1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

서연, 서울

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
친구와 편리하게 이용했어요
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Leila

5 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Taka.A, 福岡

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ファミリーだったり、友人同士などには凄くピッタリのホテルでした。駅近でもあるので、また利用したい気持ちの良いホテルでした。
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Chien-Chia

3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Diana

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The space and decore in this property is great, our family loved it. If you are allocated a room for 4 people, be prepared to walk up 5 flights of stairs. There is a humming noise that drones on throughout the night. If you are a light sleeper, you are likely to be affected. This hotel does not have a washing machine. It has a jug but no complimentary tea or coffee.
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Tania Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Check in confuso
Check in meio confuso, não recebi o código por e-mail e ficamos perdidos.
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Cheng-Lung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
自助旅行好選擇
除了沒電梯外,其他都很不錯。
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Abdullah

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sakura Cross!
Checking in was a nightmare. Reached in the middle of the night and had to self check in as there is no staff available at night. Hotels.com booking reference was not acceptable. Then managed to find another reference that was emailed by the hotel. The lobby is virtually non existent. Too congested a place. The high tech bathroom gadgets had no English instruction, everything in Japanese. Was not happy at all.
4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Hotel staff work without service mind.We have big 4 luggage, arrive at the hotel about 2 pm. staff said "check-in time is 4 pm. Can't keep the luggage here. Especially if i want check-in before 4 pm. I have to pay 4000 Yen. So bad. And my room is the 5th floor. me and friends must carry the lugage go to the room without elevater.4 lugage, 15-20 kilogram / lugage.
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

yuko

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コネクティングルーム使用なのか、隣の部屋がドアを開けようとガチャガチャうるさかった。 部屋自体は、とても綺麗だし、寝るだけなら十分満足です♪
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

ATSUHIRO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

ヤス, 横浜市

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗で清潔感のあるホテルでした。 家族4人で安く泊まれたので満足してます。 ただチェックインが他のホテルと違ったやり方で時間がかかってしまったのが残念です。
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

KA PO JOE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Gertrude

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, newly remodeled, very clean. Guest needs to retrieve message for reservation confirmation number before arrival and it is self check in, no staff. Property has 5 floors and no elevator.
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Yi-He

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯的飯店,但是要慎選
飯店沒有電梯!有沈重行李箱要慎選, 前台功能幾乎沒有,要自行登錄入住, 完全不會幫忙收貨的功能。 飯店附近有超市、便利商店,對面有小公園, 其實在「新禦徒町站」,到上野還要換線,其實不算方便 適合背包客,沒有大型行李、愛走路走樓梯的旅客入住
四人房
5 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Gerlie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Wei-Ting

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
環境乾淨舒適,離地鐵站也很近,唯獨沒有電梯,若住高樓層有帶小孩及大行李會有些不便,此外一切都很棒!
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A cleaner place would be hard to find, we all enjoyed our stay even if there was a typhoon!!!
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Chihyuan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

雅冠

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
広くて綺麗で安いし近くに安い駐車場もあるので最高でした。
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
交通方便住宿乾淨實在適合做東京自助旅行住宿的好地方,下次去東京還是會建議住宿
2 nachten verbleven in september 2019