Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer ( 202 ) laden

Kamer ( 202 )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Alle foto's voor Eenvoudige kamer ( 2A ) laden

Eenvoudige kamer ( 2A )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Alle foto's voor Kamer ( 301 ) laden

Kamer ( 301 )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Alle foto's voor Kamer ( 201 ) laden

Kamer ( 201 )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Alle foto's voor Kamer ( 4A ) laden

Kamer ( 4A )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Alle foto's voor Kamer ( 402 ) laden

Kamer ( 402 )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Alle foto's voor Kamer ( 302 ) laden

Kamer ( 302 )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Alle foto's voor Kamer ( 303 ) laden

Kamer ( 303 )
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een magnetron
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Prince Hotel Takanawa
Minato
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.018 beoordelingen
De prijs is € 124
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-22-1, Minami Otsuka, Toshima-ku, Tokyo, Tokyo, 1700055
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Gracery Shinjuku
Hotel Gracery Shinjuku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Bar
9.0 van 10, Fantastisch, 3.660 beoordelingen
De prijs is € 127
19 aug - 20 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Start One Home Guesthouse Tokyo
Start One Home Tokyo
Start One Home Tokyo
Start One Home Guesthouse
Start One Home Guesthouse Tokyo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Start One Home
Beoordelingen
6,0
6,0/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 aug 2020
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Shawn
Reisde met familie
2 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent room for good price
Shawn
15 nachten verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Jessica
Reisde met familie en kleine kinderen
16 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
RYOTA
19 nov 2019
Negatief: Netheid, comfort kamer
RYOTA
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
JUN
3 nov 2019
JUN
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 jul 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Gregory
Reisde met familie en kleine kinderen
2 jun 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
14 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Jackie
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
27 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jackie
4 nachten verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
YU-YING
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
接待人員非常親切,整潔度ok!!
YU-YING
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Joey
26 jan 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joey
7 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Hoi Chon
18 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoi Chon
5 nachten verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Epämiellyttävää, harhaanjohtava huonekuvaus
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Alba
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely
Alba
6 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 nov 2018
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
bing
13 nov 2018
bing
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 nov 2018
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
24 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
有史以來住過最爛的青旅
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Vadim
19 okt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Первая поездка в Японию
Vadim
14 nachten verbleven in oktober 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
選ばなければよかった
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Javier, Burgos
3 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Javier
1 nacht verbleven in september 2018